مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

رفیق راهی و از نیمه راه می گویی


رفیق راهی و از نیمه راه می گویی

وداع با من بی تکیه گاه می گویی


میان این همه آدم، میان این همه اسم
همیشه نام مرا اشتباه می گویی


به اعتبار چه آیینه ای، عزیز دلم
به هرکه می رسی از اشک و آه می گویی


دلم به نیم نگاهی خوش است، اما تو
به این ملامت سنگین، نگاه می گویی؟


هنوز حوصله ی عشق در رگم جاری است
نمرده ام که غمت را به چاه می گویی

نظرات 2 + ارسال نظر
دلشده سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 11:13

شعر زیبایی بود.از حسن سلیقه تون ممنون(لبخند)

رعنا سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 12:19 http://arch1989rs

kheili khub bud

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد