مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

ملکا ذکر تو گویم

 ملکا ذکر تو گویم که تو پاکی و خدایی
نروم جز به همان ره که توام راهنمائی
همه درگاه تو جویم، همه از فضل تو پویم
همه توحید تو گویم که به توحید سزائی 



تو حکیمی، تو عظیمی، تو کریمی، تو رحیمی
تو نماینده فضلی، تو سزاوار ثنائی
بری از رنج و گدازی، بری از درد ونیازی
بری از بیم و امیدی، بری از چون و چرائی

نتوان وصف تو گفتن که در فهم نگنجی
نتوان شبه تو گفتن که تو در وهم نیایی
 
همه عزی و جلالی، همه علم و یقینی
همه نوری و سروری، همه جودی و جزایی 


عکاس:"ایرج "

نظرات 62 + ارسال نظر
آرمان جمعه 6 آبان 1390 ساعت 21:05

شعری بسیار پر مطلب
از خواندش لذت بردم

سلام دوستم
ممنونم از حضورت

مریم سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 10:05 http://www.kakheasheghane.blogfa.com

سلام
زیبا بود موفق باشی

________ ._.;_'.-._
________{`-.-..-.'_,}
_______{;...{,۞..'.-'}
_______{..'-`..._;...';
________'-.-..._....-__.'..;_'.-.
__._.;_'..-.____|___{`-.-..-.'_.,}
_{`--..-.'._',}__|___{;..{,۞....-'}
{;...{,۞....-'}_|___{..'-`.._;..-';
_{..'-`.''._;..-'/''\____`'--.._....-'
_`'-.-.._..-'_/'''-;''\___/╱
______\___/.',-;-'\_/,-""-.
__,-""-_\__╰._ ,╯//...-'.)
_/....-'.)\____|___/_\,`,/
_\,---'`_\____|__/___\/
________\___|_/_
_______\¯¯¯¯¯¯¯/
_______ )¯¯¯¯¯¯(
_______/.◊.◊.◊.\
______/.............\
______\............./
______'\________/

هدیه کاخ عاشقانه یه شما

همیشه شاد باشید و سبز...........................[گل]

مرسی از حضورت
موفق باشی

مهدیه جمعه 22 مهر 1390 ساعت 19:08 http://mhdh.blogsky.com

وای چرا پستت حذف شد

سلام
جونم؟؟ چی حذف شد؟؟

الهام جمعه 22 مهر 1390 ساعت 08:46 http://KOOCHEGALBHA.blogfa.com

سلام اومدم از حضورت تشکر کنم و دیگر همین در مورد عکاسی هم بگم که من از راه نوشتن وارد دنیاش شدم و عکاسی رو زیبا ترین شغل دنیا میدونم چون دنیا مون زیباست. خدافظ فعلا

سلام

من خیلی عکاسی دوست دارم ثبت لحظاتی که دیگه تکرار نمیشن واقعلا لذت بخشه
موفق باشی

فاطیما پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 00:54 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

بیــا و بگــو کـه پـاییـز نیـاید
این روزهـا
عجیب برایم
تکـرار غریبـانه ی روز هـایم ٬
تنهـایی معصوم دست هـایم
را تداعی می کند
پـاییـز
نداشتنت را سخت تـر می کند

پاییز!!!!فصل خیلی قشنگیه البته نه برای ادمهای غمگین

فاطیما پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 00:52 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

امشب زحال زار خودم گریه ام گرفت
از زخمهای ریشه دار خودم گریه ام گرفت
وقتی که پرده پرده دلم رانواختم
از ناله سه تار خودم گریه ام گرفت
پاییز می وزدو تو لبخند میزنی امشب
اما من از بهار خودم گریه ام گرفت
همچو شهاب سوخته آن سوی کهکشان
در حلقه مدار خودم گریه ام گرفت
یک تکه آفتاب برایم بیاورید
از آسمان تار خودم گریه ام گرفت

فاطیما پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 00:51 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

باران بارید و مرا شست...
مرا که بسیار خسته بودم و باران می خواستم...
من که به خیابان آغشته بودم...
و آسمانی که بالای سرم بود...
حتی نامم را نمی دانست...
...وقتی باران بارید...
نامم را گفتم...زیر لب و باران مرا تکرار کرد
در تمام قطره هایش...
باران که بند آمد...من تازه شده بودم
شبیه آدمی که به تازگی ...آفریده شده باشد
و...
روی زمین...
به دنبال نشانی خانه دوستی می گردد...

مرسی خیلی شعر قشنگی بود
ممنونم

فاطیما پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 00:51 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

زرد آبی قرمز سفید مشکی
نمیدانم از کدام
رز...
برایت هدیه بیاورم تا در خاطرت بمانم.....................


سلاااام به داداش با معرفت که مارو پاک از یاد برده!!!!
خوبی تو؟؟؟
کجااایی؟؟!!!

دلم برات تنگ شده داداشی
این مدت گفته بودی دانشگاهی و نیستی منم دیگه نیومدم.....
گفتم باید امروز اومده باشی!!!

خوش میگذره؟؟؟
درسا خوب پیش میره؟؟!!!

مراقب دلت باش
هر چی ارزوی خوبه مال تو....................

سلام
واسم رز قرمز بیار بی زحمت من رز قرمز خیییییییلی دوست دارم

ابجی با معرفت من شنبه تا دوشنبه کلاس دارم بقیه روزا میام خونه...


درسا هم خیلی سخته خسته شدم کاش زودتر تموم میشد این دو ترم راحت میشدیم
ممنون که سر زدی
شما هم مراقب خودت باش

hadis سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 16:45 http://hadi703good.mihanblog.com

شلام
آپم
منتظرم.وووووووووووووووووووووووووووووووووووی

مریم دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 16:30 http://www.kakheasheghane.blogfa.com

سلام

$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$

زیبا بود
همیشه شاد باشید و سبز...........[گل]

سلام
ممنون از حضورت دوست من

دریا یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 17:44 http://darya2.blogfa.com/

شمع جمع شاپرکهایی رضا
ای کلید ساده مشکل گشا
آن گل زیبا گل خوشبو تویی
ای رضا جان، ضامن آهو تویی
با نگاهت چون کبوتر کن، مرا
تا بگیرم اوج، خوشحال و رها

میلاد هشتمین امام، آقا امام رضا (ع) بر شما مبارکباد.

سلام
مرسی خیلی قشنگ بود
مرسی از حضورت

pine یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 07:53 http://www.pinewinter.blogfa.com

سلام



من کلا کشته مرده زیاد دارماونم بر میگرده به تواضعم
مرسییییییییییییییییییییییییییی
بازم بیا اونورا

چی میگی؟
من نوشتم که اون شکلک هایی که گذاشتی منو کشته خیلی با مزه بودن

باشه میام

سمیه جون وروجک پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 12:01

سرزمین حقیقی ما قلب کسانی است
که
دوستشان داریم
حتی از دورترین فاصله ها

سایه ات برقرار و تنت سلامت عزیزم

سایه تو هم برقرار باشه

الهام چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 20:47 http://koochegalbha.blogfa.com/

سلام اومدم رو بندازم اون 25صدم رو ازم کم نکنی اگه درست متوجه شده باشم تو عکاسی منم تازه (یه سالی میشه) عکاس خبری و هنری هستم(عکاسی از طبیعت رو خیلی دوس دارم. ممنون از اینکه اومدی به کوچه مون اما من از اون دسته نیستم که به یه بار قانع بشم ها هروق وقت داشتی بیا منتظرتم بای

سلام
عکاس نیستم ولی عکاسیو خیلی دوست دارم و گهگاهی عکاسی میکنم و از ثبت لحظات لذت میبرم

سمیه جون وروجک چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 12:44

سلااااااااااااااااااااام
ایرج جان چطولی؟خوبی عزیزم؟
دلمون تنگ شده بود گفتیم سری بزینیم

ایشالا هر جا هستی تنت سلامت باشه عزیزم
شاد و سربلند باشی

سلام
مرسی ای میگذره
موفق و شاد باشی

سمیه جون وروجک چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 12:37

پاییز زیبا و عروس فصل هاست

برگ ریزان درخت و خواب ناز غنچه هاست

خش خش برگ و نسیم باد را بی انتهاست

هرچه خواهی آرزو کن ُ فصل فصل قصه هاست

برات بهترینارو ارزو میکنم ایرج جان

پاییز فصل رنگهاست و خیلی قشنگه
منم برات بهترین ها رو ارزومندم

سمیــــــه جون وروجک چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 12:34

امیدوارم با آمدن پاییز هر یک برگ که میافته یک دونه از غمهای دلت کم بشه و دیگه هیچوقت ناراحت نباشی

عزیزم ایشالا همیشه شاد و سربلند باشی

مرسی

سمیــــه جون وروجک چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 12:30

زنــــــــدگی گره ای نیست که در جست و جوی گشودن آن باشیم.
زنـــــــدگی واقعیتی است که باید آن را تجربه کرد

خیلی قشنگ بود

pine دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 21:29 http://pinewinter.blogfa.com

سلام



آپم
بدو خلوتگاه

pine یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 13:00 http://www.pinewinter.blogfa.com

سلام
[نیشخند]
[نیشخند]
[نیشخند]
شرمنده دیر کردم
[نیشخند]
حاضرررررررررررررررررررررر

سلام دشمنت شرمنده
مرسی از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد