مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

قلب بارانی

دیشب شب جمعه بود داشتم با خدا نجوا میکردم

خیلی دلم گرفته بود

کلماتی بر زبانم جاری شد که شبیه شعره

اینجا مینویسمش اسمشو گذاشتم قلب بارانی

این اولین شعری هست که مینویسم

البته اگه اسمشو بشه شعر گذاشت




قلب بارانی:

دلم پر است . باز اسمان دلم ابریست .باز هوای دلم بارانیست

با رعدوبرق غمت ؛ شانه هایم می لرزد

می وزد بادی سرد بر اسمان دلم

فرو می ریزد همچون ابشاری غم بر دلم

اندوهی سرد دیدگانی پر اشک غمی برچهره دلی پر ملال

با یاد تو ای اشنای غریب طوفانی میشود اسمان دلم

میکند باد گلها را از باغ دلم

جاری میشود سیلی بر دلم

سوگند به نامت ای دوست

ندهم بعد از این دل به کسی..

اشکهایم جاریست

باخودم میگویم :به جرم کدامین گناه و خطا ....

باز میگریم

همچنان باران می بارد

روی سخنم با خداست

الهی رهایم کن از این بند و بلا

رهایم کن

رها...


نظرات 14 + ارسال نظر
مهسا جمعه 3 دی 1389 ساعت 17:36

شاعرم که هستی

ماندانا پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 12:23 http://wildlgtigress.blogsky.com

سلام شعرتون خیلی قشنگ هست

۱۱ پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 11:25


@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*

فاطیما سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 11:10



سلام مسافر قشنگم
آپم....
خوشحال میشم پا به جاده ی احساسم بزاری
و احساس قشنگتو راجع به دل نوشته م بگی
فاطــیــ ــــــــــــــ ــــــــــــ ــــــ ــما¸.•´¸. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطـیـــ ــــــــــــــ ــــــــــــ ــــــ ــما(* . * .. ** .. * . * . * .)
فاطیــــ ــــــــــــــ ــــــــــــ ــــــ ــما.`•.¸(¨`•.*.¸ .*´•´¨) * . *)
فاط ــ ـ یما*0..0*0..0*0..0* ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0*0..0*0..0*0.. ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0*0..*0..0*0..0* ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0*0..0*0..0*0..0* ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0*0..0*0..0*0..0* ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0*0..0*0..0*0..0* ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0*0..0*0..0*0..0 ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0*0..0*0..0*0.. ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0*0..0*0..0*0. ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*** ــ ـ ـ***0..0*0..0*0..0* ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
**ـ ــ ـ **ا*0..0*0..0*0.. ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
**ـ ــ ـ ـ***0..0*0..0* ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*** ــ ـ ـ***0..0*0.. ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0..0* ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0.. ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـما*0. ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـماI¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ـ ـماI *. •*¨) ¸ .•*¨)*
فاطیــ ـ ـما. •*¨) ¸ .•*¨)
فاطیــ ما¸.•´¸. •*¨) ¸ .•*¨)
(* . * .. ** .. * . *)
`•.¸(¨`•.*.¸ .*´•´¨) * . * . * . * ...*.
منتظرتم........
هر چی ارزوی خوبه مال تو......

مرسی از دعوتت

میشناسی شنبه 24 مهر 1389 ساعت 16:02

سلام خوبین-وبلاگ جالبی دارین شعراییم که گذاشتین خیلی قشنگن-من یکی از مسافرای جاده احساس بودم

پایینده باشین

نظر لطفتونه
بازم ممنون

...................... شنبه 24 مهر 1389 ساعت 11:02

با رعدوبرق غمت در دلم؛ شانه هایم میلرزد و دلم میگرید
این چند کلمه رو هم من اضافه کردم با اجازتون

مهم نی کی باشم یا اسمم چیه!

مهم اینکه...


اگه شعر اول تونه بهتون تبریک میگم خوب بود

موفق باشی

ممنون

دریا جمعه 23 مهر 1389 ساعت 19:18 http://darya2.blogfa.com/


سلام دوست عزیز.

بااینکه خبرم نکردی اومدم .بهت تبریک می گم شعرت قشنگه.مطمئن باش ادامه بدهی موفق میشی.شاد باشی وپیروز.

سلام دریا خانم
نظر لطفته

فاطیما جمعه 23 مهر 1389 ساعت 13:10 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی

تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم

تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزو هایت دعا کردم

پس از یک جستجوی نقره ای

در کوچه های آبی احساس

تو را از بین گلهایی که در تنهاییم روئید

با حسرت جدا کردم

همین بود آخرین فرصت ومن بعد از عبور تلخ و غمگینت

مریم های چشمم را بر روی اشکی

از جنس غروب ساکت و نارنجی خورشید وا کردم.

نمی دانم چرا رفتی؟نمی دانم چرا؟

شاید خطا کردم

و تو بی آنکه فکر غربت چشمان من باشی

نمی دانم کجا؟

تا کی؟

برای چه؟

ولی رفتی و بعد از رفتنت

باران چه معصومانه می بارید

و بعد از رفتنت یک قلب بارانی ترک برداشت

وبعد از رفتنت رسم نوازش در غمی خاکستری گم شد.

مرسی
هزار بار ممنونم

فاطیما جمعه 23 مهر 1389 ساعت 13:07 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

همیشه برای رفتن

گنجشکها را بهانه می کردی...

و امروز گنجشکها برای رفتن

نبودنت را بهانه کرده اند...

ومن با این همه تنهایی

جز رفتن بهانه ای نخواهم داشت.

فاطیما جمعه 23 مهر 1389 ساعت 13:03 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

دلم گرفته آسمون نمیتونم گریه کنم


شکنجه میشم از خودم نمیتونم شکوه کنم


انگاری کوه غصه ها رو سینه من امده


آخ داره باورم میشه خنده به ما نیومده


دلم گرفته آسمون از خودتم خسته ترم


تو روزگار بی کسی یه عمر که دربدرم


حتی صدای نفسم میگه که توی قفسم


من واسه آتیش زدن یه کوله بار شب بسم


دلم گرفته آسمون یکم منو حوصله کن


نگو که از این روزگار یه خورده کمتر گله کن


منو به بازی میگیره عقربه های ساعتم


برگه تقویم میکنه لحظه به لحظه لعنتم


آهای زمین یه لحظه تو نفس نزن


نچرخ تا آروم بگیره یه آدم شکسته تن

فاطیما جمعه 23 مهر 1389 ساعت 12:58 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

دلم گرفته....................

دلم خیلی تنگه............................

برام دعا کنید...........

یا حق....

چشم دعا میکنم
شما هم دعام کنید

فاطیما جمعه 23 مهر 1389 ساعت 12:57 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام ایرج جان
سلام داداش گلم

نمیدونم باید چی بگم.............
فقط میگم عااااااااااااالی بود.....واقعا زیبا نوشتی

خدا نکنه دلت بگیره..خدا نکنه شونه هات بلرزه عزیزم
اسمون دلت باید همیشه افتابی باشه...نه ابری و بارونی
تو پاک و قلب پاکی داری و هیچ گناهی مرتکب نشدی
همیشه همین بود...ادمهای خوب سرنوشتشون یه جورایی با غم سرشته...
ولی تو نباید بزاری واسه همیشه باشه و باید مثل این چند وقت که تونستی باهاش بجنگی و سعی کنی بشی همون ایرج شاد و شیطون......

خدا اون بالاست و جای حق نشسته و مطمئن باش گلی رو وارد زندگیت میکنه که زندگیتو گلستان کنه....

من شک ندارم...تو هم ایمان داشته باش........

خوشحالم دوستی مثل تو دارم که قلبش مثل برف پاک و سفید
بهترین ها رو برات ارزو دارم
شاد باشی و همیشه عاااااشق.................

حضورت واقعا یه دلگرمیه برام

سارا جمعه 23 مهر 1389 ساعت 12:49 http://5n27.persianblog.ir

سلام
هوراااااااااااااااااا من اول شدم
آخ جون من اول شدم
راستی منو نمیشناسی ولی خیلی زیبا بود من خیلی خوشم اومد سعی کن بازم دست نوشته هاتو بنویسی لطفا به منم خبر بده

خیلی ممنونم

اقلیما جمعه 23 مهر 1389 ساعت 12:44 http://silveraster.blogsky.com

نمی‌دونم نظرم ثبت شد یا نه. آخه پیام خطا داد.

...

خب... فکر کنم قلب بارونی دعاش با فرشته‌های محافظ قطره‌های بارون میره بالا. چه خوب. برای همه و من نیز هم دعا کنید لطفا.

التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد