مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

زمین و اسمان

سراسر اسمان یک قفس است

که نمیدانم درش..

کدام ستاره؟

کدام ماه؟

کدام سیاره است..؟

سراسر زمین یک قفس است

که نمیدانم درش...

کدام کوه؟

کدام برکه؟

کدام خانه است...؟

سراسر زمین و اسمان یک قفس است

که نمیدانم درش.....

بگذریم

مراچه کار به در!

اینجا که دانه هست..

اب هم هست..

گه گاه نغمه ای هم میخوانم...
نظرات 45 + ارسال نظر
shaparak دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 00:30 http://asemonesham.blogfa.com

omadam ke begam tavalodet mobarak...ama yadet bashe tabrike tavalod mohem nist balke yade adama vase hamishe to ghalbe adama bemone moheme...

شبنم سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 10:58 http://jade-binahayat.blogfa.com

دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا ارزومندم سال نو مبارک

سلام
مرسی سال نو توام مبارک باشه

فاطیما دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 16:55 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام داداشی ایرجممممممممم
خوفی؟؟؟
فداات بشم من..نبینم غمتو عزیزم؟!!!
چرا دلت گرفتههههههههههه
خدا نکنهههههههههههه

ممنووووووووووونم از دعای قشنگت
محشرررررررررر بود

ایشالله همیشه شاد باشی و سال خوبی داشته باشی
بهترین ها رو برات ارزومندم

سلام

سال نو پیشاپیش مبارک باشه

سلدا یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 15:41 http://maggoti.mihanblog.com

بهار یعنی آنقدر مهربانی
که ارزش دارد برای آن زندگی را با تمام ذره های نفست نفس بکشی
...حسش کنی و زندگی کنی
...بهار نوش جان
سلام آپم بدو یباااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام
مرسی از جمله قشنگت

باشه میام

[ بدون نام ] شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 13:15

بهار در راه است و
هوا پر شده است از
" دوستت دارم " هایی که به دست بادها سپرده ام ،
کاش پنجره ات باز باشد....[

سلام دوستم
ممنونم
خیلی قشنگ بود

فاطیما شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 00:21 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با لحظه هایی پایانی به روز شد
منتظر احساس قشنگت هستم
سال نو پیشاپیش مبارک
هر چی آرزوی خوبه مال تو.............................................[گل]

سلام ابجی بزرگه
چشم میام

رها پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 20:43 http://dehkadetanhaei.blogfa.com

—————————
بهار،نـیم بهار،ربـع بـهار، بهار را قسمت کردند؛بازارشان سکه شد!
داداشی عزیز سبز ترین و همیشگی ترین بهار ها را برایت آرزو مندم

ممنونم
همچنین منم بهترین ها رو برات ارزو میکنم.

رها پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 20:41 http://dehkadetanhaei.blogfa.com

زندگی کوتاه است قوانین را زیر پا بگذار بسرعت ببخش با صداقت عاشق شو و با حرارت ببوس همیشه بخند هیچ وقت لبخند را از لبانت دریغ نکن مهم نیست زندگی چقدر عجیب است زندگی همیشه آنطور که ما فکر میکنیم پیش نمیرود اما زمانی که هستیم باید بخندیم و سپازگزار باشیم
سلام داداشی چطوریییییییییی؟خووووووووبی؟؟؟؟؟

سلام ابجی کوچیکه
ممنوم از جمله قشنگت
خوبم شکرخدا.

ماریا پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 12:56 http://http:/www.blackflower.blogfa.com

نقدر به آدم های روی زمین بی اعتماد شده ام که میترسم
وقتی از خوشحالی به هوا بپرم زمین را از زیر پایم بکشند

ممنون از جمله قشنگت

ماریا پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 12:47 http://www.blackflower.blackeyed

سلام
خوبی
میومدم ولی نظر واست نداشتم
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
امیدوارم موفق باشی

سلام
ممنونم
همچنین شما هم سال خوبی داشته باشین.

Abtin...Persian چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 20:04 http://www.kolbeyadegari.blogfa.com

7بوسه فرستادم......روزی یه بوسه بچسبون

به لپت........وآخریشو بچسبون به

پیشونیت....1 دعای خیر برام بکن....تموم که

شد عیده............و من اولین کسی بودم که

گفتم عیدت مبارک......
سلام
با یه آهنگ عاشقونه آپم
ممنون میشم سر بزنی

سلام دوست عزیز
ممونم از حضورت

سلدا چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 14:11 http://maggoti.mihanblog.com

سلام سلام سلام .... بدوووووووووووووووووووووووووووووووو بیا آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپم

سلام
مرسی از حضورت
باشه میام

pine چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 12:24 http://www.pinewinter.blogfa.com

سلام



خدایا : «چگونه زیستن »را به من بیاموز ،« چگونه مردن» را خود ، خواهم دانست
سال پر از امید و سرزندگی واست آرزو میکنم

فاطیما سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 21:51 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

وااای خدا من از دست این سمیه چه کنم؟؟؟!!!
داداااشی؟؟؟ بیا ببین این سمیه رو!!

دست نی نی رو ول کن می خوام ببرمش اون ور تر...الانه که اتیشش بزنی

این چیزا چیه دادی دست بچه؟؟؟ هان؟؟؟
قاشق خوفه دیگه!!!
حالت موج مکزیکی خفنه...مده
ذرت مکزیکی؟؟؟؟
نمیرررررری تو
فقط بیسکوییت مکزیکی خوووووووووووفه

اره...سوتات حرف نداره...مخصوصا بلبلی
***سرخیه من صورتیه تو سبزیه من به عشق تو****

شعرت منو کشتههههههههههههههه

هورااااااااااااااااااااااا

همگی وسطططططططططططططططططططططططط

تولد داریمممممممممممممممممممممممممم
چهارشنبه سوووووووووووووووووووریه

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ


مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


بهترین ها مال داداشی جووونم

فاطیما جان و سمیه عزیزم واقعا ممنونم
خیلی گلید به خدا
بعد مدتها خندم گرفت
....

فاطیما سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 21:45 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

واااااااااااااای سمیه بترررررررررررکی
من کلااا قش کردمممممممممممممممممممم

وروجک که بودی...امروزم به لطف چهارشنبه سوری اتیش ژاره هم شدی.....

جااان؟؟؟ اون وقت کی گفته تو جیگری؟؟؟!!
کباب شدی؟؟؟

از دست تووووووووووووو
باز که چیزای بداموزی به نی نی یاد دادی؟؟؟!!!

(((ترقه های فاطیما به نی نی بگیر این فش فشرو یه وقت دستت لک نیوفته)))

وااااااااااااای نمیری تو سمیه

اره فاطیما ببین چی یادم داده
خنده

سمیه جون وروجک سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 19:48

اجی فاطیما اینا چیه یاد نی نی میدی
قاشقاتونو به حالت موج مکزیکی تکون بدید

به نی نی گفتم اول قررررررررررررررررش بده............

بعدشم نی نی فقط بلته با قاشق ***ذرت مکزیکی بخوله***

هورااااااااااااااااااااا حالا همگی قرررررررررررررررررش بدین مهر جوووووووووووووونم بیا وسط که تولدته شروع قرررررررررر کمر با تویه بقیش با من...........
دست
سووووووووووووووووت
سوووووووووووووووووووووت

اجی فاطیما میدونه سوتا باید از نوع بلبلی باشه

اینم اشعار ولوجکی در چهار شنبه سوری تقدیم به نی نی جووووونم

***سرخیه من صورتیه تو سبزیه من به عشق تو****

وای مرسی از شعر قشنگت خیلی خوشمان امد
باز هم از این شعر ها تقدیممان کن
خندهه

سمیه جون وروجک سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 19:41

ترقه های فاطیما به نی نی بگیر این فش فشرو یه وقت دستت لک نیوفته

نی نی این سیگاردو/منورو/نارنجکو بگیر حالشو ببر ..........

نی نی دیگه همه کارارو با خودته

ما
که
جیگر
بودیم رفتیم رو اتیش کباب شدیم

اجی فاطیما اتیش پاره نشدیم ولی چون جیگر بودم کباب شدیم رفت

از دست تو سمیه وروجک
ببین چه نوشابه ای واسه خودش باز کرده

سمیه جون وروجک سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 19:36

سلااااااااااااااااااام ایرج جوووووووووووووونم چطولی جیگر؟

واااااااااااااااای فاطیما بترکی تو...............

حالا دیگه گوشه نی نی رو ژر میکنی از حرفای خودت میکشمت

خبر نداری منو نی نی خیلی وقته داریم اتیش بازی میکنیم.............

نی نی بات نیست تماشا کنه من یادش دادم اجرا کنه[:

S017:]

ای جانم نی نی بگیر این سیمو بزن به اتیشو بچرخون هورررررررررراااااااااااااااااااااااااااااا

چه اتیشی شد
نی نی فعلا این ترقه ها هم داشته باش نمیخوام جلو بچه ها کم و کسری داشته باشی.........

چقد بگم ترقه بازی واسه نی نی ها خوووووووووفه کی میگه بده این خاله فاطیما واسه دل خودش میگه...........

ها ها وسوسه های ولوووووووووجکی

وووووووووووی خیلی قشنگه سیمو میچلخونم اینم ترقه انداختم جلو پای فاطیما بترکه بخندیمممم
(قابل توجه فاطیما بد اموزی شدیم رفت )
خاله سمیه بیا از رو اتیش با هم بپریم ووووووووی
از دست تو دخر وسوسه میکنی دیگهههههههههههههههه!!!!! کشتمت

فاطیما سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 18:53

من از خنده قشششششش کردم

به همین حالت این جا رو می ترکم

و میگم:

داداشی خوووووووووووووووووووبم
ایشالله تموم غم هات توو همین اتیش بسووووووووووووزه و شادی واسه همیشه کنج دلت خونه کنه.........

مراقب خودت و خوبی هات باش
6546541651463214632132 برای تو

برات از ته قلبم دعا می کنم
تو هم دعام کن

روزگار به کامت مثل عسل شیرین


شبت اتیشی و ستاره بارون

خیلیییییییییییییییییییی گلییی فاطیما
منم برات از ته دلم ارزوی شادی و موفقیت میکنم
انشاالله خوشبخت بشی عزیزم

فاطیما سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 18:48 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

حالا همگی قاشق به دست یه هوراااااااااااااا بکشید

قاشقاتونو به حالت موج مکزیکی تکون بدید
حالا قرششششششششش بدید

حالا شعر زردی قرمزی رو به حالت پاپ اجرا کنیددددددد

وسطش هم یه جیغغغغغغغغغغغغغغغغغ بکشید

هورااااااااااااااااااااا

سوووووووووووووووووووووووووووووووووس

ولوم رو ببر بالااااااااااااااااا

سمیه به پا اتیش پاره تر نشی دختررررررررررررر

مهری جووووووووووونم؟؟؟ ناسلامتی تفلودته...بیا وسطططط


جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

شبنم جونم؟؟ کجایی بیا!!!

داداشی نی نی رو ملاقب باش..یه وقت ندیش دست سمیه

داداشی قرررررررررررش بده

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


خوش بگذره به همگییییییییییییییییییییییی

چهر شنبه سوری مبارکککککککککککککککککککککککک

واییییییییییییییی چه خبره این فاطیما ببین چه شلوغی کرده
از دست تو دختمل شیطون



چهرشنبه سوری همه مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد