مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

می رهم از خویش

می رهم از خویش و می مانم زخویش
هرچه برجا مانده ویران می شود
روح من چون بادبان قایقی
در افق ها دور و پنهان می شود ......




آنچه می خواهیم نیستیم وآنچه هستیم نمی خواهیم . آنچه دوست داریم، نداریم. و آنچه را داریم، دوست نداریم. وعجیب است هنوز امیدوار به فردایی روشن هستیم.ساعت ها را بگذارید بخوابند بیهوده زیستن نیازی به شمردن ندارد...

نظرات 109 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 23:19

میگویى از من متنفرى. من هم میگویم : من هم همینطور. اما دروغ میگویم وکاش توهم دروغ بگویى . فقط همین

فاطیما سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 17:29 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلامی دوباره به داداشی خوفم
چطوری؟؟؟

ممنووووووووووووووونم از گل های قشنگتتتتتتتتتتتتتتتت
تو خودت گلی عزیزممممممممممم



وااای نههههههههههه نی نی منو میکشه؟؟؟؟
عمرناااااااااااش
اون فخط خاله سمیه رو میکشه


بعد میام بلاش قا قا لی لی میلخمممممممممم
مراقب دلت باااش

سلام
مرسی بد نیستم
قابل تو رو نداشت همشون گلهای رز بودن.

سمیه سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 17:13

◢مـטּ مآلــ تنهآیے هآیمــ هستمـ◢◢

◢◢بے تعآرفـــ◢

◢تو سهمِــ ڪیستے◢◢

مرسی

سمیه سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 17:13

وَقــتے میگویَمـ : خــُدآنـِگہـدآر ....


یـَعـنے دَســتـَمـ رآ بـِگــیـر !


آغــوشـَـتــ رآ بـِہ مـَـטּ هـِــدیہ ڪـُــنـ ؛


وَبـآ یــِڪــ دُنـــیآعــِشــق بــِگــو :


بے مــَـטּ دَوآ Ґ نـَخــوآهے آوَرد...

ممنون عالیه

سمیه سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 17:12

درست زمانی که تو سرت جای دیگری گرم است

دل من همینجا یخ می زند..!!

چه فاصله ی زیادی ست

از سر تو تا دل من..!!

جمله قشنگیه
مرسی

سمیه سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 17:12

یه وقتایی آدم باید سرشو بلند کنه،
زل بزنه به آسمون، لبخند بزنه
و بگه: خدا خیلی مخلصیم،
هوامونو داشته باش ما هم تنهاییم.

قشنگه
مرسی

سمیه سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 17:10

کاش وقتی آسمان بـارانی است
چشم را با اشک بـــاران تر کنیم
کاش وقتی که تنها می شویم
لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم



سلاااام ایرج جوون چطوری عزیزم؟

دلمون تنگ شد گفتیم سری بزنیم

به به
سلامی چو بوی خوش اشنایی بر سمیه خانم وروجک
قدم رنجه فرمودی
مرسی از حضورت

فاطیما سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 15:41 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلاام داداشی خوبم
چطوری؟؟
ممنوونم از حضورت و اینکه به یادمی

خدا نکنه دلت گرفته باااشه!!! نبینمت این جوریااااااااااا
وگرنه می کشمممممممممت
گفته باااشم....


تازشم تو بد باشی من واسه نی نی هیچ چیییی نمیخلم.....
بههههله....

سلام ابجی
بد نیستم
یکم دلم گرفته بود
واسه نی نی هیچ چی نخری با خودش طرفی میکشدت گفته باشم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 22:21

درذهنم تمام لحظه هاى تلخ بودنت را پاک مى کنم.و فقط خوبى هایت را نگه میدارم. عزیزمن ،خوب بمان.چه من باشم وچه نباشم

مرسی
خیلی جمله قشنگیه
با طعم دلتنگی..

مهابرگشت دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 12:32 http://www.tanhaee935.mihanblog.com

در خاطــــــری کــــــه "تــــــــویی"

دیـگـــــــران فــــــراموشند

بگـــــــذار در گوشت بگویم

"میـــــــــــخواهمت"

این خلاصه ی تمام حــــرفهای عـــــــــاشقــــــــانه ی دنیاست ....

خیلی قشنگه مرسی

مهابرگشت دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 12:31 http://www.tanhaee935.mihanblog.com


بــرآے ڪـسے ڪه مــدتــ هــاسـت

بــے آنـڪــ ه بــآشــد ..

هــر لــحـظـه ..

زنـدگــے اش کــرده امـ ـ ..!!

چــه تـلــخ و غــریب افـتـاده ام در غـصــ ه هــایــمــ ..

...

مرسی

مهابرگشت دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 12:27 http://www.tanhaee935.mihanblog.com

سلام ایرج جونم...
می دونی چقدر منتظرت بودم ؟؟؟
خیلی خوشحالم کردی اووووووووووووومدی همیشه منتظرتم عزیزم ...
مواظب خودت باش بازم ممنونم.

سلام خواهر گلم
ببخش یکم سرم شلوغ بود نشد زودتر بیام
مرسی از حضورت

میترا یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 12:21 http://http://www.mitrasal.blogfa.com

وبت خیلی نازه_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

مرسی از دعوتت

میترا یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 12:20 http://www.mitrasal.blogfa.com

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

سلام
بله چشم

فاطیما شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 16:57 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

نمـــیدانم در زندگــیت بهـــترین چگــــونه معــــنا میشود
من همــــان بهــــــترین را برایــت آرزو میکـــــــــنم

خیلی جمله قشنگیه
مرسی

فاطیما شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 16:56 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

یوسف می دانست تمام درها بسته هستند اما بخاطر خدا،

حتی به سوی درهای بسته دوید و تمام درهای بسته برایش بازشد...

"اگر تمام درهای دنیا هم برویت بسته بود، بدو، چون خدای تو و یوسف یکیست"

خیلیییی عالیه
مرسی

فاطیما شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 16:55 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

من دلم میخواهد

خانه ای داشته باشم پر دوست

کنج هر دیوارش دوستهایم بنشینند آرام

گل بگو

گل بشنو

هر کس میخواهد

وارد خانه ی پر عشق و صفایم گردد

یک سبد بوی گل سرخ به من هدیه کند

شرط وارد گشتن

شستو شوی دلهاست

شرط آن

داشتن یک دل بی رنگ و ریاست

بر درش برگ گلی میکوبم

روی آن با قلم سبز بهار

مینویسم ای یار

خانه ی ما اینجاست

تا که سهراب نپرسد دیگر

خانه ی یار کجاست...!

خیلییییی قشنگه

فاطیما شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 16:55 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلاااام داداش ایرجم
خوفی؟؟؟

کجاایی تو پسر؟!!!! دلم برات تنگیدددددددددددددده
کنکور چی شد؟؟ خوب دادی ارشدو؟!!

قبولی دیگه ایشاللههههههههههههههه

نی نی جوونم چطوله؟؟؟



گفتم بیام ببینم در چه حالی
مراقب خودت و دلت باش داداش خوبممممممممممم


لحظه هات ارغوانی

سلام
بد نیستم
میام پیشت..
مرسی که به یادمی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 16:23


مرسی

مهابرگشت پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 09:09 http://www.tanhaee935.mihanblog.com

اپم با<نرو>منتظرتم عزیزم....

سلام
باشه میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد