مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

با من می آیی ؟؟!


 من و تو با هم می رویم خیالی ندارم اگر فردا خورشید ندرخشد
 خیالی ندارم اگر فردا چشمان من باز نشود
خیالی ندارم اگر تو هم خورشید فردا را نبینی اگر فردا چشمان تو هم باز نشود
 این تنها راه ممکن برای با هم بودن است  پیمان را بشکن !
 برای با هم بودن با من می آیی ؟؟!
 به دنیایی دیگر...

 


 تا نگاه می کنی :
 وقت رفتن است
 بازهم همان حکایت همیشگی !
 پیش از آنکه باخبر شوی
 لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود
 آی ...
 ای دریغ و حسرت همیشگی !
 ناگهان
  چقدر زود
 دیر می شود !

مزاحم شما شدم
می دانم !
تنها چراغ را روشن می کنم،
 گلها را در گلدان می گذارم،
پنجره را باز می کنم
 و بعد می روم...
نظرات 9 + ارسال نظر
مهسا جمعه 3 دی 1389 ساعت 17:34

میگم عاشق شدی؟؟؟

دلتنگی سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 13:58 http://deltangi.gigfa.com

ماییم و چند خاطره از جنس یک گناه
ماییم و چند سطر پریشانی سیاه
پیوند می خورند تمام دقیقه ها
با گریه های در به دری، آه پشت آه
آن قصه سالهاست به پایان رسیده است
ما را رها نمی کند این بغض گاه گاه[گل]

مرسی
زیبا بود

دلتنگی دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 12:53 http://deltangi.gigfa.com

لحظه های خوب...
در خواب
خوشبختی
خصلت خوب لحظه های ماست.
به فکر و خیالت بگو بروند٬
می خواهم بخوابم...
می خواهم در خواب همان اتفاقی را بیابم
که در بیداری
بین ما گم شده است..!!
گل

سالم دوست عزیز
خیلی زیبا بود
ممنون

فاطیما یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 23:22

سلام دوستم
من اپم
خوشحال میشم بهم سر بزنی
شاد باشی
هر چی ارزوی خوبه مال تو............

سلام بله چشم میام

دریا جمعه 30 مهر 1389 ساعت 19:03

سلام ایرج جان
بی نهایت زیبا بود
این روزها حالم خیلی بد دلم گرفته بود اتفاقی به وبلاگ تو رسیدم وبلاگ زیبایی داری آرامش خوبی به آدم میده
امیدوارم موفق باشی و همواره خنده بر روی لبانت باشه

سلام دریا خانم
نظر لطفتونه
بازم منتظر حضورتون هستم
ارزوی خوشبختی دارم براتون

فاطیما جمعه 30 مهر 1389 ساعت 01:34 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com


وقتی که دیگر نبود ، من به بودنش نیازمند شدم . وقتی که دیگر رفت ،
من به انتظار آمدنش نشستم .وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد ،
من او را دوست داشتم

زیبااااااااااااست
حرف دلمه.................


دلم گرفتههههههههههههههههههه

خدایااااااااااااااااااا کمکم کن

واسم دعا کن ایرج..............................

سلام ابجی عزیزم
خوب نوشتی فقط خدا قادر هست که غم رو از چهره ما ببره
چشم اگه خدا دعاهای منو قبول کنه دعات میکنم

فاطیما جمعه 30 مهر 1389 ساعت 01:33

سلام ایرج جان
خوبی داداش گلم؟؟؟؟

خیلییییییییییییییییییییی زیبااااااااااا بود
ممنوووووووووووووونم

نبینم ناراحت باشی و دلت بگیره دوست خوبم!!!
ایشالله که همیشه شاد باشی



هر چی ارزوی خوبه مال تو...........

دلگیر بودن ادما دست خودشون نیست ابجی

به قول شاعر که میگه
دلگیره دلگیرم..
از غصه میمیرم...

فاطیما جمعه 30 مهر 1389 ساعت 00:26 http://autumal7fatima.blogsky.com

سلام دوست عزیز
چه زیبا بود... ؛مزاحم شدم می دانم.....
امیدوارم همیشه قلمتون از عشق بنویسه

خیلی ممنونم
ارزوی خوشبختی برا شما

مهدیه جمعه 30 مهر 1389 ساعت 00:23 http://mhdh.blogsky.com

سلام ایرج جان
ممنون که به من سر میزنی!!
این شعرتم خیلی زیییییییییییبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد