مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

تیشه بر ریشه فرهـاد زدن شیـرین اسـت

دل من حوصله کن، داد زدن ممنوع است

کم بکن، کم گله، فریـاد زدن ممنوع است
بیـن این قـوم که هـر کـار ثوابی‌ست کباب
دل ِ دلسوختـه را باد زدن ممنـوع است
تیشه بر ریشه فرهـاد زدن شیـرین اسـت
حـرفی از پیشه فرهـاد زدن ممنـوع است
بیـن ایـن قـــوم که از باکـرگی تـرشیـدند
حرفی از حجــله و دامـاد زدن ممنوع اسـت
شادی از منظــر این قوم گناهی‌ست بزرگ
بـزن آهنگ، ولی شـــاد زدن ممنوع است



من هم شبی به خاطره تبدیل می‌شوم
خط میخورم زهستی و تعطیل می‌شوم
من هم شبی به خواب زمین میروم فرو
بر دوش خاک حامله تحمیل می‌شوم
من هم شبی قسم به خدا مثل قصه‌ها
با فصل تلخ خاتمه تکمیل می‌شوم
قابیل مرگ، نعش مرا میکِشَد به دوش
کم کم شبیه قصه هابیل می‌شوم
حک میکند غروب مرا شاعری به سنگ
از اشک و آه و خاطره تشکیل می‌شوم
یک شب شبیه شاپرکی میپرم ز خاک
در آسمان به آیینه تبدیل می‌شوم



دلم آرام باش امشب،چرا از غصه لبریزی
چرا از دوری قلبی،به دامن اشک می ریزی

دلم آرام باش امشب،از این دنیا چه دیدی تو
به یاد عشق ِ دیرینت،دگر امشب چه آوازی؟

دلم دیدی که یارم رفت و تو تنها شدی بازم؟
دلم دیدی که دلبر هم چه سازی کرد با رازم؟

مشو غمگین که در دنیا،مرام عاشقی مرده
دلم تنها ی تنهایی ،دگر نشکن دل نازم

دلم تنها بخواب امشب،هوا نمناک و بارانیست
کسی یادت نبود و نیست،بخواب این خواب پایانی ست

تو می میری دل نازم ،رها خواهی شد از دنیا
به آرامی برو قلبم،بدان این قصه رویا نیست 


 مثل کبریت کشیدن در باد...
دیدنت دشوار است.....
میکشم آخرین دانه کبریتم را...در باد...
هر چه باداباد..

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطیما پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 03:50

سلام دوستم
خوشحالم که خوشت اوم از شعرم و گزاشتی تو وبلاگت



___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████
سلام دوست خوبم
امروز (1/7/1389)
یه روز خاصه برام
اومدم دعوتت کنم که به جاده ی احساسم بیای
منتظر قدوم سبزت هستم مسافر قشنگم
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█

ممنونم از دعوتت

فاطیما چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 00:53 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

دلم آرام باش امشب،چرا از غصه لبریزی
چرا از دوری قلبی،به دامن اشک می ریزی
دلم آرام باش امشب،از این دنیا چه دیدی تو
به یاد عشق ِ دیرینت،دگر امشب چه آوازی؟
دلم دیدی که یارم رفت و تو تنها شدی بازم؟
دلم دیدی که دلبر هم چه سازی کرد با رازم؟
مشو غمگین که در دنیا،مرام عاشقی مرده
دلم تنها ی تنهایی ،دگر نشکن دل نازم
دلم تنها بخواب امشب،هوا نمناک و بارانیست
کسی یادت نبود و نیست،بخواب این خواب پایانی ست
تو می میری دل نازم ،رها خواهی شد از دنیا
به آرامی برو قلبم،بدان این قصه رویا نیست

سلام
ممنون شعرت زیباست
میزارم تو وبلاگم

فاطیما سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 11:52 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

نفرین به جاده ها نکن تقصیر جاده نیست عزیز

رو بغض خیس پنجره اینجوری اشکاتو نریز

به دورو بر نگاه کنی قحطی مهربونیه

حال کبوتر و نپرس بدجوری بالش خونیه



نفرین نکن به آسمون تقصیر آسمون چیه؟



بین تمومه آدما درد من و تو یکیه

اشکاتو پاک کن همسفر گاهی باید بازی رو باخت

اما اینو یادت باشه باز میشه زندگی رو ساخت

بله
گاهی باید بازی رو باخت
ممنون

دریا سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 11:03 http://darya2.blogfa.com/



[گل]سلام[گل]

وب قشنگی داری .مطالبت زیباست .موفق باشی.

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

فاطیما دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 17:48

سلام دوستم
شعر قشنگ بود
امیدوارم تصمیم درستی بگیری
احساسم میگه بهترین تصمیمو میگیره
از این شعرت حس کردم


میکشم آخرین دانه کبریتم را...در باد...
هر چه باداباد..

خدا رو فراموش نکن.........
با ارزوی بهترین ها برای شما دوست خوبم...........

nader دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 09:45 http://readmail.persianblog.ir/

دوست عزیز
از دیدن وبلاگت لذت بردم اگه دوست داشتی به ما هم سری بزن و نظرتو بگو
ارادتمند شما نادر

ایران انجمن دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 02:25 http://www.iranjoman.com

ایران انجمن
ایران انجمن ، انجمن ایرانیان هراه با بخش هایی متنوع و علمی همچون بخش آموزش های متنوع وبلاگ نویسان و ابزارهای متنوع برای وبلاگ نویسی ، شبکه و امنیت ، بخش دانلود نرم افزارها و بازی های روز دنیا ، بخش ارائه ی آنتی ویروسهای روز دنیا جهت دانلود ، بخش کامپیوتر و لوازم جانبی ، بخش داستان ها و روایت های ایران زمین ، بخش سرگرمی و بخش آموزش زبان انگلیسی و تالار معماری ، بازی های آنلاین و بسیاری از مطالب متنوع و مفید دیگر همراه با مدیرانی توانمند برای رفع و پاسخ گویی به تمام مشکلات و سوالات شما در خدمت شما وبلاگ نویسان عزیز میباشد .
ایران انجمن :
www.iranjoman.com
حضور خود را در بین سایر هموطنان ایرانیمان اعلام نمایید .

ایران انجمن، خانواده ایرانی ... ما آنچه هستیم که هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد