مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

سلام بر ماه خدا..


سلام بر ماه خدا

سلام به ماه مغفرت و زیبایی ها

وای که چقد دلم برای سحرهای رمضان تنگ شده بودبا دعای ابو حمزه ثمالی چقدر حس نوستالوژی قوی و خوبی داره


اِلهى لا تُؤَدِّبْنى بِعُقوُبَتِکَ وَلا تَمْکُرْ بى فى
خدایا مرا به مجازات و عقوبتت ادب مکن و مکر مکن به من
حیلَتِکَ مِنْ اَیْنَ لِىَ الْخَیْرُ یا رَبِّ وَلا یوُجَدُ اِلاّ مِنْ عِنْدِکَ وَمِنْ اَیْنَ
با حیله ات از کجا خیرى بدست آورم اى پروردگار من با اینکه خیرى یافت نشود جز در پیش تو و از کجا...

چقدر دلنشینه ادم به دور از حیاهو و شلوغی این زمونه سحری رمضان به این دعا گوش بده و با خدای خودش رازو نیاز کنه و چشماش پر از اشک عشق و بندگی بشه

مخصوصا دعای سحر

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ مِنْ بَهاَّئِکَ
خدایا از تو خواهم به درخشنده ترین مراتب
بِاَبْهاهُ وَکُلُّ بَهاَّئِکَ بَهِیُّ اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِبَهاَّئِکَ کُلِّهِ اَللّهُمَّ اِنّی...
درخشندگیت با اینکه تمام مراتب آن درخشنده است خدایا درخواست کنم به همه مراتب درخشندگیت خدایا از...

که مادر بزرگمو یادم میاره وای مامان بزگ چقد دلم برات تنگ شده چقد دوستت دارممم چرا تنهام گذاشتی و رفتی دیشب خوابتو میدیدم که محکم از ته دلم بغلت کرده بودم  چقد خواب شیرینی کاش هیچ وقت بیدار نمیشدم و پیشت میموندم خدا رحمتت کنه رفتی و منو تو این دنیای غریب تنهام گذاشتی وای که دلم داره میترکه.....

از دوستای خودم میخوام که تو این ماه برا همدیگه دعا کنیم برا مشکلات ریزو و درشت همدیگه

حتی با یه صلوات..

خدایا ازت میخوام منو تو این ماه جزو روزه دارن واقعی درگاهت قرار بدی

و لحظات ناب بندگی ات رو درک کنم خدایا تنهام نزار



اللهمَ انّی اَسئلُکَ ایماناً تباشِرُ  به قلبی، و یَقیناً حَتّی  اَعلَمَ اَنَّهُ لَن یِصیبَنی اِلّا ما کَتَبتَ لی، و رَضِّنی مِن العَیشِ بِما قَسَمتَ لی، یا اَرحمَ الراحمین


خداوندا! من از تو ایمانی دلچسب میخوام، و یقینی روشن، تا بدانم که جز آنچه برای من نوشتی بمن نرسد، و مرا به همان زندگانی که قسمتم کردی راضی دار. ای مهربان ترین مهربانان

نظرات 32 + ارسال نظر
زهرا شنبه 14 آبان 1390 ساعت 22:16 http://bruxa.blogfa.com/

سلام مهربون من
اون ضربه ای که خوردم بخاطر سیلی بود که به صورتم خورد. چون به هوس یه مرد گفتم نه!
اما منو ببخش. بخدا من دوست نداشتم ناراحت بشی. اینکه نوشتی: خیلی غمگین بود!!!ناراحت شدم
نمیدونم چی شد یه هو دلم بدجوری گرفت تو محیط وبت
بدجور اذیت شدم. به هرحال معذرت عزیزم
راستی
تو همیشه بهترینی. شک ندارم الان چهرت خیلی زیباتر از بچگیاته.

ملیکا یکشنبه 16 مرداد 1390 ساعت 15:48 http://melijoojoo74.blogsky.com

سلام داداش بی معرفت
خیلی بی مرامی چرا نیومدی وبم هاهاها زود باش جواب بده همه اومدن غیر تو
الکی هم نگو که وقت ندارم که میدونم دروغ میگی این یلدا خانوم روز ۱۴مرداد گفته بیا وبم تو هم همون چهاردهم رفتی وبش بله

وا!!!!!!!!!!
ملیکا کاراگاه شدییییییی؟؟؟خندم گرفته
باشه میام

یلدا جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 02:28 http://panah.loxblog.ir

سلام
خوبی؟خوشی؟سلامتی؟
قبول باشه
التماس دعا

به من یه سر بزن
آپم اساسی

یلدا

سلام عرض شد
مرسی خدا رو شکر خوبم
چشم حتما سر میزنم

فاطیما جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 00:29

سلااااام داداشی

اومدم بگم پس چی خیال کردییییییییییییی
من ارایشگر ماهرم
چه خفراااااا؟؟؟

منو که دعا میکنی؟؟!!! اره؟؟؟
مراقب دلت باش

التماس دعا...........

ممنونم اجیییی
خبر سلامتییییی
بعله که دعا کردم مگه میشه از یادم برییی
محتاجیم به دعا

سلام پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 11:50 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلاااااااااااااااااااام
من اوووووووووووووووووووومدم
برید کنااااااااااااار

خواستم بگم این داداشی ایرج من
بهترین داداشی دنیاااااااااست
بعلللله

حالا
یه هوراااااااااااااااااااااااااااا
یه جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
یه قر کمررررررررررررررررررررررر

و بعد اذان افطاری به صرف هر چی خواستیددددددددددددددد


و بعد ترش کچلی داداش ایرج توسط ارایشگران ماهر سمیه ای و فاطیمایی تحت نظارت و اموزش ارایشگران امریکا کانادا سویس هلند ایتالیا و برزیل که این برزیل بهتر تره چون فوتبالیست معروف رونالدو چیه اسمش همونو میگم کچله و ما از روی اون الگو برداری میکنیمممممم

وااای من قش کردم سمیه کجااااایی بیا دیگه

داداش ایرجم تحت الحفظ بگیرید در نره تا ما بیایم

من برم تا قش نکردم این وسط

سلام
بترکی
خندم گرفته
این ارایشگر ماهررررررررررررت منو کشته

سمیه جون وروجک چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 17:24

بهترین ایمان آن است که معتقد باشى هر جا که هستى خدا با توست . . .

.

بله
دل ارام گیر با یاد خدا

سمیه جون وروجک چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 17:21

زندگی قانون باور ها و لیاقتهاست ، همیشه باور داشته باش

لایق بهترین هایی . . .

بهترنارو برایت ارزومندم

سمیه جون وروجک چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 17:08

ستاره های اسمون با همه ی زیبایی هاشون و گل های روی زمین با تمام لطفاتشون

تقدیم به تو .

خیلییییییییییییییی گلــــــــــــــــــــــی

ممنون

فاطیما چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 16:53 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

میبینم که بعضی هااااااااااااااااا ترسیدن کچل شن
کجااااان؟؟؟

سمیه جووون اش پختن تشریف بیاریدددددددددد

تازشمممممممممم کلاه هم بهت نمیدیم تا کچلیت معلوم شه

بعلللللله

شوما میخوایین بنده رو کچل کنید!
وووووووی

سمیه جون وروجک چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 16:10

عزیـــــــــــــــــــــــزم کجایی؟
ایرج جوووووووووووونم بیا جاده که با قدم های نازت جاده با طراوت و با صفا میشه

من تهنا موندم تو جاده کسی نیست یاری کنه تو طرح شاد سازی

سمیه جون وروجک چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 15:57

سلاااااااااااااااااااااام عزیزم چطوری؟
ایرج جووووونم ااااااااااااااا حالا دستم بهت نمیرسه کچلت کنم.....
این ولوجک اراده کنه کچل میکنه

قراره به یاری اجی فاطیمایی کچلت کنم عزیزم
این جیغغغغغغغغغغغ زدنت رومنم اثر کرد
ببین خوب جیغ میزنم
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
هوووووووووووووووووراااااااااااااااااااااااا
ایرج جون مهندس عزیز و دوست داشتنیه جاده هست گفته باشم

یلدا چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 02:06 http://panah.loxblog.ir

وبمو آپ نمیکنم
فقط واسه ارتباط با دوستانی مثل شما و فاطیماست

آقا ایرج انگار تو هم پسر مومنی هستی و نازک دل
پس برام دعا کن که خیلی محتاجم به گرمی نگاهش...

یلدا


البته حتما دعامیکنم اگه قابل باشم

یلدا چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 02:03 http://panah.loxblog.ir

سلام آقا ایرج گل
یلدا هستم
منو ببخش که ناراحتت کردم
راستش فقط شوخی بودم..باور کن
اما نمیدونستم و شاید یادم نبود که باید اول دوست باشم تا حق شوخی داشته باشم؛فکر میکردم دوست فاطیما دوست منم هست
ببخش..به خدا همه منو میشناسن و میدونن چقدر به اینکه دل کسیو بشکنم حساسم
ببخش
ببخش
انگار حرفت یه تلنگر بود؛ممنون
من خیلی دل نازکم؛نخواه که گریه کن واسه ناراحت کردن شما
پس ازم بگذر
باید خودمو اصلاح کنم؛این ماه وقت خوبیه

یلدا

فدای سرت
اشکالی نداره
قصدت شوخی بوده دیگه
انشا الله خوشبخت شییی

فاطیما چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 00:52 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلاااام داداشی ایرجم
خوفی؟؟؟
از دست تو پسررررررررررررررر
خوب شلوخ کردی توو جاده هااااااا
جیغغغغغغغغغغغغغغغغ هات منو کشتهههههههههههههههه
بله که کچلت میکنیمممممم
اونم توسط سمیه ورووووووجک
اگه ناراحتی مشکلی نیست دو تایی کچلت میکنیمممممممم


خیلیییییییییییییییی گلی....
به خاطر بعضی مسائل توو وبم من عذرخواهی میکنممممم
میام خصوصی میگمممم

فخط تو رو خدا طرح شاد سازی همیشه باشه هااااا

مراقب خودت باش......

سلام فاطیمایییی
الهی قلبونت بلمممممم

باشه من امادم کچل بشمممممممم
بوووووووووسسسسسسسسس
09348584908509483

دریا سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 23:57 http://daryaye-ehsas.blogfa.com

خدایا ....
کمکم کن دیرتر برنجم
زودتر ببخشم
کمتر قضاوت کنم و بیشتر فرصت دهم ...
رمضان ماه فرصت هاست ...

التماس دعا

سلام دریاییی جونم
مرسی ابجی بزرگه عزیزم
ممنونم
خیلی قشنگ بود

شاهین سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 23:55

راستی!
فرا رسیدم ماه رمضون هم مبارک. ایرج پستت هم قشنگ بود. یه ربنای شجریان هم بذار روش باحال تر هم میشه!

اگه خواستی فایل ربنا رو بهت ایمیل میکنم!

داداشی شاهین سلاممم
مرسی دارمش ولی اگه دوست داشتی ایمیل بزن
ایمیلم هم اینه
eirajs@yahoo.com
مرسییی
خیلییی گلیی

شاهین سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 23:52

کمک کمک کمک کمک امداد امداد امداد help help help
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من ترم تابستونی یه درس ۱۰ واحدی برداشتم اسمش (اثاث کشی) هست. این درس مخوف! استاد نداره اما از استاتیک هم سخت تره. مخصوصا اگر روزه باشی وضع بدتره....!!!


تازه نیروی پشتیبانی هم نداریم!

داداشی شاهیییین
ما درخدمتیمممم
استاتیک که زیاد سخت نیست
یکم باید بلد باشی باید چیکار کنیییییی
هر مشکلی داشتی بهم بگوو

شاهین سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 23:46

ایرج بیا جاده..............

چشم حتما
فدای داداشی

سمیه جون وروجک سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 18:22

خوشبختی از آن کسی است که در پی خوشبختی دیگران باشد. «زرتشت»

آسمان فرصت پرواز بلندی است
قصٌه این است چه اندازه کبوتر باشی

چه اندازه کبوتر باشمممممم!!!!!!
کبوتر که تویییییی
وووووووووووی

سمیه جون وروجک سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 18:13

ویلیام وایت

از فردا نمی ترسم چراکه دیروز را دیده ام و امروز را دوست دارم



I am not afraid of tomorrow, for I have seen yesterday and I love todayWhite

William Allen White

جمله قشنگی بودد
ملسییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد