مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

شهر بی یار...

سخن بی تــــــــو مگر جای شنیدن دارد؟

نفسم بی تــــــــو کجا نای دمیدن دارد؟

علت کوری یعقوب نبی معلوم است

شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد…

و خدا خواست که یک عمر نبیند… یعقوب.. شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد

خدایا! کژی ها و کاستی ها، پیراهنی از ننگ و نیستی بر تنم پوشانیده،

دوری از آغوش مهربان تو، مرا در لباسی از بیچارگی و سرگشتگی در آورده است.

سنگینی گناه،دلم رازیرگامهای سیاهش له می کندو نفسم را در تپش لحظه ها به شماره می اندازد.

ای آرزوی دل عاشقم!

ای امید دل شکسته ام! سراغ دلم را بگیر و از سنگینی و سیاهی گناه رهایش کن!

به خودت قسم، به بزرگی ات قسم، به مهربانی ات قسم ای مهربان!

جز تو دیگری را توان بر آن نیست و جز آغوش مهربان تو جایی برای بند زدن دل شکسته ام نمی یابم.

نگاهم کن که چه بی مقدار بر خاک نشسته ام و سر به دیوار خانه ات گذاشته ام.

در به رویم باز کن که اگر نگشایی، در دیگری به رویم باز نمی شود.

اگر ردم کنی سراغ که را بگیرم؟ کدام در را بکوبم؟ کجا بروم؟ به که شکایت کنم؟ چه بگویم. چه بخواهم؟

آه آه... بدا به حال من، افسوس بر رسوایی ام، صد حیف بر ناراستی ام و دریغ از این همه کاستی ام.

نظرات 19 + ارسال نظر
فاطیما چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 16:28 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام داداش ایرج گلم
خوبی؟
ممنونم عزیزم..عید تو هم مبارک....البته با تاخیر....
ممنونم که به یادم بودی
نه عزیزم...این چه حرفیه...من همیشه به یادت هستم و دعاگوت....فقط یکم رو فرم نیستم این روزا و کمتر هستم
ببخش منو...............
مراقب خودت و خوبی هات باش
حتماا عزیزم
تو هم به وقت دعا فراموشم نکن

التماس دعا

شبنم وروجک2جاده جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 19:17

سلام داداش خوبم

خوبی؟خوشی؟

امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشی

دعام کن

یا حق{گل}

سلام
محتاجیم به دعا

شبنم وروجک2جاده سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 13:01

سلام داداشی روزت مبارک{گل}

سلام
ممنونم

فاطیما سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 01:32 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با " جایی برای دردها " به روز شد
منتظر نگاه آرومت بر دل طوفانی ام هستم

ولادت حضرت علی و روز پدر بر شما مبارک
هر چی آرزوی خوب ِ مال تو...............................[گل]

سلام
مرسی

شبنم وروجک2جاده پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 18:19

سلام داداش خوبم

خوبی؟خوشی؟شرمنده ی مدت نبودم داداش نت نداشتم ولی بهت سر میزدم داداشی

راستی این چند وقت حرم که بودم مخصوصا شب ارزوها که رفتم حرم برات دعا کردم داداش

امیدوارم به هر ارزوی که داری برسی

دعام کن یا حق{گل}

سلام خواهر گلم
خیلی خیلی ممنونم
خیلی گلی

ممنون که تو حرم اقا دعام کردی
هر وقت رفتی حرم اقا حتما منو هم دعا کن

فاطیما پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 02:34 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

امشب هرچقدر خدا را صدا کنی خسته نمیشوی
پس صدایش کن ، او منتظر توست
منتظر شنیدن آرزوهایت ، خنده هایت ، گریه هایت
استغفار هایت ، ندبه هایت
ابراز عشق و ایمان و اظهار بندگی توست



سلام داداش ایرج گلم
خوبی؟
دلم برات تنگیددددددددددددددددددده




شب آرزوهاست
از ته دلم برات ارزوی سلامتی و سعادت و خوشبختی و ارامش دارم
برات سفارشی دعا می کنم حتمااااا
تو هم برام خیلی دعا کن

التماس دعا

سلام بر ابجی گلمان

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 22:36

سادگیمو گرفتی هر روز یه جور به بازی
تا از غم تو چشمام یه حال خوب بسازی
تو خلوت اتاقم داشتم واست میمردم
آخه روزی هزار بار اسم تورو میبردم
خدا تورو ببخشه خدا تورو ببخشه
نذار که بیشتر از این کار دل تو سخت شه
خاطره های خوبت تمام زندگیم بود
لطافت تو مثل شعرای بچگیم بود
چشمای تو عزیزم تنها غم زمین بود
حتی گلایه هاتم تو دنیا بهترین بود
بگو که خوبه حالت بگو که غم نداری
راحت بگو عزیزم بگو دوستم نداری

باران پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 03:45

کوهنوردی می خواست به قله‌ی بلندی صعود کند. پس ازسالهای سال تمرین و آمادگی هنگامی که قصدداشت سفر خود را آغاز کند شکوه و عظمت پیروزی را پیش روی خود آورد و تصمیم گرفت صعود را به تنهائی انجام دهد او سفرش را زمانی آغاز کرد که هوا رفته رفته روبه تاریکی می رفت ولی قهرمان ما به جای آنکه چادر بزند و شب رازیر چادر به صبح برساند به صعودش ادامه داد تا اینکه هوا کاملا" تاریک شد به جزتاریکی هیچ چیز دیده نمی شد سیاهی شب همه جا را پوشانده بود و مرد نمی تواست چیزی ببیند حتی ماه و ستاره‌ها پشت انبوهی از ابر پنهان شده بودند. کوهنورد همانطور که داشت بالا می رفت درحالی که چیزی به فتح قله نمانده بود پایش لیزخورد و با سرعت هرچه تمامتر سقوط کرد سقوط همچنان ادامه داشت و او در آن لحظات سرشار از هراس تمامی خاطرات خوب و بد زندگی اش را به یاد می آورد داشت فکر می کرد چقدر به مرگ نزدیک شده است که ناگهان دنباله طنابی که به دور کمرش حلقه خورده بود بین شاخه های درختی درشیب کوه گیر کرد و مانع ازسقوط کاملش شد درآن لحظات سنگین سکوت که هیچ امیدی نداشت از ته دل فریاد زد خدایا کمکم کن!

ناگهان ندائی از آسمان آمد از من چه می خواهی؟ - نجاتم بده خدای من تو تنها کسی بودی که تا اینجا توانستی من را نجات دهی و پس از این هم می توانی مرانجات دهی پاسخ آمد: پس آن طناب دورکمرت راببر! و بعدسکوت عمیقی همه جا را فراگرفت. اما مرد تصمیم گرفت باتمام توان مانع از پاره شدن طناب حلقه شده به دور کمرش شود.
روزبعد گروه نجات گزارش داد که جسد منجمد شده یک کوهنورد درحالی پیدا شد که طنابی به دورکمرش حلقه شده بود و تنها یک متر با زمین فاصله داشت..

**************************
در پاسخ به سؤال از آیه «و هر کس به خدا توکل کند او برای وی بس است» توکل کردن بر خدا درجاتی دارد: یکی از آنها این است که در تمام کارهایت به خدا توکل کنی و هر چه با تو کرد از او خشنود باشی و بدانی که او نسبت به تو از هیچ خیر و تفضّلی کوتاهی نمی‌کند و بدانی که در این باره حکم، حکم اوست، پس با واگذاری کارهایت به خدا بر او توکل کن و در آن کارها و دیگر کارها به او اعتماد داشته باش.

امام موسی بن جعفر(ع)، امام هفتم شیعیان، کافی، ج۲، ص۶۵، ح

*************
حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی

امام علی بن موسی(ع)، امام هشتم شیعیان دوازده امامی، جهاد النفس، ح 292

********************
هر کس به خدا توکل کند، دشواری‌ها برای او آسان می‌شود و اسباب برایش فراهم می‌گردد.

امام علی بن ابیطالب(ع)، غررالحکم، ج۵، ص۴۲۵، ح۹۰۲۸

سلام بزرگوار
ممنون از متنهای زیبای شما
در پناه حق

باران پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 02:34

تو اگر دلگیری لحظه ای چشم ببند

اندکی اشک بریز و بخوان نام مرا

به تو من نزدیکم

نام من یزدان است لقبم ایزد پاک

تو مرا زمزمه کن.. خواهم آمد سویت...

♥♥ چه زیبا خالقی دارم

چه بخشنده خدای عاشقی دارم


که میخواند مرا با آنکه میداند گنه کارم♥

باران پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 02:02

خداوندا
نگذار که از تو فقط نامت را بدانم
و نگذار که
که از تو تنها مشق کردن اسمت
را به یاد داشته باشم
همواره
در من جاری باش
همانگونه که
خون در رگهایم
جاری است
خداوندا
از تو میخواهم
که هرگز
در
بیابان
هولناک
زندگی
تنها و بی یاور
رهایم نسازی
از تو میخواهم
که کوره راه پر پیچ و
خم زندگی تنهایم نگردانی
که همواره
محتاج وجودت میباشم....

[ بدون نام ] دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 23:57

می کشد مرا آخر، انتظار استخدام
باختم دل و جان را، در قمار استخدام
اعتبار استخدام، مثل کیمیا گشته
ای خدا تو تأمین کن، اعتبار استخدام
یادم آید از خرداد، در زمان تبلیغات
گوش هایمان کر شد، از شعار استخدام
بعد انتخاب اما، وضع ما دگرگون شد
سرد مثل دی مه شد، نوبهار استخدام
ای جوان بی روح و، خسته و بلاتکلیف
پشتکار و پیگیریست، رمز کار استخدام
پس شروع کن امروز،مثل شیر کوشش کن
تا رسی به پیروزی، در شکار استخدام….

[ بدون نام ] یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 21:06

السلام علیک یا فاطمه الزهرا
یا ام ابیها
یا قره عین رسول الله
اشفع لنا ...

فاطیما پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 12:56 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلاااام به داداش ایرج گلم
خوووفی؟؟؟
دلم برات تنگیدده بود...چه خفرا؟؟؟

به به!!!
چه متن قشنگی...پر از حس آرامش...


ممنونم از حضورت و محبت همیشگیت عزیزم
اره...سفر خوب بود...ولی خیلی سرد و بارونی بود!!

تو چه میکنی؟
خوش می گذره؟؟


برات بهترین ها رو از خدا ارزو دارم
لحظه هات بهاری
مراقب دلت باش

سلام
خبر هیچی. خبر خاصی نیست
مرسی از حضورت

فاطیما پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 12:54 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

به " تو " که میرسم ...!



مکث میکنم



انگار در " زیباییت " چیزی را ،



جا گذاشته ام !



مثلا"...



در صدایت ... آرامش !



در چشم هایت ... زندگی !

مرسی

فاطیما پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 12:53 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

بعضی ها را هرچقدر هـم که بــــخواهی،
“تــــــــــــــــــمام” نـــــــــــــــــــــمی شوند … !
هــــــــــمش به آغــــــــــوششان بــــــــــدهکار میمانی !
حضورشان”گــــــــــــــــرم” است ؛ سکوتشان خالی مــــــــــیکند دل ِآدم را …
آرامش ِ صـــــــــــــــــــــدایشان را کــــــــــــــــــــم می آوری !
هر دم هر لحظه “کـــــــــــــــــم” مـــــــی آوریشان …
و اینجا مــــــــــــــــــــن کــــــــــــــم دارمــــــــــت..

متن قشنگیه

باران سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 01:30

توکل یعنی اجازه دادن به خداوند
که خودش تصمیم بگیرد.
تو فقط بخواه و آرزو کن
اما پیشاپیش شاد باش.
و ایمان داشته باش که رویاهایت
هم چون بارانی در حال فرو ریختنند.
پیشاپیش شاد باش و شکر گذار.
چرا که خداوند نه به قدر رویاها
بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد...


در پناه حق

باران سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 01:29

برای همه خوب باش....

آنکه فهمیدهمیشه کنارت وبه یادت خواهد بود

وآن کس که نفهمید روزی دلش برای تمام

خوبی هایت تنگ می شود.

**************************

" دلگیر " نباش!

دلت که " گیر " باشد؛ رها نمی شوی !

یادت باشد :

"خداوند"، بندگان خود را با آنچه بدان " دل بسته " اند می آزماید.

***************************
تمــام ِ غصـه هـاے دنیـآ را مے تـوان با یک جمله تحـمل کرد :

خــــــــــــــــــــدایــــــــــــــــا !

مے دانــم کـه مے بینـے ...

متنهای زیباییه

باران سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 01:21

یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن
وین سر شوریده بازآید به سامان غم مخور

در پناه حق

ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 01:04

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات بر جان و دل صبور مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست بهر فرج و ظهور مهدی صلوات

الهم صلی علی محمد و ال محمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد