مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

یادش بخیر

کودکی سیبی بود برشاخه احساس وجود

کودکی سرخ گلی بود در آن سوی بهار

کودکی بوته سرسبزی بود رسته در باغچه رویاها

کودکی خواندن شیوای قناری ها بود

کودکی چلچله ای بود پر از شوق سفر...

کودکی شیطنت ماهی سرخی بود در حوض حیات

کودکی بوسه نوشینی بود که من از لب های شیدایی دزدیدم

کودکی خوشه انگوری بود که من از تاک رفاقت چیدم

کودکی حرف قشنگی بود در جمله عمر...  کودکی بیت لطیفی بود در شعر امید 

کودکی نغمه زیبای شکوفایی بود... کودکی پاکی سرچشمه بیداری بود 

کودکی بازی پروانه دل بود در آبی عطش ... کودکی رقص گل نیلوفر بود در آب 

کودکی تابش پرتو های ایمان بود ... کودکی خنده شفاف دلی شادان بود 

کودکی وصلت جادویی شب با مهتاب ... کودکی اوج هم آغوشی بیداری و خواب 

کودکی رقص گل قاصدکی بود پر از شور و شتاب .. کودکی زمزمه ای دلکش و جان پرور بود 

کودکی نرمی لالایی یک مادر بود

یاد ان دوره شیرین زکف رفته به خیر 

یاد ان کودک در خاطره ها خفته بخیر

لینک گنجینه صوتی کارتونها کلیک کنید

برای ملاحظه عکس کارتونهای دهه 60 , 70به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.........
ادامه مطلب ...