مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

جان آسمانی تو...

 ای فرزند آدم...
دل به دنیا مبند... و با دنیا انس مگیر...
دنیا بسیار کوچکتر از آن است که...
پاداش و مزد حتی لحظه ای از خاطر تو باشد
و بهای حتی پاره ای از دل تو شمرده شود
جان آسمانی تو جز من قیمتی ندارد
و جز بهشت من هیچ چیز نمی تواندهزینه وجود تو را جبران کند
حالا بیا که خاک پر از ربنا شود...تا سنگ در مسیر عبورت طلا شود
حالا بیا که غربت شبهای بی کسی...با چشم های روشن تو آشنا شود
شهری که در سکوت سیاهش شکسته بود...وقتش رسیده با نفست هم صدا شود
وقتش رسیده ماه برقصد به دور تو...وقتش رسیده پنجره رو به تو وا شود
ای کاش روز آمدنت دل حضور داشت...تا مثل یک پرنده به راهت رها شود
قسمت کنی میان همه آب و دانه را...آن گاه دل کنار تو غرق خدا شود...
محرم ماه بالین است نه نالیدن
بساطش اموزه است نه موزه
تمرین خوب نگریستن است نه خوب گریستن
نماد شعور مذهب است تا شور مذهب

منتظران مهدی به هوش باشند
""حسین را منتظرانش کشتند!"



اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظرات 97 + ارسال نظر
فاطیما پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 13:53 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

پاییز بمان
کجا می روی؟
من هنوز دلتنگم
هنوز دستهایش را نگرفته ام /
پاییز بمان
قول داده بود
تا تو نرفته ای برگردد
قول داده بود
زردی برگها را
زیر پایمان حس کنیم/
پاییز بمان
وقت رفتن نیست
من هنوز نگفته ام دوستش دارم!/
پاییز بمان
زمستان که بیاید و
گرمِ دستانش نباشد
سرما امانم نمی دهد/
پاییز بمان
هنوز بر نگشته است
هنوز جایش خالیست
هنوز منتظرم/
پاییز بمان
می ترسم تا ابد در زمستان دفن شوم...

♥ یلداتون قشنگ ♥

خیلییییییی زیبا بود مرسی

فاطیما پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 13:53 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

من و تو
یک شب بلند...
من انار ها را دانه می کنم...
میریزم در کاسه ی فیروزه ای رنگ
منتظر مینشینم لب حوض
تا بیایی از راه
ویلدایمان را کنار هم...باهم...تاصبح حافظ میخوانیم
امسال تو باید برایم تفال بزنی...
باید جوری برایم تفال بزنی ک حافظ عاشقانه ترین غزلش را تقدیمم کند
اخر...اخر نیت من راز ِ دل ِ تو بود...
یلدا یعنی بلندترین شب سال...
شبی که تنها یک دقیقه از شب قبلش بیشتر عمر میکند...
و من این یک دقیقه را جشن میگیرم
و به پاسش تا صبح بیدار می مانم
یک دقیقه که هیچ...
یک ثانیه هم بیشتر کنارت بودن جشن گرفتن دارد
من قدر ثانیه های بودنت را خوب می دانم
من بغض دلگیر نبودنت را خوب میشناسم
من خوب میدانم ارامش این شبها را مدیون بودن توام
پس یک دقیقه بیشتر بودنت را
کنار ِ حضور سبز خودت جشن میگیرم
تفال بزن برایم

خیلییی خیییلییی قشنگه مرسی

فاطیما پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 13:53 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

تمام شعرهایم را
امشب تا سحر برایت بازگو میکنم
پاییزمان را برایت بازگو خواهم کرد
برگها و باران هارا از شعر بیرون میکشم...

تو انار دانه کن من با حرکات
انگشتانت سرود میخوانم

این هم از فالم...
حافظ از جور توحاشا که بگرداند روی
مــن از آن روز کـه در بندتــــوام آزادم

"حمیدرضا کیهانی"

خیلیییییییی زیبا بود
مرسی

اسمان چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 19:26 http://prana89.blogfa.com

سلام."آیا خدا پشت لحظه ها قایم شده؟"
منتظرتون هستم با این پست جدید.[گل]

سلام
بله چشم

فاطیما چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 15:20 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام ای دوست چهار فصل من
جاده احساس با " آخرین رقص ِ یک برگ کنار پَـرچیـن یلـــدا" به روز شد
منتظر یلدای ِ احساست هستم
پیشاپیش یلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدات رویــایی
هر چی آرزوی خوبه مال تــــو..................................................[گل]

سلام بر بانوی پر از احساس
خیلییی دیر شدا ببخش
اومدم..

باغ گیلاس یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 00:10 http://gilasbagh.blogfa.com/

باغ گیلاس با افتخار نام زیبای " مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است" را در پیوندهای خود مهمان جاودانه می کند...گل

سلام دوستم
ممنونم

فاطیما چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 19:41 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااااااااااام بر داداشی خوفم
چطولی؟؟؟

منور کردین جاده ی ما رو...بسیار خرسند شدیم...خرسند تر میشدیم اگر امتیازهای منفی تان به بعضی هاااا بیشتر بود....

میبینم که بعضی ها اومدن بست نشستن اینجا؟!!!!!
من خودم بیرووونت می کنم..کاری نداله که!!!


تازشم باز که غلط املایی داشتی که!!!!
داداشی؟؟
اونجا می خواسته بنویسه مسیر آرزوهایت بی نور نماند....نماند ش رو جا انداخته

سمیه ست دیگه!! پایه ش ضعیفه!!!
باید دنبال یه معلم خصوصی باشیم......


بعدشم یکی به این خانوم بعضی هاا بگه که مگه من باید از تو اجازه بگیرم نی نی رو ببرم گلدش؟؟؟
نی نی قلبا دوست داره با من همه جا بره.....بعععله...

الانم می خوام ببرمش شهر بازی
فردا هم میبرمش هاکی روی یخ

تازشم باز که دست خالی اومدی؟؟؟ پس قاقا لی لی هات کووووو؟؟؟؟

جریمه میشی و 46514654165265265265565 تا امتیاز منفی می گیری......

نی نی جوونم؟؟؟؟ قند عسلی من؟؟
بپر لباساتو بپوش بریممممممممممممممممممممممم


فعلا داداشی....
شب دیر وقت میایم دیگه میبلمش خونه خودم...صبح میارمش


شبت ارووووووووووم
مراقب دلت باااش

سلام
مرسی خوبم
اره میبینی غلط املاییش زیاد شده واسش تکلیف شب و مخش بگو بنویسه پایه اش قویتر شه
اره نی نی واقعا و قلبا دوست داره با فاطیما بره گردش بیشتر خوش میگذره
.
.
.
.
از دست تو فاطیما خندم گرفت

سمیه سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 14:49

هـی پـاییـز!
ابـرهـایـت را زودتــر بـفـرستـــ!
شستـن ِ ایـن گـرد ِ غـم از دل ِ مـن
چنـد پـاییـز بـارانــ مـی خـواهــد ..

ارزو میکنم لحظهات پر از شادی و دلت خالی از اندوه و غم باشه
و همیشه شاد باشی

سمیه سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 14:49

معلم گفت: عشق چند بخشه؟

یه بار دســتم رو از بالا تا پایین

آوردم و با خــ ــوشحالی گفتم:

یک بخش .ولی وقــ ـــتی تو رو

شناختم فهمیدم عشق سه بخشه:

1- عطش دیدن تو
2- شوق با تو بودن
3- اندوه بی تو بودن

مرسی
عالیییی

سمیه سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 14:48

چه زیباست که
آدم ها را بدون اینکه به وجودشان نیاز داشته باشیم ؛
دوست بداریم !
دقیقا کاری که خدا با تو می کند..

عالیییی

سمیه سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 14:47

(•̮̮̃•̃)
<//>
_\ /_‬

با اجازه چون دلمون تنگ شده امروز بس نشستیم اینجا

یکی بیاد این سمیه رو بیرون کنه

از دست تو این شکلکو از کجا اوردی؟!!
چرا بیرون کنن
اینجا مال خودته

سمیه سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 14:45

آدم باید یک " تو " داشته باشه ؛
که هر وقت از همه چی خسته و نا امید بود ،
بهش بگه :
مهم اینه که تو هستی !
بی خیال دنیا ... !

خیلییی قشنگه
ببینم وروجک خانم این همه شعرو از کجا بلتی؟؟
خیلی خوشمان امد
دستور میدهیم یک کیسه زر تقدیمتان کنند

سمیه سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 14:45

دعا یعنی ، هرچه دل تنگت می خواهد بگو! آنگاه منتظر باش تا طلوع خواسته هایت را به تماشا بنشینی.


لحظه های دلت پر از استجابت دعا

مرسی

سمیه سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 14:44

بیاموزیم که پیوسته شادمان باشی ، زیرا در شادمانی است که به خداوند نزدیکتر می شوی!

لحظه های دلت سرشار از شادی

مرسییی
لحظه های تو هم پر از شادی باشه

سمیه سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 14:43

بــَـرگـَـرد و زمــان را غــافلگیـــر کـُــن ...

مــَــن بــا تکـــ تکـــ ثانیــــه ها شــَـرط بـَـسـتـه امـــ

خیلیییییی زیباست

سمیه سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 14:42

عاشقے را از خوבکار بیاموز تمامــ وجودشـ را تقدیمــ میکند تا تورا راضے نگه دارد با همه وجودش سطر سطر کاغذتــ را مملو میکند از دوستتـ دارمـ ها
تا جوهر وجودش تمامـ نشבه پا به پایتــ مے آید و مینویسد

خیلی قشنگه

سمیه سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 14:41

به ستاره ها خواهم گفت :
تا آن زمان که سحر میدمد،
بر جاده های شبت بتابند تا مسیر آرزوهایت بی نور

بهترینارو برایت ارزومندم

تا مسیر ارزوهایم بی نور؟؟!!!!
اینو نگرفتم یعنی چی؟

سمیه سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 14:40

خاطرات خیلی عجیبند!

گاهی اوقات می خندیم

به روزهای که گریه می کردیم...

گاهی گریه می کنیم

به یاد روزهایی که می خندیدیم..

مرسی

سمیه سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 14:39

کاش باران بگیرد
کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند
و من همه ی دلتنگیهایم را
رویش “ها” کنم
و با گوشه ی آستینم
همه را یکباره پاک کنم

خیلیییی قشنگههههه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 14:39

تمام جاده های دلتنگی را
تا به انتهایشان برسم
در انتهای آنها به دلبستگی هایم میرسم....

عالیییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد