مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

یاد یاران

یَا أَیُّهَا الْمُزَّمِّلُ ﴿۱﴾
ای جامه به خویشتن فرو پیچیده
قُمِ اللَّیْلَ إِلَّا قَلِیلًا ﴿۲﴾

به پا خیز شب را مگر اندکی
نِصْفَهُ أَوِ انقُصْ مِنْهُ قَلِیلًا ﴿۳﴾

نیمی از شب یا اندکی از آن را بکاه
أَوْ زِدْ عَلَیْهِ وَرَتِّلِ الْقُرْآنَ تَرْتِیلًا ﴿۴﴾

یا بر آن [نصف] بیفزای و قرآن را شمرده شمرده بخوان
إِنَّا سَنُلْقِی عَلَیْکَ قَوْلًا ثَقِیلًا ﴿۵﴾
در حقیقت ما به زودی بر تو گفتاری گرانبار القا می‏کنیم
إِنَّ نَاشِئَةَ اللَّیْلِ هِیَ أَشَدُّ وَطْءًا وَأَقْوَمُ قِیلًا ﴿۶﴾

قطعا برخاستن شب رنجش بیشتر و گفتار [در آن هنگام] راستین‏تر است
إِنَّ لَکَ فِی اَلنَّهَارِ سَبْحًا طَوِیلًا ﴿۷﴾

[و] تو را در روز آمد و شدی دراز است
وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا ﴿۸﴾

و نام پروردگار خود را یاد کن و تنها به او بپرداز

بنشین به یادم شبی تر کن از این می لبی

که یاد یاران خوش است

یاد اور این خسته را کین مرغ پر بسته را

یاد بهاران خوش است

مرغی که زد ناله ها در قفس هر نفس

عمری زد از خون دل نقش گل بر قفس یاد باد

ای بلبلان چون در این چمن وقت گل رسدزین پاییز یاد ارید

چون بر دمد ان بهار خوش در کنار گل از ما نیز یاد ارید

نظرات 51 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 22:19

قرائت صحیح هست
نه قراعت

بشنوید رو عرض می کنم

موفق باشید

shaparak پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 17:17

hala shodi khodet...khode khode khodet.....ba marefat

داداش علیرضای نابغه دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 18:24 http://jade-eshgh.mihanblog.com

سلام
خواب روزه دار عبادت،
خاموشی او تسبیح،
عمل وی پذیرفته شده،
و دعای او مستجاب است
امام صادق(ع)

مرسی خیلی قشنگ بود

سمیه جون وروجک دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 18:21

نوشته های روی شن مهمان اولین موج دریاهایند،

اماحکایتهای روی سنگ مهمان تاریخند

و دوستان خوب حک شدگان قلبند وماندگاران ابدی

مرسیییی
اره دوستای خوب حک میشن و قلب ادممم

سمیه جون وروجک دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 18:17

سلااااااااااااااااااااام عزیزم
ایرج جوووووووووونم چطوری خوبی؟
خوش میگذره؟
دلــــــــــــــم برات تنگ شده بود

عزیزم چرا اپ نمیکنی..........

دعای قاصدک ها خوشبختی آدماست،
برات آرزوی یه دنیا قاصدک دارم

سلام
مرسی بدک نیستیم شکر
باشه رو چشم اپ میکنممممممم

سمیه جون وروجک دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 18:13

گل های بهشت سایبانت!
یک دسته ستاره ارمغانت!
یک باغ پراز گلهای نرگس تقدیم به قلب مهربانت!

فدااااااای وجود نازنینت عزیزم

خیلییی قشنگ بود

سمیه جون وروجک دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 18:10

یک لحظه دلم خواست صدایت بکنم\

گردش به حریم باصفایت بکنم\

آشوب دلم به من چنین فرمان داد\د

رسجده بیفتم ودعایت بکنم.

خیلیییییییییی گلی عزیزم

سمیه جون وروجک دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 18:08

نگاهم یاد باران کرده امشب ،مرا سر در گریبان کرده امشب ،

غم و فریاد من از این و آن نیست،دلم یاد رفیقان کرده امشب!

مرسی خیلی قشنگ بود

سمیه جون وروجک دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 18:06

مهربانى بهترین عطرى است که درگل جاریست وتوخوشبو ترین شاخه گل دنیایى

ممنون

سمیه جون وروجک دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 17:38

رمضان شهر عشق و عرفان است / رمضان بحر فیض و احسان است

رمضان، ماه عترت و قرآن / گاه تجدید عهد و پیمان است . . .

.

.

.

فرا رسیدن ماه عشق و دوستی / ماه نیایش هستی

و ماه دل انگیز سرمستی / بر تمام اسلام آوران، دین راستی

مبارک باد . . .

التماس دعا

التماس دعاا
خیلی ممنونم

فاطیما یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 23:32 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام داداشیییییییییییییی جونم
خواهش میشه.....
الهییییی
نه عزیزم....اخه گفتم تو شعرای منو نمیتونی بخونی چیزی نگفتم!!!
نمی خواستم ناناحتت کنم
ولی اومدم بهت سر زدم.....................
مهم اینه به یاد همیم....
تو رو خدا قهل نباااااش
دلم میگیرررره
فدای وجود نازنینت.........................
مراقب دلت باش....

داداش علیرضای نابغه یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 16:07 http://jade-eshgh.mihanblog.com

سلام داداش ایرج
اول باید معذرت بخوام چون به وبت سر نزدم
بعدش باید بگم که وبم حذف شد
حالا باید بگم که وب جدید ساختم که آدرسشم برات گذاشتم
داداش خیلی خوشحال میشم بیای و نظر بدی و با هم لینک بتبادلیم!

سلام علی رضا جان
به به مبارکه
باشه سر میزنم

فاطیما یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 15:33 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام داداشی
خوفی؟؟؟
چه خفرا؟؟؟
اومدم تشکر کنم که منو به دوستات معرفی کردی
فدااااااااااااای تو بشم
خیلی گلیییییی
شرمنده م کردی
تو بهترینییییییییییییییییییییییییییییییییییییین داداشی منی

مراقب خودت باش

سلام
مرسی ای میگذره
خواهش میکنم
من که یه دونه ابجی بیشتر ندارم که


آفتاب شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 12:34 http://afatbrouyebanda@blogsky.com

سلام آقا ایرج من اولین باره وبتونه میبینم خیلی وبلاگ جالبی دارین واقعا قشنگه واقعا مطلبای قشنگی داره به دل میشینه لطفا به وبلاگ منم سر بزنید از آشنایی با شما خیلی خوشحالم

ابجی کوچیکه جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 12:49 http://melijoojoo74.blogsky.com

سلام داداش ایرج دلم برات تنگ شده بود اومدم وبت تا دلم واشه در ضمن اومدم نگی آپ میکنم یادت میفتم...
به قول آبجی فاطیما هر چی آرزوی خوبه مال تو راستی بهش سلام برسون

سلامم اجیییییییییی کوچییکه ملیکاااا
چشم بهش سلام میرسونم

فاطیما جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 00:03 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام داداشی
نه هنوز همون جوره بهم ریخته ست.....
چند بار اومدم همین جوری بوده.......چند بارم ریفرش کردم ولی همون جوری بود.............

نمیدونم والا.......
از چند نفر دیگه هم بپرس ببین همین جوریه که من میگم؟؟؟!!!
شاید مشکل از منه..........نمیدونم.........

فعلااا....
یا حق........

فاطیما پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 21:26 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

داداشی؟؟؟
قالب وبت رو عوض کردی؟؟؟

وبت برای من بهم ریخته شده.....نا منظم شده و صفحه هم سفید شده...........

اکشال از منه یا قالب؟؟؟

خلاصه گفتم بگم.........

یا حق...

فاطیما پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 21:14 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااااام داداشی ایرجمممممممممم
خوفی؟؟؟؟
فدااای تو که این قدر خوف و مهربوووووووووونی
نه داداشی من خواب ندارم
مگه نمیبینی شعار وبلاگمو......خیال خواب ندارم....................

نبینم دلت گرفته باشه هاااااا
من خوفمممممممم...غم منو چلاااا بخوری
الهییی ابجی فدات شهههههه

من خوفم...تو شادی فخط باید بخوری
به قول اقای فردوس افتاااااااااااد

میبینم که این طلایی هم اینجاست
این ولوجک هر جا میره شورو هیجان وارد اون منطقه میشه...مگه نه داداشی؟؟؟؟؟


خیلی مراقب داداشی خود خود خودم باشاااااااا

۶۴۵۶۴۶۴۶۴۶۴۶۴۵۶۳۵۴۶۳۵۴۶۳۵ مال داداشی من..........

سمیه جون وروجک پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 12:35

اگر خداوند آرزویی را در دلت انداخت
بدان که توان رسیدن به آن را در تو دیده است

با ارزوی یه دنیا خوشبختی

نمیدونم ارزو که زیادههههههه ولی رسیدن به این ارزوها هم یه ارزو شده
مرسی قشنگ بود

سمیه جون وروجک پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 12:24

ممکنه ما گلی رو دیر یاد کنیم ، ا
ما محاله عطر خوشش رو از فضای دلمون پاک کنیم . . .
به یــــــــــــادتم

خیلیییییییی ممنونم
خیلی قشنگ بودد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد