مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

باز هم بارانیم دلگیرم

سراپا اگر زرد و پژمرده‌ایم
ولی دل به پائیز نسپرده‌ایم
چو گلدان خالی لب پنجره
پر از خاطرات ترک خورده‌ایم


اگر داغ دل بود، ما دیده‌ایم
اگر خون دل بود، ما خورده‌ایم
اگر دل دلیل است، آورده‌ایم
اگر داغ شرط است، ما برده‌ایم


اگر دشنه دشمنان، گردنیم
اگر خنجر دوستان، گرده‌ایم
گواهی بخواهید، اینک گواه
همین زخم هایی که نشمرده‌ایم


دلی سر بلند و سری سر به زیر
از این دست عمری به سر برده‌ایم



باز هم مستم باز هم بارانیم دلگیرم دریای من کجاست تا ببارم روی تنش تا ببارم از همیشه تا ابد
من دریا میخواهم من همه تن بارانم من مسافرم مسافری دلتنگ من دلتنگم مستم

من هستم

همه تن باران قطره قطره های غم میچکد از دل مستم امن را ترسی نیست از طوفان

دریای طوفانی را همه تن ارزویم تا ببارم ،دلتنگم بارانم باران دلتنگم مینوشم باز مثل همه ان شبهای دگر مینوشم تا ببارم گر نبارم هیچم پوچم نیستم اما چه سود همه دلم را کویر باریده ام
دریا را ارزو دارم دریا..............
دل من طوفان میخواهد تا ببارم تا که فریاد برکشم دل من دریا می خواهد
تا پر کشم دل من پرواز میخواهد
آسمان ابی و همراز میخواهد دل من تندر میخواهد طوفان میخواهد دریا میخواهد

دل من باریدن به دریا میخواهد

نظرات 7 + ارسال نظر
مهسا جمعه 3 دی 1389 ساعت 17:39

چرا اینقد دلت میگیره نکنه توهم یکیو میخوای که دلش برات مث گنجشک بزنه

بگو به من که چته

من شنبه 17 مهر 1389 ساعت 22:25 http://mitoonam.blogsky.com/

سلام.
دل من هم باریدن میخواهد
میشه شاد باشیمو به دریا بدون دلتنگی بباریم ؟

فاطیما شنبه 17 مهر 1389 ساعت 11:17 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com


سلام دوست خوبم
روز ولادت حضرت معصومه و روز دختر مبارککککککککککککککک

من آپمممممممممممممممممممم
بهم سر بزن

هر چی ارزوی خوبه مال تو...............

چشم
میام

دریا پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 21:57 http://darya2.blogfa.com/



سلام

آپت با تمام دلتنگیش زیبا بود .امیدوارم روزگارت مالامال

از شادی باشد.

تا زمانی که به فردا امیدواری،فردا از آن توست.
آنچه کرم ابریشم آن را پایان دنیا می پندارد،در نظر پروانه اغاز زندگیست.

خیلی ممنون دریا خانم عزیز
بله متنم غمگینه

فاطیما پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 15:49

به سراغت نیامدم چون روح باران زده شیدای روزهای آشنایی گرفتار تگرگی بی پایان شد و اینگونه سیلا‌ب عشق در مسیر طغیان آمال و آرزوهایم تبدیل به سرابی شد.

ممنون از متن قشنگ شما

نساء پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 12:23 http://samira123.blogfa.com

سلام خوب هستین ایرج خان ؟؟؟؟
ممنون که سرزدین ونظر لطفتونه که وبم عجیب غریبه
راستش من از وبلاگ به عنوان یه کاغذ سفید که حرفای دلمو وگاهی عقده هامو توش بریزم استفاده میکنم
واز نوشته هایی که مختص خدا باشه و درددل باخدا باشه خیلی خوشم میاد وفکرمیکنم وبلاگتون این اهمیت رو داره واسه همین خوشم اومده ازش...!!
بازم ممنون

فاطیما پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 01:16 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام ایرج جان
شعرت خیلی زیباااا بود
عکسشم خیلی قشنگ بوووود
ببخش دیر سر زدم
نبودم دو روزی
ممنون که بهم سر زدی

(((دل من باریدن به دریا میخواهد ............)))

هر چی ارزوی خوبه مال تو...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد