مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

نیامدی...

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

روبه صفتان زشت خو را نکشند

گر عاشق صادقی، زکشتن مهراس

مردار بود  هر آنکه  او  را نکشند

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن

خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی

برای ما که خسته ایم نه؛ ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی

تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام

دوباره صبح؛ ظهر ؛ نه غروب شد نیامدی...

نظرات 113 + ارسال نظر
azin سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 11:51 http://azinak.mihanblog.com

موفق باشی دوست عزیز بمنم سر بزن نظر یادت نره

سلام
بله حتما
مرسی از حضورت

مصطفی دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 09:21 http://ghadamhaye-barani.mihanblog.com

دلَمـ کهـ می گیرَد

آرامـ خودَمـ را دَر آغوشـ می گیرَمـ

خـــودَمـ بهـ تَنهـــایی

دَستـــ نَوازشی بَر سـَـــرَمـ می کشَمـ

لَبخـــَــند می زَنـَمـ و آـهستـــهـ می گویَمــ :

" گریهـ نَکنــ عــــزیـــزَمـ "

مَــنـ ـهَسـتَمـ

خودَمـ بهـ تَنهــایی

ـهــَـوای نَداشتهـ اَتــ را دارَمـ

ممنوم .

رابعه سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 01:16 http://www.panjere-ehsas.mihanblog.com

وااای
اسممو یادم رفت بنویسم....
شرمنده...

اشکالی نداره
خوشبخت شی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 01:15

تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام....نیامدی.....

عااااالی بود داداش....
انشالله که زودتر ظهور کنن....
دنیای بدی شده...



من زیاد نت نمیام دادش....
ولی هروقت اومدم بهت سر میزنم...





انشاالله

مرسی لطف داری خوشحال میشم .

رابعه سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 00:58 http://www.panjere-ehsas.mihanblog.com

سلام داداش ایرج

خووبی؟
چه خبرا؟
از وب فاطیما جونم اومدم اینجا....
رابعه هستم...
پزشک جاده........

خوشحالم از اشنایی باهات.......
با ارزوی بهترینها....


در پناه مولا....

سلام رابعه خانم
مرسی بد نیستم
بله شناختم
ارزوی خوشبختی دارم برات.
مرسی از حضورت

gomnam یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 22:20 http://only-emo-girl.blogfa.com

chera inja hamach bokosh bokoshe

گمنام یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 22:19 http://only-emo-girl.blogfa.com

khoshhal shodam ke behem sae zadi

سرگردون سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 03:06 http://www.majid-delbandam.blogfa.com

سلام.....وبت باحاله...یه کم تونستم مطالبتو بخونم......شرمنده....خواستی بیا اونطرفا بهت بد نمیگذره..شاید دلت بگیره.............تبادل هستی خبرم کن....بای

زهره جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 10:50

خبری ازت نیست گلم

سلام اجی
هستم یکم سرم شلوغ بود

mohandes reza پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 12:58 http://mohandesreza.blogsky.com

سلام داداش دیگه مهندس شدی زمان به عقب بر نمیگرده یه حرکت انتهاری بزن برای خودت کاری کن داداش گل یه وبلاگ مهندس ایرج راه بینداز بوس بوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسس

سلام داداش
ممنون از حضورت

adamak چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 23:01 http://kafe-javan.blogfa.com

به شانه ام میزنی که غم هایم را بتکانی؟
به چه دل خوش کردی؟
بهتکاندن برف از شانه های ادم برفی؟؟

خوشحال میشم بهم سر بزنی....ارزش یه بار دیدنو داره...قول میدم دوست خوبم......

سلام
ممنونم از حضورت
بله چشم میام

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 18:55

داداشی من که داداش ندارم حالا که داداشی به خوبی تو گیرم اومد میزارم بکشنت؟؟؟؟؟

سلام اجی
ممنون تو بهم خیلی لطف داری
شوخی میکنن اونا

زهره چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 17:26

اقای دانشجو مواظب خودت باش بهت حمله نکنن اخه میخوان بکشنت

دانشجو؟!!
من فارغ التحصیل شدممم

فاطیما چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 15:40 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با " دلم معجزه ی عشق می خواهد " به روز شد
منتظر احساس آرامش ت هستم
هر چی آرزوی خوبه مال تو.......................................................

سلام چشم میام اجی

پانیذ چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 14:47

سلام دوباره داداشی دست شما واقعا مرسی من بچه دبیرستانی ام دیگه اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا من چیکار کنم فکر میکردم بچه دبیرستانی باشی!!
دیدم در مورد ارشد نوشتی تازه فهمیدم

فاطیما چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 13:33 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااام داداشی جومونگم....
خوبی؟؟
از دست تو..فاطیمای سابق دیگه؟؟؟!!!

بله...می خواستم بکشم.....
همین جورکی.............................
بله...

و اینکه تو اصلا آپ نمیکنی و باید کشتیده بشییییی

جومونگ تنبلی
شعر رو بخونم یا خودت بلتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

قربوون داداشی
چشم خبر میدم بهت....خبر دادم باید چیزای خوب واسم اماده کنی کافه گلاسه ای..قهوه ترکی چیزی.....


::::::::

ااخی..جدااا این جوری فکر میکردی؟؟؟
نه داداشی پانیذ جووووووووونم خانومیه واسه خودش......

خیلی خوشحالم قبول شدددددددددددده
میبینم که شعرای قشنگ قشنگ هم اورده واست

جدااا؟؟ تو هم قبول شدییییییییییییییی؟؟؟
پس چرا صدات در نمیاااد اخهههه؟؟

دوباره میکشممممممممممممممممممممممممت

مبارکههههههههههه عزیزم
تبریک فراوااان


اااا..چرااا؟؟؟ نمیری؟؟؟
چرا شما این جوری میکنیددددددددددددد
برید دیگههههههههههههه


وااای ایرج چرا صفحه ت قاطیه؟؟؟!!!
خصوصی ت نمیاد...دو روزه میام این جورکیه

کلا تو باید کشتیدددددددددده بشی

مراقب دلت باش عزیزم

سلام
جومونگ همیشه زرنگهههه تنبل خودتی
بترکی فاطیما چقدرم خوش اشتها تشریف دارن بعضی ها کافی گلاسه میخواد پر روووو
بابا من چن بار امتحان کردم وبمو درسته همه چی سر جاشه باز قاطیه؟؟؟؟
شاید از اینترنت توه؟؟!!

زهره چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 09:13

برای ادم های بزرگ بن بستی وجود ندارد زیرا بر این باورند یا راهی خواهم ساخت یا راهی خواهم یافت

عالیییییییی

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 09:09

داداشم یا از این پانیذ خانم خبری نیست یا وقتی میاد غوغا میکنه

بله
لطف دارن

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 00:13

با درست کردن وب اروم شدم از همه مهمتر امروز با عشقم صحبت کردم

مبارکه وبلاگت
خوشبخت بشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 00:09

داداشم واقعا با ساختن وب اروم شدم امروز هم با عشقم صحبت کردم

خوشحالم اروم شدی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد