مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

تنهایی


 

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست
  تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست

تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم تنهایی را

تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست

تنهایی را دوست دارم........... زیرا در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست   و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد. چون در تنهایی به تو فکر می کنم .شاید در سکوتی یا شاید در شبی سرد و بارانی دوباره در کنارم باشی . تنهایی را دوست دارم .........

نظرات 2 + ارسال نظر
پری کوچولو یکشنبه 21 فروردین 1390 ساعت 10:25 http://delshekastigipari.blogfa.com/

سلام عزیزم مطلبت جالب هست منم تهایی رو دوست دارم عزیزم به وبلاگ منم سر بزن خوشحال میشم

باقری سه‌شنبه 3 فروردین 1389 ساعت 23:15 http://haqiqat.mihanblog.com

ارزش پند پنهان


«مَنْ وَعَظَ أَخاهُ سِرًّا فَقَدْ زانَهُ، وَ مَنْ وَعَظَهُ عَلانِیَةً فَقَدْ شانَهُ

هر که در نهان، برادر خود را پند دهد او را آراسته، و هر که آشکارا برادرش را پند دهد او را کاسته

عرض ادب واحترام به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم وشما بزرگواربه مناسبت میلاد باسعادت امام حسن عسکری (ع)
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد