مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

پاییز

تلخ است که لبریز حقایق شده است
زرد است که با درد موافق شده است
عاشق نشدی وگرنه می فهمیدی ...
پاییز ، بهاریست که عاشق شده است

در لحظه های دور از.............. تو
گم شده ام
دستم را بگیر ای معبود من..

ﺧ‌ﺪﺍی ﻣﻦ ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﺪ

می ﮔﻮیند بزﺭﮔﺘﺮﻳﻦ ﺷﮑﺴﺖ،

ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ ...

نظرات 18 + ارسال نظر

مطالب بسیار مفیدی دارید ممنون

شبگیر جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 21:02

اللهم عجل لولیک الفرج

♥️جمعه یعنی در سرت فکر نگارت آمده

♥️جمعه یعنی وقت ناب انتظارت آمده

♥️جمعه یعنی لحظه ای را با خیالش سر کنی

♥️جمعه یعنی با غم و فکر وصالش سر کنی

♥️جمعه یعنی نام او باشد فقط روی لبت

♥️جمعه یعنی عشق او باشد فرآیند تبت

♥️جمعه یعنی حسرتت تنها نگاه روی او

♥️جمعه یعنی آرزوی مجعد گیسوی او

♥️جمعه یعنی عطر نرگس در هوا سر میکشد

♥️جمعه یعنی قلب عاشق سوی او پر میکشد

♥️جمعه یعنی روشن از رویش بگردد این جهان

♥️جمعه یعنی انتظار مَهدی صاحب زمان (عج)

فاطیما چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 16:52 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
ولادت حضرت علی و روز مرد رو بهت تبریک میگم داداش ایرج گلم
و بهترین ها رو برات آرزو دارم


جاده احساس با " دلتنگ ِ پدر " به روز شد
منتظر حضور پر مهرت هستم
هر چی آرزوی ِ خوب ِ مال تو ...[گل]

فاطیما شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 04:33 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با " فکری کن تا شب آرزوها " به روز شد
منتظر نگاه پر احساست هستم
هر چی آرزوی خوب ِ مال تو .....[گل]

شبنم وروجک 2 جاده چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 12:39

سلام داداش گلم خوبی؟؟

سال نو مبارک ایشالله سالی پر از خیر و برکت داشته باشی
پر از ارامش و خوشبخت باشی

التماس دعا
یا حق

فاطیما یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 11:15 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام داداش ایرج عزیزم
خوبی؟
سال نوت مبارک
ایشالا سال خوبی داشته باشی
سالی پر از سلامتی و ارامش و خوشبختی..


جاده احساس با " بهار من " به روز شد
منتظر شکوفه های ِ احساست هستم
هر چی آرزوی خوب ِ مال تـو ....[گل]

سلام
عید شما هم مبارک

ندا شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 18:34 http://61asemani.blogfa.com

سلام، روزگارتان از رحمت ، الرَّحْمَنُ الرَّحِیم لبریز...

دستانتان از نعمت ، رَبُّ الْعَالَمِین سرشار...

چشمانتان به نور ، اللَّه نور السَّموَاتِ وَالَارض روشن...

کفه ترازویتان در ردیف ، فَأمَّا مَن ثَقُلَت مَوَازِینُه میزان

زندگانیتان ، فِی عِیشَةِ رَّاضِیَة باد

و عاقبتتان ، عِندَ مَلِکَ الْمُقتَدِر ختم به خیر باد


پیشاپیش سال نو مبارک

ممنون

ندا چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 12:37 http://61asemani.blogfa.com

باز هم جمعه و معشوقه من در سفر است
باز هم وسوسه دارم نکند پشت در است!؟

باز هم جمعه و دلتنگی و یک بغض عجیب
باز هم همدم تنهایی من چشم تر است

مرسی از شعر زیباتون.

شبنم وروجک 2 جاده سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 06:18

سلام داداش گلم خوبی؟؟

تولدت مبارک باشه

ایشالله 120سال سالم و سلامت زندگی کنی و خوشبخت بشی و تو همه کارها موفق باشی تولدت گل بارون داداشی



تولدت مبارک داداش

سلام
مرسی از محبتت
خیلی خیلی ممنونم

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 01:29

سلام عزیزم
خوبی داداشی؟
چه خبرا؟؟؟ کم پیدایی!!!
ایشالا همیشه خوب و خوش باشی

جاده احساس با " سالگرد کوچ پدر " به روز شد
منتظر نگاه قشنگت هستم
هر چی آرزوی ِ خوب ِ مال تــو .......[گل]

سلام ابجی
مرسی خوبم شکر
شما خوبی؟سلامتی؟
مشغله کاری زیاده کمتر سر میزنم.
باشه چشم میام
خدا روح پدر بزرگوارتو بیامرزه و قرین رحمتش کنه ...

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 22:45

وقتی باران می بارد یاد خدا را بیشتر احساس میکنم
چون باران یعنی نقطه چین تا خدا .......
برای شستن خستگی ها....برای شستن حسرت ها....
می شوم تکراری ترین تصویر خیابان های شهرم......
چتر را می بندم....
می روم زیر باران....
شاید باران بشوید خستگی ها را....بشوید حسرت ها را...
شاید....
شاید باران شود نقطه چین تا خدا........
و بگویم من خـــــــــدا را دارم ...

بهار دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 13:53

سلام.وبلاگ جالبی دارین و مطالب وبلاگتون خیلی جالب بود.چرا دیگه مطالب رو به روز نکردین و پست جدید نذاشتین؟؟؟

سلام
پست جدید میزارم منتهی دیر به دیر
دلیل خاصی نداره شاید مشغله زیاد .

فاطیما یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 01:09 http://jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با " تولدم مبارک" به روز شد
منتظر حضور سبزت در جشن تولدم هستم
زمستونت گرم
هر چی آرزوی ِ خوب ِ مال ِ تو ....

سلام ابجی
تولدت مبارک

فاطیما یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 01:44 http://jade-ehsas.mihanblog.com

سلام داداش ایرج عزیزم
خوبی؟
نیستی پسرم...کم پیدایی!!! دلم برات تنگ شده داداشی!
چه خبرا؟ رو به راهی؟
ایشالا که همیشه خوب و خوش باشی عزیزم


جاده احساس با " یلــــدای ِ برفــی " به روز شد
منتظر ِ آخرین احساس پاییزیت در آخرین لحظه های ِ پاییزی هستم
یلــــدات قشنگــــــ و رویــایی
هر چی آرزوی ِ خــوب ِ مال تـــو .....

سلام بر خواهر گلمان
پسرم!!!؟
خوبم الحمدلله

فاطیما پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 16:39 http://jade-ehsas.mihanblog.com

بسیااار زیبا بود داداش ایرج خوبم

از خدا برات بهترین ها رو ارزو دارم
شاد باشی همیشه
روزگارت به عشق

سلام ابجی
ممنون
بنده هم برای ابجی گل شب و روز پر برکتی ارزومندم.

فاطیما پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 16:38 http://jade-ehsas.mihanblog.com

کاش می فهمیدی برای این که تنهایم تو را نمیخواهم ؛
برعکس ….
برای این که میخواهمت ؛ تنهایم … !!!

فاطیما پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 16:38 http://jade-ehsas.mihanblog.com

مـــن برای تنهــــــــــــــــا نبـودن،
آدم های زیادی دور و برم دارم !
آن چیزی که ندارم کسی برای ” بـا هــــــــــــــــم بـودن ” است

فاطیما پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 16:37 http://jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با " دلم برای تو تنگ است " به روز شد
منتظر نگاه پر احساست هستم
هر چی آرزوی ِ خوب ِ مال تــو[گل]

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد