مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

به یاد دوست



دفتر بغض مرا باز کنید  که دلگیرم

حدیث غم مرا بخوانید  که از گریه سرازیرم

ای یادگار لحظه های زیبا

به احترام تمام زیبایی های دنیا فراموشت نمی کنم

------------------------------------------------------

اسیر دل رسوای خویشم چو بند بلا بر پا ی خویشم در دام دنیا مانده ام

چه حاصل از این افسانه سازی از این مستی و دیوانه بازی در کار خود وا مانده ام

تا کی چو جام بزم مستان در گوشه میخوانه روشن

 تا کی بدوشم ساقر غم سرمست این پیمانه روشن

 چه حاصل از سوز ساز نهان

چه حاصل از این خاطر نگران

تا کی به درگاه خدا نالم چونال بی نوا

خدا یا خدایا رها کن  دلم را ز دام بلا

ز قید قرار رهایم کنم به عالم خود آشنایم کن

به نور خرد رهنمایم شو ز ظلمت هستی جدایم کن

نظرات 1 + ارسال نظر
باغ گیلاس شنبه 25 آذر 1391 ساعت 22:06 http://gilasbagh.blogfa.com/

سلام...
با اجازه تون از یک جمله از مطالبتون تو نظرات وبلاگم استفاده کردم...
حلال کنید ما را...

سلام دوست عزیز
اشکالی نداره
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد