مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

تپش پنجره ها

روزگارم بد نیست
تکه نانی دارم ، خرده هوشی ، سر سوزن ذوقی
.
مادری دارم ، بهتر از برگ درخت
.
دوستانی ، بهتر از آب روان
.

و خدایی که در این نزدیکی است :
لای این شب بوها ، پای آن کاج بلند
.
روی آگاهی آب ، روی قانون گیاه
.


من مسلمانم
قبله ام یک گل سرخ
.
جانمازم چشمه ، مهرم نور
.
دشت سجاده من
.
من وضو با تپش پنجره ها می گیرم

در نمازم جریان دارد ماه ، جریان دارد طیف
.
سنگ از پشت نمازم پیداست
:
همه ذرات نمازم متبلور شده است
.
من نمازم را وقتی می خوانم

که اذانش را باد ، گفته باشد سر گلدسته سرو

من نمازم را ، پی (( تکبیرة الاحرام )) علف می خوانم

پی (( قد قامت )) موج
.
کعبه ام بر لب آب

کعبه ام زیر اقاقی هاست
.
کعبه ام مثل نسیم ، می رود باغ به باغ ، می رود شهربه شهر

((حجر الاسود )) من روشنی باغچه است
.

اغوش بهشت  است اغوش مادر

ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر مبارک

نظرات 95 + ارسال نظر
خانمطلا سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 18:52 http://liliana.blogsky.com

شعرای سهراب رو خیلی دوست دارم

خوشحال میشم نظرتون رو در مورد وبلاگم بگید

سلام
ممنون از حضورت
بله چشم

زهـــره چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 07:08 http://rozaneyeshq.persianblog.ir

ســـــــــــلام
زندگی کوتاهتر از آن است که به خصومت بگذرد و قلب ها گرامی تر از آنند که بشکنند آنچه از ‏روزگار به دست می آید با خنده نمی ماند و آنچه از دست برود با گریه جبران نمی شود فردا ‏خورشید طلوع خواهد کرد حتی اگر ما نباشیم
[گل]
[گل][گل]

سلام دوست عزیز
ممنونم از متن قشنگت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 17:38






























دوستت دارررررررررررررررررم


سلدا یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 17:48 http://maggoti.mihanblog.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممم بر تو ای پسری از تبار برف
بدو بدو بدو بدو بدو بدو بدو بیییییییییییییاااااااااااااااااااااااااااااااااا آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم

سلام بله چشم اجی کوچولووو

رها شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 18:49 http://www.dehkadetanhaei.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام با تاخیر رووووووووزتتتتتتتتتتتتتتت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررک ببخشید دیر اومدم اخه اینجا نبودم
خوبی داداشم دلم برات تنگیده بود ای هوا
تو هم که بی معرفت ۱ سر بهم نمیزنی
امتحانات شرو شده؟؟؟؟؟؟
ایشالا همه رو خوب بدی داداشم
بدو بیا آپ کردم

سلام اجی کوچولووووو بله چشم سر میزنم

[ بدون نام ] شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 18:28

سلام مرسی از حضورت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 19:02

د
.
.
.
.
.

.
.
.
.
س
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دارم

فاطیما چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 18:09 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

الهیییییی...

افرین مریمی جووونم
من هنوز ۸ سالمه.....مریمی هم تازه چشم به جهان گشوده

تو ۹۰ سالته...سمیه هم ۸۰ سالشه
یکم از ما یاد بگیرید....

اخه ولوجک تو وبلاگت کجا بود که اپ کنی
الکیم طلفدالی این بابایی ایرجو نکن.....

منم قلاله مدیر بشممممممممممم
مریمی هم قلاله روان شناس بشه.......

این فخط اسمش تنبلی هستش

نی نی جووونم؟؟؟ قند عسلی من؟؟؟
اینا اصلا بد اموزی نیست..بد اموزی کارای سمیه ای هستش

اصنم قاقا لی لی هام تالیخ گذشته نیستش.....همش خارجی و مارک داله

بیا بازم بلات اولدم....

××××
¤¤¤¤¤¤
٬٬٬٬٬٬٬٬



ملاقب خودت باش عزیزم..............من یکم درگیر دلسامم....کمتر بهت سر زدم ناناحت نشیااا..بعدش با یه سورپرایز جبران می کنم

فخط روزی ۳ مرتبه بخون:
تنبل همیشه خوافه جاش توی رختخوافه


بای بای

کی گفته تو 8 سالتهههه
نه بابا
یه صفرش تفتاده اگه دقت کنی اون 8 سال نیست
اون 80 سالهههههه ها ها هاااا


خندم گرفتت

فاطیما چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 18:01 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

اول بزارید من غش کنممممممممممممم بعد


ببین اگه اینا گذاشتن من این ترم دلس بخونم!!!!

سلااااام داداشی ایرج...خوفی؟؟؟
فدااای تو عزیزم.....یه دونه ای................

دو روزه می خواستم کامنت بزار به زور وبت باز میشد..اما الان خوفه

میبینم که با ماشیم مدل بالا میای توو جاده؟!!!
پزم که میدی!!!
صدای جیغغغغغغغغغ زدنتم که در جاده شنیده می شود؟!!!
کی گفته جیغغغ بکشی؟ هاان؟؟؟ جیغغغغ فخط مال خودمه

به من میگی مامان بزرگگگگگگگگگگگگگگگ
من هم بازی ژدر بزرگت توو مهد کودک بودممممممممم؟؟؟

بترررکی تو....مردم از خنده

ایرججججججججججججججججججججججج
من
تو
رو
می کشممممممممممممممممممممممممم


غش کردیییییییییی؟؟؟


جیغغغغغغغغغغ هم از تو یاد گرفتم

سمیه چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 17:31

سلاااااااااااااااااااام نی نی جوووووووووووووووونم بدو بدو بیا ماچت کنم کره عسلیه خوووووووووووودم قلبونش بشم چقدم خوشمل شده

عزیزم میخولی هر صبح کره عسل و خامه که برات اولدم اره.........

وااااااااااااااه وااااااااااااااه باز این خواهر فیلسوف که برات قا قا لی لی تاریخ از رده گذشته اورده نخوری تو بیسکویتاش سوسک داره خودم دیدم مریض میشی

تازه نی نی این خاله فاطیما اشتباه میکنه ایرج اصلا تنبل نیست خوب میخوااااااااااد مهندس بشه درگیر درسه من بهش حق میدم بلهههههههههه فاطیما تنبل تویی ها ها ها

ما از ستاد حامیان ایرج هستیم راستی فاطیما با من نسبت فامیلی داشتی


واااای مریمی جوووووووووووونم فاطیما ۸ سالشه
تو هم که چشم به جهان گشودی من چند سالمه


از دست توووووو

سمیه جون وروجک چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 16:00

سلاااااااااااااااااام ایرج جوووونم چطولی عزیزم؟

واااااااااااااااای که چقده دلم برای خودتو وبلاگت تنگ شده بووووووووووووود

خوش میگذره اوضاع احوال به کامه عزیزم..............

واااااااااااااای هیج جا این ویندوز فارسی نمینویسه اینجا مینویسه ایوووووووووووووووووول وبلاااااااااااااااگ یعنی این..................حالا جاده هم نمینویسه از اینجا باید انتقالی بدم اونور

فاطیما جووووووووونم مریمی جوووووووووونم وبلاگ ایرج جووون خیلییییی قشنگ باز میشه ها ها ها

بعدشم مریمی جوووونم باشه دیگه چلا منو نگفتی من که هر روز اپ میکنم قهلم باهات

سلام
ای بدک نیستم شکر

مریــــــــم چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 11:31

کجاش بزرگتریم

فاطیما که هنوز 8سالشه

منم که تازه
چشم به جهان گشودم

یک عدد نی نی میباشم..ترم اول مدلسه ی نی نی ها میباشمممم

فاطیمایی هم که تازه رفته مدلسه

اوهوم

نه بابا فاطیما 8 سالشه؟!!!!!!!! اونوقتتتت
کی گفهه

فاطیما سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 21:11 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااااام داداشی جووونم
خوفی؟؟؟

ممنونم از حضورت
خوشحالم کردی

این وبلاگت چلا این طولیه؟؟؟!! هی باز نمیشه!!! کشت منووووو....




الهیییی..مریمی راست میگه
یکم از ما یاد بگیر نصف تو هستیم

در ضمن شعرشم خیلی قشنگ بود.........!!!!!



نی نی جوونم چطوله؟؟؟
خوفی قند عسلی من؟!!!
چه خفرا؟!!!

کس که بد اموزه ت نکرده؟؟؟

بیا بلات شکلات خلیدم:
@@@@@+++++======

اینم اب نبات:
@-------




ملاقب خودت باشیااااا
این داداش ایرجی رو هم گوششو بکش بهش بگو تنبل همیشه خوافه جاش توی رختخوافه

نگی من بهت گفتماااا

خوب من دیگه برم.....

بای بای

سلام
چطوریه وبلاگم مگه
؟!!!!




شماها مادر بزرگ من هستین ها ها ها
مخصوصا تو فاطیمای مامان بزرگگگگگگگگگگگگگگگگگ

جاااااااااانننننننن
تنبل همیشه خوافه جاش توی رختخوافه
بعدشم میای نی نی رو بد اموزی میکینیییییییی تقصیرا رو میندازی کردن یکی دیگهههههههههههههههههههههه


مامان بزرگگگگگگ

مریــــــــم سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 16:14

ایرجی سلام
یه بار خواستم برات کامنت بزرما مگه ثبت میهشه

کشت منووووووووووو



این شکلکه زبون دراز توکامنت قبلی هم نادیده بگیر چون خودش رفته تو کامنتم من یه شکلک دیگه گذاشته بودم که خوشمل ترم بود

اومدم بگم

لطفا اپ دیت کن تنبل

کمی ازمن و فاطیما جونم یاد بگیر که چه ناز و مرتب اپدیت میکنیم

سلام
چرا ثبت نمیشه؟!!!!!!!!!!!!!!!

مریــــــــم سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 16:06

تو مرا یاد کنی یا نکنی
باورت گر بشود گر نشود
حرفی نیست
اما نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست.....





سلام مرسی قشنگه

شبنم سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 00:03

سلام داداشی خوبی؟
روز مرد مبارک

سلام
مرسی

زهرا دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 20:35 http://www.bruxa.blogfa.com


دل را ز علی اگر بگیرم چه کنم
بی مهر علی اگر بمیرم چه کنم
فردا که کسی را به کسی کاری نیست
دامان علی اگر نگیرم چه کنم
عیدتون قشنگ . روزتم مبارک ایرج جان

سلام
مرسی از حضورت
ممنون

فاطیما دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 15:13 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با نوایی از جای خالی " او" به روز شد
منتظر عطر احساست هستم
هر چی آرزوی خوبه مال تو.............................................[گل]

سلام اجی
بله چشم

[ بدون نام ] شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 16:26

سلام

فاطیما شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 00:29 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام داداشی ایرجم...........
الهییی من فداات بشم....نبینم این جوری باشیااااا!!!
اااا...جدا؟؟ امروز سالگردشونه؟؟

خدا رحمتشون کنه عزیزم
میدونم داغ عزیزچقدر سخته..........خیلییی زیاد......
چقدر جای عزیزان توو خونه هامون خالیه......
ای خدا.......

ممنونم عزیزم.......خدا همه رفتگانتو به خصوص مادربزرگ مهربونتو بیامرزه..........

روح همگیشون شاد و در ارامش
برات از صمیم قلب ارزوی صبر می کنم و ارامش داداشی من.........
مراقب دلت باش.......................

خدا رحمتشون کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد