مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

لیلة الرغائب شب ارزوها


پیامبر اسلام(صلى الله علیه وآله) مى فرماید:

از اولین شب جمعه ماه رجب غافل نشوید; فرشتگان آن را «لیلة الرغائب» مى نامند. چرا که وقتى یک سوم از شب گذشت، هیچ فرشته اى نیست مگر اینکه در کنار کعبه مشرفه آید; آنگاه خداوند نظر مرحمت به آنان کند و فرماید: فرشتگانم! هرچه خواهید از من بخواهید. فرشتگان گویند: بارالها حاجت و خواسته ما آن است که روزه داران ماه رجب را بیامرزى; خداوند متعال فرماید: آمرزیدم.



 امشب شب لیلة الرغائب یا شب ارزوهاست اولین شب جمعه ماه رجب

قشنگ یادمه سال قبل همین موقع ها بود که دلم خیلییییییی شکسته بودحتی نمیتونستم جلوی اشکهامو بین نمازهام بگیرم حمد و سوره رو با هق هق گریه میخوندم نمیدونم چیزی سخت تر ازاین هست که ادم

دلش غمناک باشه و بخواد این غمو و اشکهارو از همه پنهون کنه

و هر روز به خاطر این غم لاغر تر بشه افسرده بشه و بروز نده که چه شه!!

میگن گذشته ها گذشته خوب راست میگن

ولی من از خدای مهربون خودم میخوام و ارزو میکنم که یکی از فرشته های مهربون خودشو بیاره توی زندگیم که با وجودش زندگیمو روشنایی ببخشه و در کنارش ارامش واقعی رو بهم هدیه بده

از خدای خودم میخوام که سال دیگه همین موقع که فارغ التحصیل میشم بهم کمک کنه یه کار خوب پیدا کنم که بتونم به بنده هاش خدمت کنم

خداجونم ازت میخوام منو جزو بنده های مخلص و پاک خودت قرار بدی

خداجونم من تو رو خیییییییللللیییییی دوست دارم میدونم تو هم منو دوست داری منو به خودت نزدیکتر کن

خدایا دلهای منتظر ما دیگه بیشتر از این طاقت دوری یتنها باز مانده  زهرا گل خوش بوی نرگس امام زمانمونو نداره الهم عجل لولیک الفرج

مولاجان:هر چندآمدنت حتمی است،
من اما در هراس نبودن خویشم ...
کاش نسیم،عطر نفسهایت را به غربتم برساند.
تو را ای گل همیشه بهار سلام میگویم
و باز چشم میدوزم به راه آمدنت ...
ولی شرمساریم از انتظار ...
برای آمدنت انتظار کافی نیست؟
دعا و اشک و دل بیقرار کافی نیست؟
خودت دعابکن ای نازنین که برگردی
دعای این همه چشم انتظار کافی نیست ؟
اللهم عجل لولیک الفرج

ارزو میکنم امشب هرکسی که ارزو میکنه ارزوهاش براورده بشه

امین یا رب العالمین

الهم صلی علی محمد وال محمد

درمورد ماه رجب روی لینک کلیک کنید


من از شب ها گریزانم

الان ساعت تقریبا 2 نصف شبه و دارم گزارش کار ازمایشگاهمو اماده میکنم که هفته بعد تحویل بدم وای که چقد کار ریخته سرم

این همه گرافو باید ترسیم کنم

دارم اهنگ استاد بنان گوش میدم(بیا ساقی) اینقد اروومه این اهنگ


شاعر میگه«: زسوز عشق لیلی در جهان  مجنون شد افسانه
تو مجنونم بکن از عشق خود افسانه اش با من....

ربنا علیک توکلنا و الیک انبنا والیک المصیر


 

من از پیمانه لبریزم ، دلا مستی کجا جویم

من از شب ها گریزانم ، دلا ذکر خدا گویم

من از درد فراق یار ز شعله آن چنان سوزم

که تنها عاشقان دانند خبر از حال و از روزم

خبر از حال و از روزم

ز سوز دل چنان گریم ، شود ابر سما حیران

ز سیل اشک چشمانم سپس در خود شود ویران

ز دل شرمنده ام اکنون عذابش دادم هر دم

بیابید مرهمی یاران که تا درمان کند دردم

و یا پیدا کنید او را که تا باز آورد جانم

که تنها او در این عالم بود درمان هر دردم

بود درمان هر دردم

کجایی ای مرا همدم ، کجایی مرهم دردم

من از عشق تو بیمارم ، بیا خاک رهت گردم

تویی سامان ، تویی درمان

تویی وصل ، تویی هجران

منم آشفته ی کویت ، بیا این قصه را پایان