مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

دل مواج

باد ها
یاد آور کوران هایست
که روزی پشت سر گذاشته ایم
و اینک نسیم هدیه ایست از خدا
برای سرو ماندن در برابر دشواری ها ...
اما نمیدانم
چرا نسیم احساسم
موج های دریای دلم را مواج کرده اند
شاید دلتنگی
شاید زخم گذشته
شاید عشق
شاید خدا...
شاید

 

 

 

لطفا به من عشق تعارف نکنید !

سیرم

من به تنهایی کنار ساحل قدم میزنم

به تنهایی به دیدن غروب میروم

به تنهایی تنها میمانم!

عشق را میسپارم به چشمان آزاد و نترس موش های صحرایی

من شکستم ، دیروز تکه تکه هایم را با دست جمع کردم ، دستم برید ! از فردا خودم را گچ میگیرم

شاید دیگر هرگز پرواز نکنم اما هرگز زمین نمیخورم

شاید نخندم اما گریه هم نمیکنم

شاید جاودانه نشوم ! اما آسوده میمیرم

فردا قلبم را از جا میکنم ، چالش میکنم زیر خروارها خاک نم کشیده ی کویر

شما هم میتوانید در مراسم تدفینش شرکت کنید

فقط لطفا قلبم را ندزدید

من عاشق نمیشوم

حتی به قیمت پوسیدن

...!

----  ><(((:>  -------  ><(((:> -----


سلام بر ماه خدا..


سلام بر ماه خدا

سلام به ماه مغفرت و زیبایی ها

وای که چقد دلم برای سحرهای رمضان تنگ شده بودبا دعای ابو حمزه ثمالی چقدر حس نوستالوژی قوی و خوبی داره


اِلهى لا تُؤَدِّبْنى بِعُقوُبَتِکَ وَلا تَمْکُرْ بى فى
خدایا مرا به مجازات و عقوبتت ادب مکن و مکر مکن به من
حیلَتِکَ مِنْ اَیْنَ لِىَ الْخَیْرُ یا رَبِّ وَلا یوُجَدُ اِلاّ مِنْ عِنْدِکَ وَمِنْ اَیْنَ
با حیله ات از کجا خیرى بدست آورم اى پروردگار من با اینکه خیرى یافت نشود جز در پیش تو و از کجا...

چقدر دلنشینه ادم به دور از حیاهو و شلوغی این زمونه سحری رمضان به این دعا گوش بده و با خدای خودش رازو نیاز کنه و چشماش پر از اشک عشق و بندگی بشه

مخصوصا دعای سحر

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ مِنْ بَهاَّئِکَ
خدایا از تو خواهم به درخشنده ترین مراتب
بِاَبْهاهُ وَکُلُّ بَهاَّئِکَ بَهِیُّ اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِبَهاَّئِکَ کُلِّهِ اَللّهُمَّ اِنّی...
درخشندگیت با اینکه تمام مراتب آن درخشنده است خدایا درخواست کنم به همه مراتب درخشندگیت خدایا از...

که مادر بزرگمو یادم میاره وای مامان بزگ چقد دلم برات تنگ شده چقد دوستت دارممم چرا تنهام گذاشتی و رفتی دیشب خوابتو میدیدم که محکم از ته دلم بغلت کرده بودم  چقد خواب شیرینی کاش هیچ وقت بیدار نمیشدم و پیشت میموندم خدا رحمتت کنه رفتی و منو تو این دنیای غریب تنهام گذاشتی وای که دلم داره میترکه.....

از دوستای خودم میخوام که تو این ماه برا همدیگه دعا کنیم برا مشکلات ریزو و درشت همدیگه

حتی با یه صلوات..

خدایا ازت میخوام منو تو این ماه جزو روزه دارن واقعی درگاهت قرار بدی

و لحظات ناب بندگی ات رو درک کنم خدایا تنهام نزار



اللهمَ انّی اَسئلُکَ ایماناً تباشِرُ  به قلبی، و یَقیناً حَتّی  اَعلَمَ اَنَّهُ لَن یِصیبَنی اِلّا ما کَتَبتَ لی، و رَضِّنی مِن العَیشِ بِما قَسَمتَ لی، یا اَرحمَ الراحمین


خداوندا! من از تو ایمانی دلچسب میخوام، و یقینی روشن، تا بدانم که جز آنچه برای من نوشتی بمن نرسد، و مرا به همان زندگانی که قسمتم کردی راضی دار. ای مهربان ترین مهربانان