مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

خون عاشقان

این طرف مشتی صدف آنجا کمی گل ریخته  
موج، ماهیهای عاشق را به ساحل ریخته
بعد از این در جام من تصویر ابر تیره‌ ایست   
 بعد از این در جام دریا ماه کامل ریخته
مرگ حق دارد که از من روی برگردانده است   
 زندگی در کام من زهر هلاهل ریخته
هر چه دام افکندم، آهوها گریزان‌تر شدند    
حال صدها دام دیگر در مقابل ریخته
هیچ راهی جز به دام افتادن صیاد نیست   
 هر کجا پا می‌گذارم دامنی دل ریخته
زاهدی با کوزه‌ای خالی ز دریا بازگشت 
 گفت خون عاشقان منزل به منزل ریخته
.
زمستان است !......سهمش در میان سرد و سپید که به حراج می رود
گویی که دیگر نه شبنم ست و نه برگی...نه طراوتی که به تاراج می رود
انجماد است !
بیرحمانه طغیان می کند
تازیانه می خشکاند و
آرام بخواب می برد
در این ضجه های خیال انگیز و سکوت پرطنین
سرآسیمه تو را می شنوم
و به یکباره تو را می خوانم
بیا ! ...
بیا تو ای گرمترین حادثه من
بیا و بر من ببار
که توان راه رفتن دگر
نه تجسم است و
نه گذرا در خواب
سرد است و پاهایم
ایستاده و سرگردان به راه
رها می کنم کوله بار خاطره ها
بر دشتهای سیاه ...

 رب یسر ولا تعسر سهل علینا یا رب العالمین . . .
خداوندا آسان کن ودشوار مگردان. هموار کن بر ما ای پروردگارعالمیان ...

نظرات 22 + ارسال نظر
فاطیما شنبه 25 مهر 1394 ساعت 16:26 http://jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم!
جاده احساس با " حال ِ پاییزی ِ من" به روز شد
منتظر ِ نگاه ِ زیبات هستم

ایام ِ سوگواری آقا حسیــن بن علی رو تسلیت عرض می کنم
امیدوارم به حق همین ماه و روزای عزیز به تموم حاجات دلت برسی و همیشه شاد باشی!
روزای ِ آخر ِ مهر ِ ت به خیر و خوشی
و شروع آبان ِ ت آغشته به عطر ِ حسیــن (ع)

روزگارت به عشق
هر چی آرزوی ِ خوب ِ مال تـــو
التماس دعا[گل]

سلام ابجی
همچنین منم تسلیت میگم
التماس دعا

فاطیما چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 01:45 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با " دوباره پاییز و سالگرد ششمین فصل نوشتن من " به روز شد
منتظر احساس پاییزیت هستم
پاییزت پر از استجابت آرزوهای ِ سبزت
هر چی آرزوی خوب ِ مال تو ...[گل]

فاطیما یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 17:50 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با " خواب رویایی " به روز شد
منتظر نگاه قشنگت هستم
هر چی آرزوی ِ خوب ِ مال تو .............[گل]

سلام خواهر بزرگوارم
بله چشم

فاطیما یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 16:33 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
خوبی؟
کم پیدایی داداشی؟؟؟
چه خبرا؟؟؟
دلم برات تنگیده پسر!!
مراقب خودت باش
همیشه دعاگوت هستم


جاده احساس با "چشم های خسته ی من " به روز شد
منتظر نگاه زیبات هستم
هر چی آرزوی ِ خوب ِ مال تو......[گل]

سلام خواهر گلم
خبر سلامتی
چشم میام

فاطیما یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 03:08 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با (یک لحظه پایین بیا از آن بالا) به روز شد
منتظر احساس سبزت هستم
التماس دعا
هر چی آرزوی ِ خوب ِ مال ِ تـــو ....[گل]

سلام
چشم

شبنم وروجک2جاده چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 16:50

سلام داداش خوبی؟؟کم پیدایی خوش میگذره؟؟روزگار به کامه

ایشالله تو این ماه رمضون منو از دعاهات بی نصیب نکنی داداش..برم حرم حتما دعات میکنم

موفق باشی داداشی

التماس دعا
یا حق

سلام
نماز زوره هات قبول حق
خیلی ممنونم از لطفت
حرم اقا رفتی برای داداشی هم خیلی دعا کن

مسافر پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 16:36

به زندگی فکر کن ولی غصه نخور،
باشروع هرصبح فکرکن تازه بدنیا آمده ای مهربان باش و دوست بدار و عاشق باش شاید فردایی نباشد شاید فردایی باشداما عزیزی نباشد.

فاطیما پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 15:42 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با " درد ِ دلتنگی " به روز شد
منتظر رد ِ پای ِ احساست هستم
هر چی آرزوی ِ خوب ِ مال تــو ........[گل]

سلام
ممنون از دعوتت

شبنم وروجک2جاده چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 17:39

سلام داداش گلم خوبی؟؟؟چه خبرا؟؟؟ کم پیدایی؟؟؟

اومدم بگم به یادت هستم داداش اول رجب حرم بودم برات دعا کردم ایشالله به همه خواستهات برسی

چرا اپ نمیکنی؟؟؟یکم از احوالات خودت بگو داداش.چه میکنی؟؟


مراقب دلت باش

التماس دعا
یا حق(گل)

سلام
ممنونم از اینکه پیش اقا امام رضا برام دعا کردی
خوشبخت بشی انشاالله
چشم اپ هم میکنم.

فاطیما دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 11:25 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
خوبی داداشی؟؟؟
دلم برات تنگ شده....رو به راهی؟؟؟
چه خبرا؟؟؟


جاده احساس با " چند قدم تا شب آرزوها " به روز شد
منتظر نگاهت هستم
هر چی آرزوی ِ خوب ِ مال ِ تــو ........[گل]

سلام بر خواهر گلم
خیلی ممنونم
بد نیستم شکر خدا

فاطیما شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 14:01 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
سال نو مبارک...امیدوارم سالی پر از سلامتی و شادی و عشق و آرامش داشته باشی!
جاده احساس با اولین دل نوشته ی ِ بهار 1394 با عنوان ِ (بهار ِ من ) به روز شد
منتظر احساس سبز و بهاریت هستم
هر چی آرزوی ِ خوب ِ مال ِ تـــو ..........[گل]

سلام
مرسی سال نو شما هم مبارک

شبنم وروجک2جاده دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 09:25

امیدوارم زیباترین گلهازیرپایت،قشنگترین چشمهابدرقه ی راهت،زیباترین لبخندهابرلبانت وبالاترین دست هانگهبانت باشد"تولدت مبارک داداشی"

سلام داداش خوبی؟؟تولدت مبارک باشه بهترینها برات ارزو دارم

چند وقت پیش حرم بودم برات دعا کردم ایشالله سالم و سلامت باشی

سلام
مرسی
بهترین هیده تولدو بهم دادی اینکه تو حرم امام رضا دعا کردی
ممنونم

فاطیما دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 01:14 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام نی نی کوچولووووووو!
تفلووووووودت مبارککککککککککک داداش گلم

هوراااااااااااااااااا...مبارکههههههههههههههههههههههههه


دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

قررررررررررررررررر کمر



به به!!! چه نی نی خوشگلی
خوش اومدی...




مبارکهههههههههههههههههههههه
ایشاالله صد و بیست ساله بشی داداش گلم

برات بهترین ها رو از خدا ارزو دارم عزیزم
خوشبخت بشی ایشاالله....
دومادم بشی سال دیگه ما دو تا کیک بخولیممممم

اینم جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ پایانی

خدایااااااااااااااااااا امروز بهترین تقدیرو برای داداش ایرجم رقم بزن
و دل پاک و زلالشو شاد کن همیشه

سلام ابجی
از دست تو
شرمنده کردی
ممنون
هرکاری کردم نتونستم وارد وبلاگت بشم

پیاده شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 23:49

گاهی گمان نمی کنی ولی می شود…
گاهی نمی شود که نمی شود…
گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست...
گاهی نگفته قرعه بنام تو می شود…
گاهی گدای گدای گدایی و بخت نیست...
گاهی تمام شهر گدای تو می شوند...
بنازم به چرخ روزگار و حکمت خدا...
که هر چه خدا بخواهد همان می شود...

فاطیما یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 01:34 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
خوبی؟ کم پیدایی داداشی! رو به راهی؟

جاده احساس با آخرین دل نوشته ی امسال به نام :
"از حال من و سالگرد ِ کوچ پدر تا روزهای پایانی سال" به روز شد
منتظر آخرین احساس ِ امسالت توو جاده ی احساسم هستم
هر چی آرزوی خوب ِ مال تـــو ...................[گل]

سلام ابجی
مرسی

فاطیما شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 13:25 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

جاده احساس با " تقصیر کیست ؟!" به روز شد
منتظر گرمای ِ احساست در زمستان ِ سرد احساسم هستم
هر چی آرزوی ِ خوب ِ مال ِ تـــو ......................

فاطیما شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 13:24 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام داداش ایرج
خوبی؟؟؟ نیستی عزیزم!!! رو به راهی؟؟
دلم برات تنگ شددده...کجاهی تو!!!
مراقب خودت و دلت باش

سلام
مرسی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 15:01

قیامت بی حسین غوغا ندارد"شفاعت بی حسین معنا ندارد"حسینی باش که در محشر نگویند:"

چرا پرونده ات امضاء ندارد؟

..........................

عالم همه قطره و دریاست حسین ،

خوبان همه بنده و مولاست حسین ،

ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش ،

از بس که کَرَم دارد و آقاست حسین

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 22:11

خسته ام انبوهى از دردم خداااااااا
ازخودم از زندگى سردم خدااااااااااا
بى صدا دربى کسی ها گم شدم....
اعتراف دیگر؛کم آوردم خداااااااااااااااااااااااااااااا

شبنم وروجک2جاده سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 18:14

سلام داداش گلم خوبی؟؟بهتری؟؟؟

حال دلت چطوره؟؟؟

اپ زیبای بود

التماس دعا
یا حق{گل}

سلام
ممنونم شکر
رفتی حرم اقا امام رضا حتما برای منم دعا کن
محتاج دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد