مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

السلام علیک یااباصالح المهدی(عج)


اِلهى عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفآءُ وَ انْکَشَفَ الْغِطآءُ

وَ انْقَطَعَ الرَّجآءُ وَ ضاقَتِ الاَْرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ

وَ اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَیْکَ الْمُشْتَکى وَ عَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ

فِى الشِّدَّةِ وَ الرَّخآءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد

اُولِى الاَْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنا بِذلِکَ

مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ

اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِىُّ یا عَلِىُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانى

فَاِنَّکُما کافِیانِ وَ انْصُرانى فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِب

الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى

السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ

یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ بِحَقِّ مُحَمَّد وَ الِهِ الطّاهِرینَ.

------------------------------------------------------

به راهت خیره می مانم ومی دانم که می آیی

توتنهایادگارمانده ازنسل اهورایی
بیا درباور شبهای من خورشیدواری کن
دلم یخ بسته ازسرمای این پاییزیلدایی
تو تنها روزن امید دراین کوی بن بستی
وتنها راز پی بردن به رازاین معمایی
نگاه ملتهب ازانتقامی سرخ می دانی
غرور زخم های آتشین کهنه مایی
کجایی؟بازگرد ای چشم ها درانتظار تو
بگو دیگر کجایی ؟درکدامین روز می آیی؟
چه رازی مانده دردستان گرم تو؟ نمی دانم
که حتی درکویر خاطرات من شکوفایی
مرا دردیست دراین سینه درمان را تو می دانی
که با درد دل غربت نشین من هماوایی
نگاه خسته ایی هر روز دراین راه می پرسد
سوار سبزپوش  من بگو آیا نمی آیی؟
نظرات 1 + ارسال نظر
آردن جمعه 27 فروردین 1389 ساعت 21:31

الهم عجل لولیک الفرج
عالی بود داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد