نشریه شماره3 مهندسی عمران موفق به کسب مقام شد.

نشریه تخصصی مهندسی عمران واحد زاهدان در اولین جشنواره نشریات منطقه14 موفق به کسب مقام بهترین طراحی جلد گردید.

قابل ذکر است نشریه مذکور سومین شماره چاپ شده توسط انجمن علمی مهندسی عمران واحد زاهدان می باشد.

این شماره از نشریه به مدیر مسئولی سید محمد هاشم موسوی و سردبیری افشین طاهری به چاپ رسیده است.

 

اولين جشنواره نشريات منطقه 14 دانشگاه آزاد اسلامي برگزار شد

اولين جشنواره نشريات منطقه 14 دانشگاه آزاد اسلامي با هدف تشويق و ترغيب دانشجويان اهل قلم و هنرمند به حضور بيشتر در عرصه هاي نوشتاري و مجازي در سالن كنفرانس مسجد النبي واحد زاهدان برگزار شد.

دبير اولين  جشنواره نشريات منطقه 14 دانشگاه آزاد اسلامي در گفت وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)منطقه سيستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر بيش از 26 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامي منطقه 14در حال تحصيل بوده و حداقل هزار نفر به عنوان مدرس همكاري دارند.

سلطانعلي مير هدف از برگزاري اين جشنواره را تشويق و ترغيب دانشجويان اهل قلم و هنرمند به حضور بيشتر در عرصه هاي نوشتاري و مجازي  اعلام كرد.

وي افزود: با عنايت به اينكه امسال سال جهاد اقتصادي نامگذاري شده و لازمه جهاد اقتصادي جهاد علمي است در اين جشنواره به سردبيراني كه نشريات آنها غناي علمي و محتواي فرهنگي بهتري داشت لوح تقدير و تنديس ويژه جشنواره اهدا شد.

لینک خبر

معارفه دبیر منطقه 14 و رئیس واحد زاهدان

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان: مراسم معارفه دبیر منطقه 14 دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس واحد زاهدان با حضور مدیران منطقه 14، معاونین، مسئولین و کارکنان در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان دکتر جدیدالاسلام دبیر منطقه 14 ضمن تشکر از حاضران در جلسه گفت:قرآن کریم می فرماید:عزت از آن مؤمنان است.سرمایه عظیمی که هم اکنون در واحد زاهدان داریم جمع صمیمی همکاران می باشد.
وی در ادامه افزود فضای دانشگاه در حال حاضر جای شکر و سپاس دارد.
دکتر جدیدالاسلامی با اشاره به شایستگی دکتر مهربان رئیس واحد زاهدان گفت: دکتر مهربان شخصی فاضل و شایسته است که می تواند در مسیر رشد و تعالی واحد ادامه طریق نماید.
سپس دکتر مهربان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان ضمن تشکر از حاضران در جلسه گفت:مهمترين رسالت دانشگاهها توليد فناوری است که خوشبختانه واحد زاهدان در این زمینه توانسته است بسیار چشمگیر و موفق عمل نماید و این موفقیت با همکاری همه همکاران و مسئولین واحد شکل پذیرفته است.
وی سپس یادآوری کرد:امیدواریم با توجه به شاخصه های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی بتوانیم برای دستيابی بهتر این اهداف تلاش کینم.
دکتر مهربان با بیان این مطلب که سرمایه اصلی واحد شما همکاران هستید گفت:بازوان قدرتمندی که می شود به وسیله آن دانشجویان را برای تولید علم ترغیب کرد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در پایان تأکید کرد:صمیمانه از نیروهای متعهد واحد خواستارم سیستم مدیریتی واحد را نقد کنند تا بتوانیم در جهت تعالی امتیازات علمی، فرهنگی، ورزشی و ... واحد گامهایی مؤثر برداریم.

چهارمین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی منطقه شرق و جنوب شرق کشور برگزار شد

جهارمین دوره مسابقات سازه های ماکارونی منطقه شرق و جنوب شرق کشور به سرپرستی انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سیستان و بلوچستان (ساختار) در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر مهدی اژدری مقدم در این خصوص گفت: جلوه و شکوه هر سرزمینی مدیون فکر مهندسان آن جامعه است.

دبیر برگزاری چهارمین دوره مسابقات سازه های ماکارونی افزود: این دوره از مسابقات در سه بخش سازه سنگین، سازه سبک و سازه زیبا با ارائه 43 سازه سنگین و 17 سازه سبک برگزار شد.

www.civilart.ir  زیباترین سازه

وی اظهار داشت: تیم هایی از دانشگاه های آزاد اسلامی واحد زاهدان، واحد سراوان، واحد ایرانشهر، دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشگاه صنعتی سیرجان، دانشگاه بین المللی چابهار، دانشگاه پیام نور زاهدان و دانشگاه های غیر انتفاعی پرتو هدایت و هاتف در این دوره شرکت کرده اند. 

وی در پایان مقام های کسب شده را به شرح زیر اعلام کرد: مقام اول سازه سنگین: تیم هاله نور از دانشگاه سیستان و بلوچستان، مقاوم دوم سازه سنگین: تیم truss از دانشگاه سیستان و بلوچستان، مقام سوم سازه سنگین: تیم تانسور 4 از دانشگاه آزاد زاهدان

مقام اول سازه سبک: تیم اوشیدا با وزن 6/52 گرم، مقام دوم سازه سبک تیم زیگورات با وزن 8/55 گرم، مقام سوم سازه سبک تیم تانسور 1 با وزن 57 گرم و زیباترین سازه: تیم مهراز

لینک خبر

سرعت گیر های جالب + عکس

 
کنترل سرعت ماشین ها در کانادا به این گونه است. فکر می کنید چقدر این شیوه موثر باشد؟
شما را نمی دانم اما این حقیقا سبب می شود من سرعتم را کم کنم!

www.civilart.ir  عكسهايي از سرعت گير هاي جالب در كانادا
بقیه در ادامه مطلب (continue)
ادامه نوشته

کسب مقام دوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در مسابقات ACI

دانشجویان رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان موفق به کسب مقام دوم مسابقات بین‌المللی ACI شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، این مسابقات از سوی مؤسسه بین المللی ACI (انجمن بتن امریکا) با حضور حدود 100 تیم از دانشگاههای آزاد، دولتی، پیام نور و مؤسسات و شرکتهای دولتی و خصوصی برگزار شد.

تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان متشکل از مهدی دیرکوند، امین قاسمی و حمیدرضا شیرانی دانشجویان رشته عمران به سرپرستی دکتر علی قدس موفق به کسب مقام دوم در رشته EPD سازه‌های محافظ تخم مرغ (معماری) شد.

لینک همین خبر در سایر خبرگزاری ها:

خبرگزاری ایسنا

روزنامه آفرینش

خبرگزاری آنا

خبرگزاری فارس

 

 

 

تسلیت

چه سخت است باور کردن مرگ دوستی که تا دیروز در کنارمان بود.

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت ناگهانی دوست و همکلاسی عزیزمان شادروان امین حریفی مود را تسلیت عرض می نماییم.

                                                                

                                                                               از طرف انجمن علمی مهندسی عمران

دانلود جزوه تحلیل سازه 1

دانلود جزوه تحلیل سازه 1

استاد: جناب آقای دکتر فردین رئوفی

جهت دانلود جزوه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه نوشته

دانلود جزوه دینامیک

دانلود جزوه دینامیک

استاد: جناب آقای دکتر صادق اعتدالی

جهت دانلود جزوه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه نوشته

دانلود جزوه مکانیک سیالات

دانلود جزوه مکانیک سیالات

استاد: جناب آقای دکتر علی قدس

جهت دانلود جزوه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه نوشته