مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

بوی غربت


این بوی غربت است که می آید

 

بوی برادران غریبم

 

شاید بوی غریب پیرهنی پاره

 

در باد

 

نه!

 

این بوی زخم گرگ نباید باشد

 

من بوی بی پناهی را

 

از دور می شناسم!

 

بوی پلنگ زخمی را

 

در متن مه گرفته جنگل

 

بوی طنین شیهه ی اسبان را

 

در صخره های ساکت کوهستان

 

بوی کتان سوخته را

 

در مشام ماه

 

بوی پر کبود کبوتر را

 

در چاه

 

این باد بی قراری

 

وقتی که می وزد

 

دلهای سر نهاده ما

 

بوی بهانه های قدیمی

 

می گیرد

 

وزخمهای کهنه ی ما باز

 

در انتظار حادثه ای تازه

 

خمیازه می کشند

 

انگار بوی رفتن می آید!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 23:47 http://az1bisavad.blogfa.com/

سلام دوست عزیز

تو وب گردی کاملا تصادفی به اینجا رسیدم.بعد از خوندن نوشته هات دیدم درست نیست نظر ندم و یه دست مریزاد خشک و خالی نگم.وب خیلی جالبی داری البته به انضمام یه ذهن خلاق
موفق باشی

اصفهانوب دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 23:06 http://esfahanweb.com

سلام دوست من ؛ [لبخند]
مطلب بسار مفید و جالبی بود ، من که خیلی استفاده کردم .
من کارم طراحی و میزبانی وب هستش .
اگه یه روز خواستی وبلاگت رو تبدیل به سایت کنی حتما باهام تماس بگیر ؛
میتونم با بهترین قالب ها و سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس وبلاگت رو به یک سایت کامل تبدیل کنم .

اصفهان وب ؛
ارائه دهنده ارزانترین خدمات میزبانی وب با بهترین سرعت و کیفیت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد