مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

سر راهت در انتظارم


سر راهت در انتظارم برده هجرت صبرو قرارم

جز ظهورت ای گل زهرا به خدا حاجتی ندارم

بر لبم اهه فراقه ای نگار مه جبینم

ترسم اینه که بمیرم روی ماهت رو نبینم

اغا بیا بیا

روز جمعه میگم کجایی خسته از دوری و جدایی

قصمت میدم به ابوالفضل ای سفر کرده تا بیایی

ای امیر بی قرینه ای دوای زخم سینه

مادرت چشم انتظاره ای سحر خیز مدینه

اغا بیا بیا یا اباصالح

فضای این دل دیوانه گرفته بوی گل نرگس

دلم نشسته چوپروانه در ارزوی گل نرگس

سزد زغصه بمیرم من زدردو قربتو تنهایی

همیشه ذکر فرج دارم ولی چرا تو نمیایی

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطیما دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 20:31 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام مسافرم
من اپم
منتظرتم
هر چی ارزوی خوبه مال تو.........................

مریم دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 12:53

سلاااااااااااااااااام داداشی

آپ قشنگی بود

البته من 2بار خوندمش

گفتم بیام نظرمم بگم


قشنگ بود

و تصویرش هم مناسب

سبز باشی

مینا دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 10:07 http://myimmortal.iranblog.com/

سلام داداشی خوفی؟چرا خبرم نکردی؟

نگار دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 01:49 http://www.negar-1372.blogfa.com

سلام داداشی
واااااااااااااااااااای آپشوببین چقدرقشنگههههههههههههههه
مرسی داداشی ازنظرت
ولی خوب چیکارکنم نوشته های من اینجوریه
باشه سعی میکنم تغیرش بدم

فاطیما شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 17:18 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام داداشی
خیلی زیبا بوووووووووووود
ممنونم
شاد باشی
هر چی ارزوی خوبه مال تو...............

سمیه شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 12:27

میدونی قشنگی زندگی به چیه؟

تو بی خبر باشی و یکی دیگه برات پیش خدا دعا کنه

مرسی خیلی جمله قشنگیه

سمیه شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 12:20

سلااااااااااااااااااااااااااااام داداشی جووووونم چطوری؟

خوش میگذره؟........واااااااااااااااااااای پستت عااااااااااااااااالی و دلنشین بود......مخصوصا عکسی که گذاشتی.....

روز جمعه میگم کجایی خسته از دوری و جدایی

حالا پست میزاری مارو خبر نمیکنی داداشی؟......

ولی من خودم فهمیدم اولین نفرم اومدم

ببخش داداشی به خدا بد قول نیستم ولی کار پیش اومد بازم شرمنده.....

لحظات قشنگ و شاعرانه.....

سلام
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد