مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

خانه ام ابری است

ناودانها شر شر باران بی صبری است
آسمان بی حوصله ، حجم هوا ابری است
کفشهایی منتظر در چارچوب در
کوله باری مختصر لبریز بی صبری است
پشت شیشه می تپد پیشانی یک مرد
در تب دردی که مثل زندگی جبری است
و سرانگشتی به روی شیشه های مات
بار دیگر می نویسد : " خانه ام ابری است "

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرست بهر فرج و ظهور مهدی صلوات
نظرات 102 + ارسال نظر
مصطفی سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 17:43 http://ghadamhaye-barani.mihanblog.com

دستمال کاغذی به اشک گفت:
قطره قطره‌ات طلاست
یک کم از طلای خود حراج می‌کنی؟
عاشقم.. با من ازدواج می‌کنی؟



اشک گفت: ازدواج اشک و دستمال کاغذی!؟
تو چقدر ساده‌ای خوش خیال کاغذی!
توی ازدواج ما، تو مچاله می‌شوی
چرک می‌شوی و تکه‌ای زباله می‌شوی
پس برو و بی‌خیال باش
عاشقی کجاست؟ تو فقط دستمال باش!

دستمال کاغذی، دلش شکست
گوشه‌ای کنار جعبه‌اش نشست
گریه کرد و گریه کرد و گریه کرد
در تن سفید و نازکش دوید خون درد

آخرش، دستمال کاغذی مچاله شد
مثل تکه‌ای زباله شد
او ولی شبیه دیگران نشد
چرک و زشت مثل این و آن نشد

رفت اگرچه توی سطل آشغال
پاک بود و عاشق و زلال
او با تمام دستمال‌های کاغذی فرق داشت
چون که در میان قلب خود دانه‌های اشک کاشت

سلام دوست من
ممنون از حضورت

مریــــــــــــــــم پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 15:36

سلام ایرجی

خوبین شما؟

تم بالایی وبلاگت جدیده؟
تبریک


منتظر مطالب جدید ت هستم

سلام
خوبم ممنون
بله جدیده
.

[ بدون نام ] جمعه 21 مهر 1391 ساعت 01:57

الهم صلی علی محمد وال محمدو عجل فرجهم

[ بدون نام ] جمعه 21 مهر 1391 ساعت 01:55

سلام عالی بود

asra پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 12:39 http://aseman1376.mihanblog.com

سلاممممممممممممممممممممم
ببخش دیر امدم اپم علت دیر اومدنمو اونجا نوشتم بیا

سلام خواهش میشه
بله چشم میام

پانیذ سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 20:23

چـه سـرنوشـت غـم انگیزی که کـرم کوچک ابریشـم.....

تمـام عـمـــر قفــس میبـافـت ولـی به فکــــر پـریـدن بـــود..........

قشنگه

پانیذ سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 20:23

چه رسم جالبیست
محبتت را میگذارند پای احتیاجت،

صداقتت را میگذارند پای سادگیت،

سکوتت را میگذارند پای نفهمیت،

نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت،

و وفاداریت را پای بی کسیت،

و آنقدر تکرار میکنند که خودت

باورت میشود که تنها و بی کسی....

تو ماه را

بیشتر از همه دوست می داشتی

و حالا

ماه هر شب

تو را به یاد من می آورد

می خواهم فراموشت کنم

اما این ماه

با هیچ دستمالی

از پنجره ها پاک نمی شود

عالی بود

پانیذ سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 20:22

آرام تر سکــوت کن ...

صــــدای بی تفاوتی هایت آزارم میدهـــد

خیلی تاثیر گذارو تلخه!!

پانیذ سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 20:21

دو رکـعـت

گـریـه...

بـرای

خـاطــره هـام...

یـک قـنـوت

سـکـــوت...

بــرای

یـادت...

دو سجـــده ی

بی قـــــــــراری...

بــرای عشــق

بـــر بـاد رفتــــه....

یـک تـشهــد...

بـرای

مــــــــــــرگ دلـــــــــم

خیلی تلخه

پانیذ سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 20:21

فکر می کردم آدم ها همان طور که آمده اند،می روند
نمی دانستم که نمی روند
می مانند
ردشان می ماند حتی اگر همه چیزشان را هم با خودشان بردارند و بروند.......

خیلییی تلخه

پانیذ سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 20:20

دوســــــــت
مزرعه ی ســـــــرسبزی است
که با امید و عشق در آن بذر می افشانی
و با سپاس آن را درو میکنی......

مرسی عالییییییی

پانیذ سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 20:17

سلام داداشی خوبی؟؟؟؟؟؟ چه خبرا؟؟؟؟؟دیگه توجاده نمیای واسه خودت نوشابه باز کنی فکرکنم دفعه قبل زیاد نوشابه باز کردی حالت بد شده؟؟؟؟الان حالت خوبهه؟؟؟؟

سلام
خبر سلامتی
چرا میام جاده گهگاهی
نوشابه؟!!!!نه دیگه صرف نمیکنه

فاطیما دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 12:08 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با روزهای خاکستری به روز شد
منتظر احساس رنگینت هستم
هر چی آرزوی خوبه مال تو.....................................[گل]

سلام اجی
باشه چشم میام
مرسی از دعوتت

مها دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 10:38

متولد زمستان بود..
کاش باور میکردم که آدم برفیه و دلش یه تیکه یخ..

خیلی تلخه...

مها دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 10:35

دل به دلم' که ندادی...
'پا به پایم' که نیامدی...
'دست در دستم' که نگذاشتی...
'سر به سرم' دیگر نگذار، که قولش را به بیابان دادم

تلخه...

فاطیما شنبه 15 مهر 1391 ساعت 17:13 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

خدایا

این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند

فکری کن

اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت .....

امین
فقط خدا

فاطیما شنبه 15 مهر 1391 ساعت 17:13 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

آفـتـاب ...

هـمـان جـائـی سـت کـه تـو مـی درخـشـی

بـگـذار دنـیـا پـُر از ابـر بـاشـد . . / .

مرسی خیلیییییییی زیباست

فاطیما شنبه 15 مهر 1391 ساعت 17:12 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

همیشه برای کسی بخند

که میدونی به خاطر تو شاد میشه...

واسه کسی گریه کن

که می دونی وقتی غصه دری و اشک میریزی

برات اشک میریزه...

برای کسی غمگین باش که در غمت شریکه...

عاشقه کسی باش که دوست داره

مرسیییی عالییی

فاطیما شنبه 15 مهر 1391 ساعت 17:12 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند

مرسی از دعای قشنگت اجی عزیزم

شبنم پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 21:52

سلام داداشی خواستم بگم دانشگاه قبول شدم مشهد حسابداری بازرگانیدست دست دست بیا وسط داداشی

سلام
مبارک باشه اجی
پس الان سرت خیلی شلوخه دروسو مخش و دانشگاه
امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد