مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

دل من

به کجا چنین شتابان ؟گون از نسیم پرسید
دل من گرفته زینجا
هوس سفر نداری
ز غبار این بیابان ؟
همه آرزویم اما
چه کنم که بسته پایم
به کجا چنین شتابان ؟
به هر آن کجا که باشد به جز این سرا سرایم
سفرت به خیر !‌ اما تو دوستی خدا را
چو ازین کویر وحشت به سلامتی گذشتی
به شکوفه‌ها به باران

برسان سلام ما را



بگذار مرا به حالت خویش با جان افسرده و دل ریش 
بگذار فرو بگیردم خواب کز هر طرفی همی وزد باد
بگذار به خواب اندر آیم کز شومی گردش زمانه 
یکدم کمتر به یاد آرم وآزاد شوم ز هر فسانه 
بگذار که چشم ها ببندد کمتر به من این جهان بخندد

پیش از آنی که به چشمان تو عادت بکنم باید ای دوست به هجران تو عادت بکنم
یا نباید به سرآغاز تو نزدیک شوم یا از آغاز به پایان تو عادت بکنم
بهتر آن است که چشم از تو بپوشم انگار ، تا به چشمان پشیمان تو عادت بکنم
چون زمستان و خزان از پی هم می آیند من چگونه به بهاران تو عادت بکنم ؟
بادبان می کشم و موج و خطر در پیش است باید ای عشق ، به طوفان تو عادت بکنم
ساده تر نیست در آغوش عطش جان بدهم تا به سرچشمه سوزان تو عادت بکنم ؟!
طاق و قحطی زده از مصر مرا راندی و نیست طاقت آنکه به کنعان تو عادت بکنم
ای دل غمزده دیری ست که عادت دارم به سخنهای پریشان تو عادت بکنم !
نظرات 6 + ارسال نظر
بهار من جمعه 23 مهر 1389 ساعت 11:47 http://weirdlog.persianblog.ir/

سلام زیبا بود

سلام خواهش میکنم

فاطیما پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 20:19 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

ایرج جان ممنونم از حضورت........

جاده ی احساسمو با حضورت همیشه روشن میکنی.....

امیدوارم کسی بیاد توو زندگیت که لایق احساسات و قلب مهربونت باشه.....

شاد باشی و عاشق.......

هر چی ارزوی خوبه مال تو................

خواهش میکنم
منم امیدوارم
به قولی وبلاگ شما رو وبلاگ خودم میدونم
مرسی

فاطیما پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 17:35

شبها وقتی من و دل تنهای تنها می مونیم

واسه هم قصه ای از روز جدایی می خونیم

میگم ای دل٫ دل آلوده به درد٫

اگه روزی بکشم نالهء سرد.

آه و نالم می گیره دامنشو٫

آتیش عشق می سوزه تنشو.



شبها وقتی من و دل تنهای تنها می مونیم

واسه هم قصه ای از روز جدایی می خونیم.

تو مصیبت کشی ای دل می دونم٫

مییونه آتیشی ای دل می دونم.

داری پر پر میزنی٫ جون میکنی.

اینو از اشکهای چشمت می خونم.

شبها وقتی من و دل تنهای تنها می مونیم

واسه هم قصه ای از روز جدایی می خونیم

دیگه دل تفلکی دیوونه شده

مثل من در به در از خونه شده

نداره هیچکس رو این دل می دونم

دیوونه همدم دیوونه شده.

فاطیما پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 17:32 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

قربوونت داداش ایرج...........


سالی قبل تر از پارسال من بودم و من

حال تو هستی و من٫

به فردا امیدی نیست٫ نیست.

امروز رو بزار تا با تو زنده باشم

تا به فردای با تو بودن برسم.

فردایی که من باشم و تو و یه دنیا عشق.

مرسی

فاطیما پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 12:30 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com



سلام مسافر قشنگم
آپم....
خوشحال میشم پا به جاده ی احساسم بزاری
و احساس قشنگتو راجع به دل نوشته م بگی
فاطــیــ ــــــــــــــ ــــــــــــ ــــــ ــما¸.•´¸. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطـیـــ ــــــــــــــ ــــــــــــ ــــــ ــما(* . * .. ** .. * . * . * .)
فاطیــــ ــــــــــــــ ــــــــــــ ــــــ ــما.`•.¸(¨`•.*.¸ .*´•´¨) * . *)
فاط ــ ـ یما*0..0*0..0*0..0* ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0*0..0*0..0*0.. ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0*0..*0..0*0..0* ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0*0..0*0..0*0..0* ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0*0..0*0..0*0..0* ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0*0..0*0..0*0..0* ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0*0..0*0..0*0..0 ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0*0..0*0..0*0.. ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0*0..0*0..0*0. ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*** ــ ـ ـ***0..0*0..0*0..0* ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
**ـ ــ ـ **ا*0..0*0..0*0.. ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
**ـ ــ ـ ـ***0..0*0..0* ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*** ــ ـ ـ***0..0*0.. ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0* ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0.. ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0. ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـماI¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـماI *. •*¨) ¸ .•*¨)*
فاطیــ ـ ـما. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ما¸.•´¸. •*¨) ¸ .•*¨)
(* . * .. ** .. * . *)
`•.¸(¨`•.*.¸ .*´•´¨) * . * . * . * ...*.
منتظرتم........
هر چی ارزوی خوبه مال تو......

چشم میام

فاطیما پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 12:30 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام ایرج جان
ممنوووووووووووووووووووووووونم

خیلی زیبااااا بود...

((یکدم کمتر به یاد آرم وآزاد شوم ز هر فسانه
بگذار که چشم ها ببندد کمتر به من این جهان بخندد

پیش از آنی که به چشمان تو عادت بکنم باید ای دوست به هجران تو عادت بکنم
یا نباید به سرآغاز تو نزدیک شوم یا از آغاز به پایان تو عادت بکنم))

وااااااااااای خدایاااااااااااا...

شاد باشی دوستم
هر چی ارزوی خوبه مال تو...............

حضورت برام یه دلگرمیه ابجی بزرگوارم
خیلی ممنون
قابل شما رو نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد