مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

سوگند به روز


سوگند به روز وقتی نور می گیرد و به شب وقتی آرام می گیرد که من ، نه تو را رها کرده‌ام و نه ، با تو دشمنی کرده‌ام(ضحی ۱-۲)
افسوس که هر کس را به تو فرستادم تا به تو بگویم دوستت دارم و راهی پیش پایت بگذارم او را که مرا به سخره گرفتی. (یس۳۰)
و هیچ پیامی از پیام هایم به تو نرسید مگر از آن روی گردانیدی.(انعام ۴)
و با خشم رفتی و فکر کردی هرگز بر تو قدرتی نداشته ام(انبیا ۸۷)
و مرا به مبارزه طلبیدی و چنان متوهم شدی که گمان بردی خودت بر همه چیز قدرت داری. (یونس ۲۴)
و این در حالی بود که حتی مگسی را نمی توانستی و نمی توانی بیافرینی و اگر مگسی از تو چیزی بگیرد نمی توانی از او پس بگیری (حج ۷۳)
پس چون مشکلات از بالا و پایین آمدند و چشم هایت از وحشت فرو رفتند وتمام وجودت لرزید چه لرزشی، گفتم کمک هایم در راه است و چشم دوختم ببینم که باورم می کنی اما به من گمان بردی چه گمان هایی .( احزاب ۱۰)
تا زمین با آن فراخی بر تو تنگ آمد پس حتی از خودت هم به تنگ آمدی و یقین کردی که هیچ پناهی جز من نداری، پس من به سوی تو بازگشتم تا تو نیز به سوی من بازگردی ، که من مهربان ترینم در بازگشتن. (توبه ۱۱۸)
وقتی در تاریکی ها مرا به زاری خواندی که اگر تو را برهانم با من می‌مانی، تو را از اندوه رهانیدم اما باز مرا با دیگری در عشقت شریک کردی.(انعام ۶۳-۶۴)
این عادت دیرینه ات بوده است، هرگاه که خوشحالت کردم از من روی گردانیدی و رویت را آن طرفی کردی و هروقت سختی به تو رسید از من ناامید شده‌ای. (اسرا ۸۳)
آیا من برنداشتم از دوشت باری که می شکست پشتت؟ (سوره شرح ۲-۳)
غیر از من خدایی که برایت خدایی کرده است ؟ (اعراف ۵۹)
پس کجا می روی؟ (تکویر۲۶)

نظرات 8 + ارسال نظر
شبنم وروجک2جاده سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 17:29

دلم گرفته ای دوست، هوای گریه با من



گر از قفس گریزم کجا روم، کجا من؟

کجا روم که راهی به گلشنی ندانم



که دیده برگشودم به کنج تنگنا من

نه بسته‌ام به کس دل، نه بسته کس به من دل



چو تخته‌پاره بر موج، رها، رها، رها من

ز من هر آنکه او دور ، چو دل به سینه نزدیک



به من هر آن که نزدیک، ازو جدا، جدا من!

نه چشم دل به سویی، نه باده در سبویی



که تر کنم گلویی به یاد آشنا من

ز بودنم چه افزود؟ نبودنم چه کاهد؟



که گویدم به پاسخ که زنده‌ام چرا من؟

ستاره‌ها نهفتم در آسمان ابری



دلم گرفته ای دوست ، هوای گریه با من ...{گل}

این شعرو زنده یاد ایرج بسطامی خونده بود...
مرسی از حضورت ابجی

زهرای تنها یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 19:30 http://shabhayetanhayi92.blogfa.com

خوشی با خوبی فرق دارد
به خاطر خوبی ها
از خیلی خوشی ها ، باید گذشت . . .

سلام
مرسی از حضورت

مهسا یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 19:00 http://mahsaan.blogsky.com

سلام خوبی عزاداریهات قبول ب ماهم یه سر بزن

سلام
ممنونم

فاطیما شنبه 3 آبان 1393 ساعت 17:06 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با " حال ِ دل ِ پاییزی ِ من " به روز شد
منتظر احساس پاییزیت هستم
هر چی آرزوی ِ خوب ِ مال ِ تـــو .........................[گل]

سلام خواهر گلم
بله چشم

مهسا یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 20:43

سلام خوبی؟خوشحالم ک هنوز مث قبل مینویسی من مهسام منو یادته؟

سلام
بله فک کنم حدود 3 سال پیش تو وبلاگم کامنت میزاشتی
موفق باشی خواهر گلم.

فاطیما دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 16:00 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

می‌خواهم فانوس دریایی باشم
شبها در باد
برای ماهی‌ها
برای همه قایق‌ها
اما خودم
کشتی توفان زده‌ام
اگر مردم
دستکم می‌خواهم
فانوسی باشم
آویخته بر درگاه خانه تو
و شب رنگ باخته را
تابان کنم
آری دست کم می‌خواهم
وقتی مردم
فانوسی باشم
آویخته بر درگاه خانه تو
که شب‌ها تنهای تنها
هنگامی که جهان در خواب است
با ماه
صمیمانه درد دل کنم.




سلام داداش گلم
خوبی؟
بسیااار زیبا بود....مراقب دلت باش

سلام ابجی
مرسی

فاطیما دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 15:59 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

کاش می دانستی زندگی فردا نیست

زندگی امروز است

زندگی قصه ی عشق است و امید

صفحه ی غم ها نیست

به چه می اندیشی

نگرانی بی جاست

عشق این جا

تو این جا

و خدا هم این جاست

لحظه ها را دریاب بر لب جوی نشین

بر تن مست چمن مست بخوان

پای در راه گذار، راه ها منتظرند

تا تو هر جا که بخواهی برسی

تو بیاموز رها گشتن را تا نماند قفسی

چه جمله قشنگی
زندگی فردا نیست
زندگی امروز است...

شبنم وروجک2جاده یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 10:43

عید قربان آمد و من هم شدم قربانیت
گرچه من دعوت ندارم آمدم مهمانیت
مفلسم آهی ندارم در بساطم ناگزیر
این دل صد پاره و چشمان تر ارزانیت . . .

عیدقربان مبارک

سلام داداشی خوبی؟؟

متن زیبای بود{گل}

حرم رفتم بازم برات دعا کردم چند وقت پیش توام منو دعا کن

التماس دعا
یا حق{گل}

سلام
واقعا ممنونتم خواهر گلم از اینکه وقتی میری حرم امام رضا منو هم دعا میکنی واقعا خوشحال شدم.
چشم
من هم دعا میکنم اگه قابل باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد