مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

تولدم


من ایرج

پسری از تبار برف

پسری صاف ساده عاشق امام حسینم

پسری هستم که هوای دلم گاهی ابریه

گاهی صاف

کاهی ام بارونی

البته این اواخر ابری بوده...

و اما بعد

حضورتون عارضم

امروز روز تولدمه یه روزی مثل این روزا این پسرچشم به این دنیا گشود

به این دنیای شلوغ و تیک تاک عمرش شروع شد

تیک تاک تیک تاک

میگن زندگی زیباست!!ای زیبا نگر

(به قول یکی از دوستام واسه خودم نوشابه باز کردم)

واین عروسکا رو خودم واسه خودم هدیه تولد گذاشتم

همشونو هم دوست دارم

وووووووی چقد نازن همشون قلبونشون بلم

حتما میخندین و میگین بابا پسری گفتن دختری گفتن اخه اینا چیه

ولی چیکار کنم حسم لطیفه دیگه

چیه ندیدین؟؟؟

وووووووووووووووووووی

اینجا میخوام از چن نفر تشکر کنم

اول از خدا تشکر میکنم خدایا خیلی مخلصیم و خیلی دوستت دارم خدا جونم

به خاطر همه نعمتهایی که بهم دادی چه اونایی که من میدونم و چه اونایی که ازشون غافلم شکرت

خدایا قلبمو پاکتر کن و اعمالمو خالص تر و منو تو مسیری قرار بده که رضای خودت در اون باشه

بعدش از پدر و مادرم که زحمتمو کشیدن و از خدا سلامتیشونو میخوام

بعدشم از دوستام

که زیادن و اگه بخوام بنویسم یه طومار میشه

قربون همشون

در اخرم ازکسایی که میان تولدمو تبریک بگن هدیه تولد میخوام

اونم اینه

واسم 3 تا صلوات بفرستن

مرسی

سر راهت در انتظارم


سر راهت در انتظارم برده هجرت صبرو قرارم

جز ظهورت ای گل زهرا به خدا حاجتی ندارم

بر لبم اهه فراقه ای نگار مه جبینم

ترسم اینه که بمیرم روی ماهت رو نبینم

اغا بیا بیا

روز جمعه میگم کجایی خسته از دوری و جدایی

قصمت میدم به ابوالفضل ای سفر کرده تا بیایی

ای امیر بی قرینه ای دوای زخم سینه

مادرت چشم انتظاره ای سحر خیز مدینه

اغا بیا بیا یا اباصالح

فضای این دل دیوانه گرفته بوی گل نرگس

دلم نشسته چوپروانه در ارزوی گل نرگس

سزد زغصه بمیرم من زدردو قربتو تنهایی

همیشه ذکر فرج دارم ولی چرا تو نمیایی

ولادت حضرت محمد(ص) مبارک


نورانی و زیباست،همه روی محمد
خوبی وصفا،لطف خدا سوی محمد
نوری به دیده ،صفایش چو جهانی
دل داده به سویش ،وفا کوی محمد

*****

دل با تو خوش است یگانه معبود حیات
معنای تمامُ مطلقی از حَسنات
گویند که خشنود شوی ، چون گویند
بر خاتم انبیاء محمد صلوات

الهم صلی علی محمد وال محمد

میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد


هنگام ولادت حضرت محمد(ص) اتفاقاتی رخ داد از جمله ایوان کسری لرزید و سیزده یا چهارده کنگره ی آن فرو ریخت.اتشکده فارس که هزاران سال روشن بود خاموش شد.دریاچه ساوه فرو نشست.بت های مکه همگی به رو افتادند نوری از وجود آن حضرت به سوی آسمان بلند شد و شعاع وسیعی  را روشن ساخت هنگام تولد جمله های :الله اکبر. الحمد لله کثیرا و سبحان الله بکره ئ اصیلا را بر زبان جاری کرد و انو شیروان و موبدان خواب وحشتناکی دیدند.(تاریخ یعقوبی ج2 ص5)


مرحوم شیخ کلینی از امام صادق روایت کرده است که فاطمه بنت اسد همسر ابو طالب برای مژده ی ولادت حضرت محمد(ص) نزد شوهرش آمد . ابو طالب گفت:سی سال صبر کن تا تو را فرزندی مانند وی - جز در پیامبرای -مژده دهم.(اصول کافی ج 1 ص 452)