مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

تولدم


من ایرج

پسری از تبار برف

پسری صاف ساده عاشق امام حسینم

پسری هستم که هوای دلم گاهی ابریه

گاهی صاف

کاهی ام بارونی

البته این اواخر ابری بوده...

و اما بعد

حضورتون عارضم

امروز روز تولدمه یه روزی مثل این روزا این پسرچشم به این دنیا گشود

به این دنیای شلوغ و تیک تاک عمرش شروع شد

تیک تاک تیک تاک

میگن زندگی زیباست!!ای زیبا نگر

(به قول یکی از دوستام واسه خودم نوشابه باز کردم)

واین عروسکا رو خودم واسه خودم هدیه تولد گذاشتم

همشونو هم دوست دارم

وووووووی چقد نازن همشون قلبونشون بلم

حتما میخندین و میگین بابا پسری گفتن دختری گفتن اخه اینا چیه

ولی چیکار کنم حسم لطیفه دیگه

چیه ندیدین؟؟؟

وووووووووووووووووووی

اینجا میخوام از چن نفر تشکر کنم

اول از خدا تشکر میکنم خدایا خیلی مخلصیم و خیلی دوستت دارم خدا جونم

به خاطر همه نعمتهایی که بهم دادی چه اونایی که من میدونم و چه اونایی که ازشون غافلم شکرت

خدایا قلبمو پاکتر کن و اعمالمو خالص تر و منو تو مسیری قرار بده که رضای خودت در اون باشه

بعدش از پدر و مادرم که زحمتمو کشیدن و از خدا سلامتیشونو میخوام

بعدشم از دوستام

که زیادن و اگه بخوام بنویسم یه طومار میشه

قربون همشون

در اخرم ازکسایی که میان تولدمو تبریک بگن هدیه تولد میخوام

اونم اینه

واسم 3 تا صلوات بفرستن

مرسی

نظرات 69 + ارسال نظر
رامین جهانی چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 00:06 http://www.raminjahani.blogfa.com

سلام رامین هستم روز خوبی داشته باشید
ما هروقت دلمون تنگ میشه سریع به سراغ امامام ها میرم
در شادها شریک خدا باشیم

ممنون از حضورت

نازنین جمعه 13 آبان 1390 ساعت 11:02 http://nazanintak.persianblog.ir/

وبت خیلی قشنگه
موفق باشی

نظر لطفته
ممنونم

آرام چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 15:16 http://livanepor.blogfa.com

سلام
با تاخیر زیاد تولدتون خیلی خیلی مبارک
موفق باشید

مهشید شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 09:02 http://www.barsaheletanhaei.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارین
تولدتون هم با تقریبا 1 ماه تاخیر مبارک
هدیتونو فرستادم
مبارک باشه
بدرود

پری کوچولو یکشنبه 21 فروردین 1390 ساعت 10:07 http://delshekastigipari.blogfa.com/

سلام عزیز وبلاگ خوشکلی داری خوشحال میشم تبادل لینک کنیم به منم سر بزن گلم

فاطیما چهارشنبه 3 فروردین 1390 ساعت 13:59 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

به به
سلاااااام داداش ایرج گل گلاااب
ممنونم...تو خوفی؟؟؟
عید تو هم مبارک عزیزم
اره نوشته بودم.....خواهش میشه....(خنده)
خوب راست گفتم دیگههههههه...خیلی وقته سر نزدی...قبل عید بوده و اصنم توو عید نبود..بهانه نیار...غیبت داشتی فردا با پدر و مادرت باید بیااای.............
شوخی کردم عزیزم............
فقط دلم تنگیده بود
مراقب خودت باش
هر جا هستی ایشالله که خوب و خوش باشی
اررره منم خوشم نمیاد که تعطیله....ادم دلش میگیررره...
ولی خوب دیگه...عیده...
مرسی از حضورت داداشی...............

شاد باشی.............

مریم دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 12:45

سلاااااااااام داداشی

عیدت مبارک

آپممممممممممممممممم

زود زود بیا

راستی چند روزه شدی؟؟

فاطیما دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 04:28 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلاااااااااام داداشی بی معرفت...کجایی تو؟؟؟؟
دلم تنگیدددددددددددددددددد

13 روزه گیت مبارکککککککککککککککککککککک
و....

عیدت مبارکککککک
ایشالله سالی پر از شادی و عشق داشته باشی..............

اپم......منتظرتم.....
هر چی ارزوی خوبه مال تو.............

سلام
ابجی
عید شما هم مبارک
باشه چشم میام حتما

مهدیه یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 20:04 http://mhdh.blogsky.com

نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای

نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم. نوروز ۹۰ فرخنده باد . . .

سمیه یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 15:08

هوووووووووووووووووووووووورا بزن اون کف قشنگ رو داداشی 12 روووووووووووووزه شد

دســــــــــــــــــــــــــــــــــت
دســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
وسط خاااااااااااااااااااااالی نمونه...........

داداشی حاج خانومو دیدم
سلام رسوند گفت بعد عید ایشالا عروسیتونه هووووووووووووووووووووووورا


داداشی چلا دیگه کم میای جــــــــــــــــــــــــاده بیا جاده میخوایم بترکونبم عیـــــــــــــــــــــــــــــــده بساط رقص به رااااااااااااااااااااااااهه....................

سال خوبی داشته باشی داداشی جونم............
لحظه هات قشنگ و بهاری............

سمیه شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 18:13

داداشی چند روز که نیومدم اینجا قرررررررررررررررررش بدم.........
داشتم لباس محلی از این خوشملا واسه عیدی درست میکردم واسه همتووووووووووووووون..............

بچه ها حالاااااااااااااا یکم وسط روووووووووووو خالیییییییی کنین ولوووووووووووووجک میخوااااااااااااااااد برقصه............

اهان اهان اهان
قرررررررررررررررررررررررش بده
تازه سوتم میزنم به خاطر داداشی...........

بلاخره این حاجیه خااااااااااااانوم کیه...............

داداشی تو عید عروووووووووووووووسی کنین که ما بیایم شاااااااااااااااادی کنیم بترکونیممممممممممم هووووووووووووووووووووورا

دسسسسسسسسسسسست
دسسسسسسسسسسسسست
دستااااااااااااااااا تو جیب نمونه یه وقت.......

بچه ها ایشالا همیشه شاد و خندوووووووووون باشین........

نمیدونم حاج خانوم کیه
همش زیر سره فاطیما و شاهینه
نمیگن بهم

سمیه شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 18:00

سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااام

داداشی ایرج خوبی؟

هوووووووووووووووووووورا داداشی ایرج ۱۱روزه شدددددددددددد

دست دست وسط خالی نمونههههههههههههه...........

داداشی یه لباس محلی ام دوختم واسه عید

واسه همتون با همین دستای ولوووووووووجکیم دوختم براتون......

واسه داداشی ایرج
شاهین
غوغا
فاطیما
مریم
نگار
مهر جوووووووووووووووونم

هوووووووووووووووووووووورا

بزن اون کف قشنگروووووووووووووووو
یه دست هووووووووووووووورا
ایشالا سال خوب و خوشی همراه با بهترین ارزو ها داشته باشی داداشی جونم...............
لحظه هات قشنگ و بهاری.......

فاطیما شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 01:36 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

فداااااااااااااااای مهر جووووووووووووووووووونم

رقص باید با لباس مخصوص باشه تا قرررررررررش بیاد دیگهههههههههه

به بهداداش علیرضایگلم که اینجاست.....

داداش ایرج؟؟؟
علیرضا تازه اومده......به خانواده مون اضافه شده.....خفر داری؟؟
کلی ترکووووونده جاده رووووووووووو.....

از هممون کوچیکتره....خیلی گله....هواشو داشته باش.........

اما قبلش یه قررررررررررررررر بده ببینممممممممممم

زووووووووووووووووود باش

بابا کرممممممممممممممم رو برووووووووووووووووو

دس دس دس..................

قرشششششششششششش بده...ماشالله.....

فاطیما شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 01:31 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

امروز ساعت از دوازده گذشته و دیگه میشه بگی 11 روزه گی داداشیههههههه

هوراااااااااااااا

مبارککککککککککککککککککککککککککککه

سلااااااااااااااااااااااااام داداشی...خوفی؟؟؟؟

حاج خانومو شاهین انتخاب کرده.................ازخودش بپرس.....

من عرووووووووووووووسیتو میگیرم...حالا ببین........

اها اها اها اها.............

دس دس دس.................

قررررررررررررررررررررررررررررررررررش بدددددددددددددددده

لرزششششششششششششششش
چرخشششششششششششششششش
پیچشششششششششششششششششششششش

حالا میریم رقص عربی رووووووووووووووووو

بعدشم رقص انگولایی....................با لباس مخصووووووووووص

واااااااااااااااای من نمیتونم خودمو کنترل کنممممممممممممم
میرم وسططططططططططططططط

داداشی بیااااااااااااااااااااااااا......

11 روزه گیت مبارکککککککککککککککککککککککککککککک
هورااااااااااااااااا

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

مهر جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 10:44

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام...به به بابا ایووووووووووووول
این روزها همه میرقصندشماچطور؟؟؟؟!!!
هرکدوم ماشالله تخصص دارند تویه نوع رقص خااااااااااااااص واینک معرفی میکنم گرووووووووووه رقصمووووووووون را
نگار(رقاص باباکرررررررررررم)
ابجی طلا(رقاص محلی....بااین دامن 100برگ وزرق وبرقای دوردامنش عجب رقصییییی میکنه
سمیه جووووووووون(طراح لباس ودستی هم تورقص داره)خودمم کوچیک همتوووووون(رقص تکنووووو)
حالا به افتخارگروهموووووووووون یه
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
یه هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
حالاااااااااااااااااااااااااااااجیغیاااااااااااااااااااااا
شوووووووووووووووووووتیا
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

علیرضا جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 02:11 http://www.pesarenabeghe.javanblog.com

سلام داداش گلم دوستت دارم یه دنیا تولدت مبارک راستی هدیه ی تولد به غیر از ۳ تا صلوات که واست فرستادم چی میخوای؟ من دارم ششم بهمن میرم مشهد. اون موقع هست که میتونم بهت یک عالمه هدیه بدم کلی دعات میکنم. خیلی دوستت دارم فعلا بای!

سلام
مرسی
دستت درد نکنه داداشی
کی میری مشهد؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!ششم بهمن؟؟؟یعنی ۱۱ ماه دیگه ؟؟
یا اشتباهی تایپ کردین/..
خوب برای منم دعا کن

شاهین پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 22:55

فااااااااااااااااطیماااااااااااااااااااااااااااااااااا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا من این انتگرال و میبینم انگار ...(نمیدونم چی!) میبینم سایه شو با((( شورایکن))) میزنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اونوقت تو میای اینجا اسم از انتگرال میاری؟؟؟؟؟
بی خیال.......این چن وقت خیلی بهتر شدم
ایرج کجای انتگرال آسونه؟ مونده چه انتگرالی باشه......
الان به شدت مشغولم
اصلا وللش اینو

چن روز دیگه عیده.................

نخیرم
هر انتگرالی باشه خوبه
خوب یکم تکنیک داره باید تمرین کنی
اونایی که یاد گرفتن مادر زاد انتگرال حل کن نبودن که
..........

الهام پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 20:44 http://ashegho0o0ne.blogfa.com

مرسی داداشی گلم
لینک شدی منو با اسم دختر و پسر بلینک

غــــــــــوغا پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 16:14

سلام داداشی امروز10روزه شدی واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای


مبارکه مبارکه ایرج بای برقصه ایرج باید برقصه

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

حالا دســـــــــــــــــــــــــــــــــت دست

ماشاا.. نذار وسط خالی بمونه
فاطیما جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم اومدم خودم به افتخار داداشی بترکونم

بزن دست قشنگه رووووووووووووووووووووووووووووو هوراااا

بکشین کنار میخوام برقصم خودم همه دست دست

بیایین وسط یه گردی درست کنین منم وسط برقصم
هوووووووووووووووووووووووووورااااااااااااااااا

سمیه جون توو کجایی

نگار جووووووووووووووووون باباکرمو بیـــــــــــــــــــــــــــا الان آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآره بگو ماشاا..

مینا پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 08:17 http://myimmortal.iranblog.com/

سلام داداشی عیدت مبالک پیشاپیش آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد