مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

من از شب ها گریزانم

الان ساعت تقریبا 2 نصف شبه و دارم گزارش کار ازمایشگاهمو اماده میکنم که هفته بعد تحویل بدم وای که چقد کار ریخته سرم

این همه گرافو باید ترسیم کنم

دارم اهنگ استاد بنان گوش میدم(بیا ساقی) اینقد اروومه این اهنگ


شاعر میگه«: زسوز عشق لیلی در جهان  مجنون شد افسانه
تو مجنونم بکن از عشق خود افسانه اش با من....

ربنا علیک توکلنا و الیک انبنا والیک المصیر


 

من از پیمانه لبریزم ، دلا مستی کجا جویم

من از شب ها گریزانم ، دلا ذکر خدا گویم

من از درد فراق یار ز شعله آن چنان سوزم

که تنها عاشقان دانند خبر از حال و از روزم

خبر از حال و از روزم

ز سوز دل چنان گریم ، شود ابر سما حیران

ز سیل اشک چشمانم سپس در خود شود ویران

ز دل شرمنده ام اکنون عذابش دادم هر دم

بیابید مرهمی یاران که تا درمان کند دردم

و یا پیدا کنید او را که تا باز آورد جانم

که تنها او در این عالم بود درمان هر دردم

بود درمان هر دردم

کجایی ای مرا همدم ، کجایی مرهم دردم

من از عشق تو بیمارم ، بیا خاک رهت گردم

تویی سامان ، تویی درمان

تویی وصل ، تویی هجران

منم آشفته ی کویت ، بیا این قصه را پایان

نظرات 29 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 18:35 http://esghe30ao3fid.persianblog.ir

فقط پرسپولیس

فاطیما چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 21:28 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااااااااااااااام داداشی
خوفی؟؟؟

اومدم بگممممممممممممممممممممممممم

هورااااااااااااااااااا

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
سووووووووووووووووووووووت

دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

به افتخار داداشی ایرجممممممممممممممممممممم

مراقب دلت باش

دلتنگی سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 19:24 http://khalvatetanhaei.blogsky.com

من از نهایت شب حرف می زنم و از نهایت تاریکی
اگر به خانه من امددی برای من ای مهربان چراغ بیار
و یک دریچه که از ان به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم

بهار من سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 14:54 http://weirdlog.persianblog.ir/

سلام
با مطلب شب ارزوها اپ شدم[پلک] خوشحالم میکنی اگه بیای و تو هم نظرت رو در مورد نوشته ام بگی[گل]
منتظرت هستم با بهترین ها در شب ارزو ها
راستی تو هم ارزوت رو میگی ؟؟؟ [پلک]

فاطیما یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 23:31 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com


سلااااااااااااام داداش ایرجممممم
ممنووووووووونم...تو خوووووووووووفی؟؟
چه خفرا؟؟؟
از دست تو پسررررررررر!!!
ایییییی نفس کششت منو کشتههههه
ها ها ها...
قربووووووووووووونت داداش خوبم
لطف داری
به به....چه شعری واسم نوشته بودیااااا!!!
بله که خوشم اومد.....ولی این شعر به خودت بیشتر میاد....
سمیه رو وللش....ولوجک فخط ولوجک بودت بلته...من اینو به حساب خودت میزنم....

من قش کردممممممممممممممم
تازشم 0/25 تا هر ماه یه بار تقدیمش بهتر تره.....پرووو میشه


وااااااااااااااای ممنوووووووووووووووونم
87485748686477867487854785454545 هم تقدیم داداش ایرج خودممممممممممممممممم
باشه داداشی....من در خدمتممممممممم...هر وقت خواستی فاطیما رو فقط کافیه صداش کنی.....

ایشالله همیشه شاد باشی...

خیلیییییییییییییییییییییییی گلیییییییییییییییییییی

سلام ابجی

مهدیه یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 17:12 http://mhdh.blogsky.com

سلام داداشی
تولد وبلاگمه هاااااااا
بهم سر نمیزنی

سلام ابجی
باشه حتما سر میزنم

دریا شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 13:21 http://daryaye-ehsas.blogfa.com

در و دیوار دنیا رنگی است. رنگ عشق.
خدا جهان را رنگ کرده است. رنگ عشق.
و این رنگ همیشه تازه است و هرگز خشک نخواهد شد.
از هر طرف که بگذری، لباست به گوشه‌ای خواهد گرفت و رنگی خواهی شد.
اما کاش چندان هم محتاط نباشی؛ شاد باش و بی‌پروا بگذر،
که خدا کسی را دوست‌تر دارد که لباسش رنگی‌تر است.

دریا شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 13:20 http://daryaye-ehsas.blogfa.com

یک نفر همره باد ...

آن یکی همسفر شعر و شمیم...

یک نفر خسته از این دغدغه ها ،

آن یکی منتظر بوی نسیم...

همه هستیم در این شهر شلوغ،

این کفایت که همه یاد همیم...!!!

این کفایت که همه با همیم!!!!
خیلی زیبا بود دست گلت درد نکنه
خواهر بزرگوارم

رضا جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 10:43 http://mohandesreza.blogsky.com

سلام داداش ایرج
امیدوارم توی تمام مراحل زندگیت موفق و شاد باشی
از این که میبینم قلب مهربونتو با نوشتن تو وبلاگت ارووم میکنی از صمیم قلبم خوشحالم
نگران نباش همه چی درست میشه وهمه غمهاتو فراموش میکنی عزیزم
خوشحالم داداشی مثل تو دارم
که این قده مهربون اقا باشخصیت و یکم احساساتی هستییییی
میبوسمت
و از خدای متعال برات ارزوی خوشبختی میکنم
و از خدا میخوام که تو زندگیت یه دختر مهربون و خانم و زیبا تصیبت کنه که قدر قلب مهربونتو بدونه و عاشق هم باشین
دلم برات یه ذره شدهههههه
وقتی برگشتم کلی بوست میکنم عزیز دلم
موفق باشی

فاطیما جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 02:19 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
من اپم
خوشحال میشم قدم به جاده ی احساسم بزاری و طرح نیلوفری رنگی به احساسم بزنی.....

منتظرتم...
هر چی ارزوی خوبه مال تو.................[گل]

چشم میام

بتیل پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 14:19 http://sarina6224.blogfa.com

وبلاگت فوق العاده ست واقعا لذت بردم.
موفق باشی دوست مجازی من!!!

خیلی ممنونم
خوشحالم که خوشتون اومد

مریم چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 21:01

مریم سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 20:57

سلااااااااااااااام داداشی
خوفی؟
کجاهی داداشی؟؟

شادزی و پرمهر

سلام
مشغول امتحانات پایان ترم هستم ..

دختر یک شیخ دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 14:47 http://shoele.blogsky.com

خوشحالم که با بنان آشنایی داری
این روزها کمتر کسی رو میشه دید که با اهنگ های سنتی زمانی رو سپری کنه.
و بلاگ جالبی دارید موفق باشید

فاطیما دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 02:45

سلااااااااااااااااااااام

اهااااااااااای سمیه عمراااااااااااا بزارم دستت به داداش ایرج برسه که کچلش کنی

چطووووووووری داداشی؟؟؟

1000000000000000 برای تو همون که خودت میدونی

مراقب خودت باش
همیشه به یادتم

شاد باشی

مریم شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 21:47

اومدم نگی بهم سرنمیزنیاااااااااااااااااااااااااااااااااا

مواظ بخودت باش داداشی

فدات

سمیه شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 13:15

آنچه که هستی هدیه خداوند به توست و آنچه که می شوی هدیه تو به خداوند ، پس بی نظیر باش .

The person that you are, is gods gift to you, and the one you will be is your gift to god , so be perfect and excellent .

مرسی خیلی جمله قشنگی بود

سمیه شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 13:13


star falls down from the sky.
So, if u looked up at da sky,
n found it dark with no stars ,
it is all ur fault,
You made me miss u 2 much..

هر وقت که دل تنگت میشم

ستاره ای از آسمون میفته پایین

پس هر وقت آسمون رو دیدی تاریک و بی ستاره

بدون همش تقصیر توه

چون خیلی خیلی دل تنگم کردی

سمیه شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 12:21

سلاااااااااااااااااام ایرج جونم چطوری عزیزم؟..........

چه خبرا عزیزم؟.....
دلم خیلییییییییییییییی برات تنگ شده....
نبینم عزیزم غمگین باشه یا دلش بگیره...ایشالا همیشه شاد باشی ایرج جونم.....

راستی خواستم بگم سر همون قضیه که خودت میدونی قراره کچلت کنم تازه واست کلاه هم نمیخرم داداشی

مواظب خودت باش عزیزم....
هر جا هستی تنت سلامت باشه....

مهدیه جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 22:21 http://mhdh.blogsky.com

اگر در ” زمستان” تسلیم شوید، امید شکوفایی ” بهار” ، زیبایی “تابستان” و باروری “پاییز” را از کف داده اید!

مبادا بگذاری درد و رنج یک فصل زیبایی و شادی تمام فصلهای دیگر را نابود کند!

زندگی را فقط با فصلهای دشوارش نبین ؛
...
در راههای سخت پایداری کن: لحظه های بهتر بالاخره از راه میرسند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد