مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

کلبه تنهایی من

کلبه ای می سازم

پشت تنهایی شب، زیراین سقف کبود

که به زیبایی پرواز کبوتر باشد

چهارچوبش از عشق، سقفش از عطر بهار

رنگ دیوار اتاقش از آب

پنجره ای از نور، پرده اش از گل یاس..

عکس لبخند تو را می کوبم

روی ایوان حیاط

تا که هرصبح اقاقی ها را با تو سرشار کنم

همه دلخوشیم بودن توست

و چراغ شب تنهای من، نور چشمان تو است

کاشکی در سبد احساسم، شاخه ای مریم بود

عطر آن را با عشق

توشه راه گل قاصدکی می کردم

که به تنهایی تو سر بزند

تو به من نزدیکی و خودت می دانی

شبنم یخ زده چشمانم در زمستان سکوت

گرمی دست تو را می طلبد.

نظرات 108 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 00:47

سلام وبتون عالی بود مطالبشو خیلی دوس داشتم

ممنون

[ بدون نام ] جمعه 26 مهر 1392 ساعت 01:47

سلام

این پستتو خیلی دوست دارم

یا دمه این پست چقدر برام دلنشین بود

کاشکی در سبد احساسم شاخه ای مریم بود
عطر آن را باعشق

توشه راه گل قاصدکی میکردم که به تو سربزند


این پست و اون پستت که دوتا شمع روشن کرده بودی این دوتا خیلی برام عزیزن

والبته اون ژست یکه نی نی گیاتو گداشته بودی ایرج

مواظب این سه پست قشنگ باش

آسمان یکشنبه 7 آبان 1391 ساعت 20:49 http://prana89.blogfa.com

سلام اتفاقا منم یه کلبه کوچو دارم همین شکلیه اما چراغ خوابه انقدر دوستش دارم.

ممنونم از حضورت
موفق باشی

نازیلا پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 22:10

سلام داداشی وبلاگت عالی بود عاشقش شدم

سلام ابجی
ممنون

عاشق دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 01:31

بخواب آروم تو آغوشم، نکن هرگز فراموشم

بخواب آروم کنار من، تو پاییز و بهار من

لالا لالا تو مثل ماه، بخواب که شب شده کوتاه

لالا لالا گل گندم، نشی تو بی قراری گم

لالا لالا گل مریم، چشات رو هم میره کم کم

لالا لالا گل یاسم، ازت میخونه احساسم

لالا لالا گل پونه، عزیزم رفته از خونه

لالا لالا گل زردم، ببین بی تو پر از دردم

بخواب آروم تو آغوشم، نکن هرگز فراموشم

بخواب آروم کنار من، تو پاییز و بهار من

لالا لالا گل پونه، عزیزم رفته از خونه

لالا لالا گل زردم، ببین بی تو پر از دردم ...

الی دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 17:58 http://www.eli-2012.blogfa.com

بیاسربزن

الی شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 15:57 http://www.eli-2012.blogfa.com

سلام وبت فوق العادستخوشحال میشم بهم سربزنی

سلام مرسی
باشه سر میزنم

شبنم جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 21:06

سلام بر داداش بزرگه خودمممممممممممممم

بابا باز منو تو وب اجی فاطیما شرمنده کردی

من کاری نکردم داداشی ایشالله همتون به ارزوهای بزرگ و کوچیکتون برسین همگی

بهترین ها مال تو..........

سلام اجیییییییییییی
خیلیییییییییییی گلیییییی

فاطیما جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 18:13 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااااااااااااااااااام داداشی جوووووووووونم
خوفی؟؟؟؟
دلم برات تنگیددددده بود
ممنونم که اومدی پیشم...خوشحالم کردی
قیژژژژژژژژژژژژ گفتنت منو کشتههههههههههههههههه
خوب با قیژژژ قیژژژی میای نی نی رو هم سوار کن بیار


سلااام نی نی جووووووووونم
خوفی قند عسلی من؟؟؟
ببخش من چند وقت نبودم...درگیر بود یکم....

بیا...برات قاقالی لی اولدم

&&&&&
*****
%%%%
######
@@@@@@


امروزم تعطیله می خوام ببرمت پارک و شهربازی..دوست دالی؟؟؟

زوددددد برو اماده شو تا بریممممم



بهترین ها برای بهترین داداشی دنیااااااااااااااااااااااااااا

سلاممممم عزیز دلم منم خیلییییییییییی دلم برات تنگ شده بودددد
مرسی که اومدی

پانیذ جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 17:29

همه چیز " زیادش " دل را می زند
زیاد دوستت داشتم !
______________________________________

مرسی
خیلی غمگینه!!!!!
پانیز نبینم غمگین باشیا !!!

پانیذ جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 17:28

یک ساعت که آفتاب بتابد خاطره آن روزهای بارانی
از یاد میرود و این است حکایت آدم ها
فراموشی.........

اره والا
همینه
ادما خیلیییییییی فراموش کارن

پانیذ جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 17:26

گفتی : نفرین میکنی ؟
گفتم : نه ، اما از خدا میخوام
هیچکس ، اندازه من دوستت نداشته باشد . . .
______________________________________

قشنگههههه
ولی غمگینهه

پانیذ جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 17:25

سلام داداشی خوبی؟؟؟؟؟؟امیدوارم همیشه شادباشی..........

سلام پانیز جان
مرسییییییییی منم امیدوارم همیشه شاد باشیییییی

مهرانا جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 08:19 http://namnamebaroon.persianblog.ir/

دیشبم دیده چنان می بارید

که به باریدن باران طبیعت خندید

کشتی هجر تو را موج خروشان نگاهم..

به هر سو می زد

وای باران باران .
---------------------------------
سلام دوست خوب بارانیم....
به روزم!!!!

سلام مهرانا باشه چشم میام

فاطیما سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 09:59 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با نوایی پر از دلتنگی به روز شد
منتظر عطر خوشبوی احساست هستم
هر چی آرزوی خوبه مال تو...................................[گل]

سلام به روی ماهت عزیزممممم
باشه میام

زهرا دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 12:12 http://www.bruxa.blogfa.com

با همه چیز درآمیز با هیچ چیز آمیخته نشو که در انزوا پاک ماندن نه سخت است نه با ارزش

سلام زهرا جان
ممنون از متن قشنگت

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 16:07

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام بر تو
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپم بدوووووووووووووووووو بیییییییییییییا خوشحال میشم

سلام دوستم!
ادرس وبلاگتو نزاشتی که!!!!!

مریــــــــم شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 21:38

نــــــــــــگر که چه زیباست حکایت زندگی :
بازیگر تویی ، کارگردان تویی ، تماشاچی تویی ، قصه نویس تویی ، ترانه خوان تویی ، آری تو ! تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــو این همه ایی !!



سلام

منتظر اپ دیت های قشنگت هستم ایرجی

اوهووووووووووم

سلام
ممنون از شعر قشنگت
بله چشم اپ میکنم در اولین فرصت

سمیه جون وروجک جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 16:36

وقتی دلتنگ شدی به یاد بیار کسی رو که خیلی دوست داره.

.وقتی ناامید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی.

وقتی پر از سکوت شدی به یاد بیار کسی رو که به صدات محتاجه.

وقتی دلت خواست از غصه بشکنه به یاد بیار کسی رو که توی دلت یه کلبه ساخته.

وقتی چشمات تهی از تصویرم شد به یاد بیار کسی رو که حتی توی عکسش بهت لبخند میزنه.

وقتی به انگشتات نگاه کردی به یاد بیار کسی رو که دستای ظریفش لای انگشتات گم میشد.


و قتی شونه هات خسته شد به یاد بیار کسی رو که هق هق گریش اونها رو می لرزوند

مرسی خیلیی قشنگ بود

سمیه جون وروجک جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 16:34

زندــــــــــگی از سه جزء تشکیل شده است:

انچه بوده ، آنچه هست و آنچه خواهد بود.
بیائید تا از گذشته برای حال استفاده کنیم و در حال چنان زندگی کنیم که زندگی آینده بهتر باشد.
شکل دادن به زندگی وظیفه خودمان است . به صورتی که آنرا بسازیم ، این بازسازی مایه زیبایی و یا مایه شرمساری ما می شود.

خییییییییییییییلیییییییییییییییییییییی زیبااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد