مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

گله کم نیست ولی...

دلم امروز گواه است کسی می آید
حتم دارم خبری هست گمانم باید
فال حافظ هم هربار که می گیرم باز
مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید
باید از جاده بپرسم که چرا می رقصد
مست موسیقی گامی شده باشد شاید
ماه در دست به دنبال که اینگونه زمین
مست می چرخد و یک لحظه نمی آساید
گله کم نیست ولی لب ز سخن خواهم بست
اگر آن چهره به لبخند لبی بگشاید

پوشانده اند صبح تو را ابرهای تار تنها به این بهانه که بارانی ات کنند
یوسف به این رها شدن از چاه دل مبند این بار می برند که زندانی ات کنند
ای گل گمان مکن به شب جشن می روی شاید به خاک مرده ای ارزانی ات کنند
یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست از نقطه ای بترس که شیطانی ات کنند
آب طلب نکرده همیشه مراد نیست گاهی بهانه ای است که قربانی ات کنند
...

نظرات 108 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 08:19

مها جان خیلی دوستت دارم اصلا به نوعی عاشقتم خواهرگلم من وتینا میبوسیمت دوستت داریم دلت شاد عمرت دراز باسلامتی کامل آمین

حالت خوبه دوست گرامی؟
تبی چیزی نداری؟
وبلاگ منو با وبلاگ کی اشتباه گرفتی؟!

باران جمعه 26 مهر 1392 ساعت 02:36

قاصدک قصد سفر کرد،دلم بی تاب است/دیده بر هم نزدم باز شبم بی خواب است
قاصدک قصد سفر کرد،دلم شور افتاد/وای بیچاره دلم در دل صد گرداب است

قاصدک تنهای تنها
قاصدک رقصان و زیبا
قاصدک یک قاصد از نور
قاصدک چشمه ی پر شور
قاصدک حرفی به لب داشت
قاصدک عزم سفر داشت
قاصدک بر باله باد
قاصدک آزاد آزاد
قاصدک تا مقصد رود
قاصدک بدرود بدرووود

[ بدون نام ] شنبه 20 مهر 1392 ساعت 23:54

جیرجیرک به خرس میگه دوستت دارم، خرس میگه الان وقت خواب زمستونیه،بعدن صحبت می کنیم! خرس خوابیداما نمیدونست عمر جیر جیرک 3روزه...

مرسی از حضورت دوست گرامی.

ندا چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 18:52 http://61asemani.blogfa.com

ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺒﺮﻣﺘـــــ ﯾﻪ ﺟـــﺎﯼ ﺷﻠـــﻮﻍ , ﺧﯿﻠـــﯽ ﺷﻠـــﻮﻍ , ﻭﺍﯾﺴﺘـــﻢ ﺍﻭﻥ ﻭﺳــﻂ ﻧﮕﺎﺗـــــ ﮐﻨـــﻢ! ﺑﮕـــﻢ ﺍﯾﻨـــﺎﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨـــﯽ؟ ﺑﮕـــﯽ ﺁﺭﻩ!...
ﺑﮕـــﻢ ﺗــﻮ ﻫﯿﺎﻫـــﻮﯼ ﻫــﻤﻪ ﺍﯾـــﻦ
ﺁﺩﻣـــﺎ ,
ﺑـــﺎﺯﻡ ﻣـــﻦ ﭼﺸﻤـــﺎﻡ ﻓﻘـــﻂ ﺩﻧﺒـــﺎﻝ
ﺗــﻮ ﻣﯿﮕـــﺮﺩﻩ ,
ﺩﻟــــﻢ ﺑـــﺮﺍﯼ ﺗـــﻮ ﺗﻨﮕــــ ﻣﯿﺸـــﻪ...
ﺻــــﺪﺍﻫﺎﺷـــﻮﻥﻭ ﻣـــﯽ ﺷﻨـــﻮﯼ؟
ﺑﮕـــﯽ ﺁﺭﻩ!
ﺑﮕـــﻢ ﺗــﻮ ﺍﻭﺝ ﻫﻤﯿـــﻦ ﺻﺪﺍﻫـــﺎ ﺩﻟــــﻢ
ﺩﻧـــﺒﺎﻝ ﺻــﺪﺍﯼ ﺗــﻮ ﻣﯿﮕـــﺮﺩﻩ...
ﺑﮕـــﻢ ﺣـــﺎﻻ ﭼﺸﻤﺎﺗــــﻮ ﺑﺒﻨـــﺪ ,
ﺑﮕـــﻮ ﭼـــﻪ ﺣﺴـــﯽ ﺩﺍﺭﯼ!
ﺑﮕـــﯽ ﺍﻧﮕـــﺎﺭ ﮔــــﻢ ﺷــﺪﻡ ﺑﯿـــﻦ ﯾــﻪ
ﻋﺎﻟﻤـــﻪ ﻏﺮﯾـــﺒﻪ ,
ﺑﮕـــﻢ ﺍﮔـــﻪ ﻧﺒﺎﺷـــﯽ ﮔــﻢ ﻣﯿﺸـــﻢ
ﺑﯿــﻦ ﯾــﻪ ﺩﻧﯿـــﺎ ﻏﺮﯾـــﺒﻪ

سلام
مرسی از حضورت

زهرای تنها جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:46 http://shabhayetanhayi92.blogfa.com

ممنون از حضورت

راستی اجازه لینک هست؟

خواهش میشه
بله وبلاگ مال خودته خوشحال میشم

مها پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 23:37

ایرج چرا دیر می یای خوبی؟؟ نگرانت بودم

سلام
خوبم ابجی

زهرای تنها پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 17:39 http://shabhayetanhayi92.blogfa.com

بدترین اتفاق بعد رفتنت یتیم شدن نوشته هایی بود

که با تمام وجودم مینوشتمشان

مانده ام چکارشان کنم

دیگر بکارم نمی ایند ........

جمله تلخیه

زهرای تنها پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 17:37 http://shabhayetanhayi92.blogfa.com

این آینده کدام بود که بهترین روزهای عمر را

حرامِ دیدارش کردم

مها چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 16:12

امان از بهانه هایی که باید برایشان تا خود صبح



 

یواشکی اشک بریزی...
اپم

سلام چشم میام

فاطیما چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 13:19 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با " پروانه های عشق خدایی ات " به روز شد
منتظر نگاه آسمونیت هستم
هر چی آرزوی خوبه مال تو...........................[گل]

سلام ابجی
چشم میام

مها سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 10:31 http://www.tanha6865.blogfa.com

سلام ایرج مهربانم...
روزخوبی داشته باشی...معلومه کجایی؟؟؟

سلام
ببخش یکم کسالت داشتم

مها سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 10:30 http://www.tanha6865.blogfa.com

نه دیگر محال است تو را از دست بدهم ، قید همه را به خاطر تو میزنم
قلبم را تا ابد به تو میدهم ، تو تنها مال منی ، این را به همه نشان میدهم!
مگر میشود بی تو بود ، آنگاه که تویی تنها بهانه برای بودنم!
وقتی که بودنم بسته به بودن تو است ، این لحظه هم منتظر آمدن تو است ، لحظه ای که بوی عطر تو می آید از آنجایی که میبینمت تا آنجایی که به انتظارت نشسته ام
چیزی دیگر نمانده تا رسیدن به آرزوها ، تا رسیدن به تویی که همیشه آرزوی زندگی ام بوده ای
هر که می آید به سراغم ، سراغ تو را از آن میگیرم ، هر که مرا نگاه میکند ، با نگاهم به دنبال تو میگردم …
و من چگونه به دیگران بگویم عاشق کسی دیگرم ، تنها دلیل زنده بودنم کسی است که همیشه بهانه ایست برای دلخوشی هایم…
خیالت راحت از اینکه هیچگاه تنهایت نمیگذارم ، دلهره ای نداشته باش از اینکه اینجا تو را جا بگذارم ، که غیر از این خودم جا میمانم و دنیا تمام میشود ، همه اینها تبدیل به یک قصه ی بی فرجام میشود!
ای تو که با نگاهت میتابی بر من و قلبم جوانه میزند ، و آن لحظه حرفهای عاشقانه میزند ، و این من و این احساسات من ، برای تویی که همیشه میمانی در دلم !
نه دیگر محال است تو را از یاد ببرم ، همه را فراموش میکنم و تو را با خود میبرم ،
تا هم خودت و هم یادت همیشه با من باشند، تا اگر لحظه ای در کنارم نبودی با یادت زنده باشم
ای تو که با احساساتم دیوانه میشوی ، تو هم اینجاست که هم احساس با من میشوی ، و آخر هم دلت با دلم و خودت با خودم همه با هم یکی میشویم!
…....

ممنون از متن زیبات خواهر عزیزم

زهرای تنها یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 18:32 http://shabhayetanhayi92.blogfa.com

خــُدایــا بـَراے خـامـوشے شـَب هـاے انتـِظـارم فـَقـَط یکـــ " فـوت " کـافیـست خـاموشـَم کـُن خـَستـه ام ......

ممنون از حضورت

فاطیما یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 16:37 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااااااااام داداش ایرج گلم
خوبی؟؟؟

ببخشیددددددددددددد
یکم درگیر بودم و نتونستم بیام..نتم نداشتم
ولی همیشه به یادتم عزیزم
و برات دعا می کنم

خیلییی دلم برات تنگیددددددددددددددددددده بود
خوبی؟؟؟؟ چه خفرا؟؟؟


نی نی جوونم چطوله؟؟ خوفه؟؟؟

بلاش قلاقالی لی اولدم:
&&&
**
$$$
###


نوش جووووووووووووونت

مراقب داداشی من باشیاااااااااااااااا

سلام
مرسی از حضورت

مها شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 12:28 http://www.tanha6865.blogfa.com

زن همیشه زیباست

گاهی انتقــام جو و گاهی عـاشق پیشه

می آفرینــد و گاهی میمیرانــــد !

با هر خطایی دلگیر و با پرســتش آرام میگیرد

گویا ، " زن " نیز طبع خــدایی دارد


اپم منظرتم عزیزم.....

سلام
چشم میام

زهره پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 14:46

سلااااام...
نمیدونم برام دعا کن...
خسته شدم از زندگیم...

باشه چشم

زهره چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 12:07

سلام داداش ایرج....
خوبی؟؟؟..........................
دلم گرفته.

سلام
مرسی بد نیستم
چرا دلت گرفته؟

مها جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 12:30 http://tanha6865.blogfa.com

سلام....

دعامیکنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را

درانحصار قطره های اشک نبینم.

دعا می کنم که لبانت را فقط درغنچه های لبخند ببینم.

دعا میکنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار دارد همیشه از حرارت

عشق گرم باشد.

من برایت دعا میکنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند.

برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا میکنم

که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشند.

من برای خورشید آسمان زندگیت دعا میکنم که هیچگاه غروب نکند

روز خوبی داشته باشی....[گل][گل]

سلام خواهر بزرگوارم
ممنون از حضورت

زهره یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 19:45

سلام داداش ایرج...خوبی؟.......
دلم خیلی گرفته ..دلم هوای بابامو کرده ولی اون....
...
برام دعا کن...از تنهایی خستم..

سلام ابجی
به خدا توکل کن
چشم دعا میکنم

فاطیما شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 15:51 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

جاده احساس با " رهایی با حسرَت " به روز شد
منتظر نگاه ِ آرومت بر نا آرامی های لحظه هایم هستم
هر چی آرزوی خوب ِ مال تــو ....................................[گل]

سلام
چشم میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد