مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ

این روزها غم تو مرا می‌کشدحسین ...  شب های ماتم تو مرا می‌کشدحسین

تا آن دمی که منتقم تو نیامده ست ... سرخی پرچم تو مرا می‌کشدحسین

از لحظه‌ی ورودیه تا آخرین وداع...  هر شب ، محرّم تو مرا می‌کشدحسین

هنگام پر کشیدن یاران یکی یکی ... اشک دمادم تو مرا می‌کشدحسین

داغ علی اصغر و عباس و اکبرت ... غم‌های اعظم تو مرا می‌کشدحسین

از قتلگاه تو چه بگویم؟ حکایتِ ... انگشت و خاتم تو مرا می‌کشدحسین

بر نیزه در مقابل چشمان خواهری ... گیسوی درهم تو مرا می‌کشد حسین

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن

نظرات 39 + ارسال نظر
ماریا سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 13:53 http://www.blackflower.blogfa.com

زندگی برگ بودن
در مسیر باد نیست
امتحان ریشه هاست ...
ریشه هم
هرگز اسیر باد نیست
زندگی چون پیچک است
انتهایش میرود سوی خدا..........

فاطیما جمعه 2 دی 1390 ساعت 12:04 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااام داداشی خوفم

چطولی؟؟؟

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
افررررررررررررررین که حذفش کردیییییییییییییییییییی

به تو میگن پسر گل گلاااب

مراقب دلت باش
هر چی ارزوی خوبه مال تو..................................

مهرانا پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 21:46 http://namnamebaroon.persianblog.ir/

درد را از هـــــــر طرفشــــ بخوانیــــــــــ درد استـــــــــــــ ،


دریغـــــــ از درمانــــــــ


کــــــه عکسشـــ نامــــرد استـــــ


ممنونم دوستم
دنیا پر از ادمای نامرده ...
ارزوی خوشبختی دارم برات

شبنم جمعه 25 آذر 1390 ساعت 14:36

سلامی دوباره به داداش جونم.خوفی؟چه خطرا؟درسو مشق خوبه؟خوب خدا رو شکر.شرمنده دیروز نیومدم.سعی میکنم هر روز به وبت سر بزنم داداش خوبم.تا بعد

سلام ابجی شبنم کوچولو
مرسی از مهربونیات
این وبلاگ مال خودته هر وقت دوست داشتی بیا و بنویس و مطمئن باش نوشته هاتو میخونم

فاطیما پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 17:36 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

یه سلاااااااااااام مخصوصم به نی نی جووووووووونم
خوفی؟؟؟

فدااات
خوشحالم خوشت اومد...........

نی نی جونم؟؟؟ اگه داداشی هی از این حرفای بد و ناناحتی زد خودت میدونی باید چیکال کنی...دلسته؟؟؟؟
همون عملیات اب پاشی
اصنم بهش رحم نکن....تا اون باشه این جولی نباشه

اگه گوش کنی و کاری کنی همیشه شاد باشه بلات یه چیز قشنگ میخرم.........

وااااااااااااااای نهههههههههههههههههههه
جوجو نمی خوامممممممممممممممممممممم

فرارررررررررررررررررررررر

فاطیما پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 17:33 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام داداشی ایرج
خوفی؟؟؟

خدا نکنه دلت بشکنه عزیزم.....نبینم این جوری باشیاااا؟!!!
باشه نمی پرسم چی شده!!!
ولی هر وقت حس کردی اذیت میشی بیا پیشم...نریز توو خودت...دوست ندارم داداشی ناناحت باشه.....

وگرنه به نی نی میگم خراب کالی کنه روتااااا

میدونم این قدر قوی و محکمی و میدونی چی درسته و چی غلط و میدونم حرفام همیشه یادته....
پس جوری زندگی کن که وقتی برگشتی پشیمون نشی که چرا لحظه هاتو خراب کردی....
غم و شادی..مهربونی و محبت..شکستن قلب ها و حسادت و درویی و خیانت و وفاداری و گذشت و خیلی صفت های دیگه همیشه توو زندگیمون هست.....این تو هستی که باید بجنگی یا کنار بیایی یا فراموش کنی و بگذری......

واسه چیزای بی ارزش و دنیایی خودتو اذیت نکن.............
واسه خودت باش و واسه خودت زندگی کن.....
تمرکزتو بزار روی درس و کار و زندگیت تا موفق باشی تا اون فرشته خوشبختی بیاد و لحظه هاتو زیباتر از هر وقت دیگه ای کنه............


برات از ته قلبم دعا میکنم اون چیزی که باعث ناراحتی ت شده زودی تموم شه و حل شه و تو همیشه شاد باشی..........

مراقب خودت و دلت باش............

شبنم چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 19:02

بازم مزاحم همیشگی امد
سلاممممممممممممممممممممممممممم
خوفی داداش ایرج؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی فک نکنم خوب باشی این طوری که تو وب ابجی فاطیما نوشتی
چرا داداش جونم ناراحت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نبینم ناراحت باشی.
چیزی شده؟؟؟؟؟؟؟نگران شدم اگه فک میکنی از دست من کمکی بر میاد بگو من دریغ نمیکنم داداش جونم.

سلام ابجی کوچولو
خیلی خوش اومدی مزاحم چیه ابجی قدم رنجه فرمودی
نگران نباش چیزیم نیست
مرسی از حضورت

فاطیما چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 12:11 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

نی نی جووووووووونم؟؟
دیشب خواب بودی؟؟؟

الهی.................................

خوب بگو چیکالم داشتی؟؟

داداشی چلا این جولی شده؟؟؟
مگه نگفتم ملاقبش باااش؟؟؟!!!!!!

زودی بیا پیشم بگو داداشی چشه...باش؟؟؟

منتظرتم.........

اله خواف بودم
داداشیت خیلی غمگینه ...
فخط دو سه روز تنهاش گذاشتم رفتم بازی گوشی اینجوری شد ..

فاطیما چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 12:10 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام داداشی
خوفی؟؟

چیییییییییییییییی شده داداشی؟؟؟؟
چه متنی؟؟؟
چرا تو این جوری شدی یه دفعه؟؟؟
تو که این همه خندوندی منو...............پس یهو چی شددددد؟؟؟؟
نگرانم کردی...

نبینم این جوری باشیاااااااااااااااااااا

سلام
چی بگم والا..
چیزی نپرس ابجی
دل داداشیت بدجوری شکسته..
فقط برام دعا کن
خیلی مخلصیم ابجی

فاطیما سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 23:44

و حالا یه سلام مخصوص به نی نی جوووووووووووون خودم

چطولی؟/؟؟
چه خفرااااااااااااااااااا؟؟؟؟!!!
داداشی بهت میلسه؟؟؟ همه چی بلات میخله؟؟؟

ببخشید من اومدم طبقه بالا هاااا
یعنی منظولم توو این پسته
عسکت توو پست قبلیه و اتاقت اونجاست...ولی دیگه باید بیای بالا منو ببینی...و همین طولی هی طبقات میله بالا

چی کالم دالی نی نی جوووونم؟؟؟؟
داداشی گفت کالم دالی....اره؟؟

دلم برات تنگیدددددددددددددده بود قتد عسلم
بیا...یه عالمه قاقا لی لی خلیدم بلات:

@@@###%%$$$$&&&&
))***&&&^^^^^


خوفه؟؟؟؟؟

ببینم؟؟؟؟؟
اون صدای جیک جیک چیه از طبقه پایین میاد؟؟؟؟
نکنه.....................!!!


جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
کمککککککککککککککککککککککککککککککککک

من رفتمممممممممممممممممممممممممممم
صدای یه جوجه میاد که هوس فاطیما کرده که یه لقمه ش کنههههههههه

ماماااااااااااااااااااااااااااااااااان
فرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار

فاطیما سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 23:31 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااااااااااااااااام داداشی خوبم

یه دنیاااااااااااااااا ممنوووووووووووووزووووووووونم از حضورت عزیزم
خوشحالم کردی

عزیز دلمییییییییییییییییییییییی

ممنوووووووووووووووووووووونم از شعر قشنگت
اخه من چطوری ازت تشکر کنممممممممممممممممم
تو بهترین داداشی هستی
خوشحالم و خدا رو شاکر که داداشی به خوبی تو دارم

از ته ته ته قلبم برات بهترین ها رو ارزو می کنم
امیدوارم خوشبخت بشی

مراقب دلت باش...........................................................

شبنم سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 20:27

دوباره مزاحم همیشگی امد و ی سلام دوباره به داداش جونم.ببخشید که خیلی میام تو وبت نمیدونم شاید دوس نداشته باشی اسم منو ببینی ولی من خیلی پرویم بازم میام به وب قشنگت سر میزنم داداش جون.به درسات برس امیدوارم نمره 20بگیری همیشه چون همیشه 20هستی داداش.واسه منم دعا کن که امتحانامو خوب بدم.اگه دوس نداشتی که من بیام تو وبت بگو ولی خیلی ناراحت میشم.فعلا

سلام
این چه حرفیه مزاحم چیه

شبنم دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 16:56

سلام داداشی خوبی؟کجای تو نیستی؟دلم تنگ شده واسه داداشمزود بیا دیگه.راستی اپ جدید فاطیما جونم ابجی گلم خیلی قشنگ شده زود برو ببین داداش.بای

سلام ابجی
باشه میام میخونم مرسی از حضورت

فاطیما دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 00:33 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم

جاده احساس با تصویری دیگه از احساسم به روز شد
منتظر احساس قشنگت هستم

هر چی ارزوی خوبه مال تو............................................[گل]

سلام
چشم حتما میام

شبنم یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 21:09

سلام داداش جونم.خوبی؟چند وقت نیستی نگرانم کردی؟؟؟اتفاقی که نیوفتاده؟زود بیا دلم واسه داداشم تنگ شدهفعلا بای

درسومخشم زیاده یکم وقت نمیکنم بیام

شبنم شنبه 19 آذر 1390 ساعت 18:37

سلام به داداش بزرگه.خوبی؟چه خبرا؟ خوش میگذره؟چرا دیر اپ میکنی؟بابا ابجیت این جا منتظره ها.بازم میام پیش داداشم.بای

سلام
من دیر به دیر اپ میکنم معمولا
مرسی از حضورت

ماریا شنبه 19 آذر 1390 ساعت 08:06 http://blackflower.blogfa.com/

دلتنگ کودکیم!
یادش بخیر،
قهر میکردیم تا قیامت
و لحظه اى بعد قیامت میشد

سلام
مرسی خیلی جمله قشنگی بود

شبنم پنج‌شنبه 17 آذر 1390 ساعت 18:49

سلام داداشی جونم.خوبی؟کاش واقعا داداشم بودی چون خیلی داداش خوبی هستی ولی.....
ول کن حالا که هستی همین واسم خیلی می ارزه داداش گلم.بازم میام پیشت.مواظب خوبیات باش داداشی.فعلا

شما هم مواظب خودت باش

فاطیما پنج‌شنبه 17 آذر 1390 ساعت 12:14 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام داداشی ایرجم
خوفی؟؟؟

حتماااا برات دعا می کنم عزیزم
خدا نکنه دلت هیچ وقت بگیره داداشی خوبم
توکلت به خدا...

بدون فاطیما هیچ وقت ازداداشیش ناراحت نمیشه و همیشه برای شادی و خوشبختیش دعا می کنه.....

مراقب دلت باش

سلامممم
خیلی گلیییی

شبنم چهارشنبه 16 آذر 1390 ساعت 16:54

سلام داداشی خوبی؟ممنون که اجازه دادی بهت بگم داداش واقعا خوش حالم کردی مواظب خودت باش داداشی جونم.میام بازم پیشت داداش.خیلی ماهی

سلام
خواهش میکنم این چه حرفیه اجازه دادی چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد