مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

لیلة الرغائب شب ارزوها


پیامبر اسلام(صلى الله علیه وآله) مى فرماید:

از اولین شب جمعه ماه رجب غافل نشوید; فرشتگان آن را «لیلة الرغائب» مى نامند. چرا که وقتى یک سوم از شب گذشت، هیچ فرشته اى نیست مگر اینکه در کنار کعبه مشرفه آید; آنگاه خداوند نظر مرحمت به آنان کند و فرماید: فرشتگانم! هرچه خواهید از من بخواهید. فرشتگان گویند: بارالها حاجت و خواسته ما آن است که روزه داران ماه رجب را بیامرزى; خداوند متعال فرماید: آمرزیدم.



 امشب شب لیلة الرغائب یا شب ارزوهاست اولین شب جمعه ماه رجب

قشنگ یادمه سال قبل همین موقع ها بود که دلم خیلییییییی شکسته بودحتی نمیتونستم جلوی اشکهامو بین نمازهام بگیرم حمد و سوره رو با هق هق گریه میخوندم نمیدونم چیزی سخت تر ازاین هست که ادم

دلش غمناک باشه و بخواد این غمو و اشکهارو از همه پنهون کنه

و هر روز به خاطر این غم لاغر تر بشه افسرده بشه و بروز نده که چه شه!!

میگن گذشته ها گذشته خوب راست میگن

ولی من از خدای مهربون خودم میخوام و ارزو میکنم که یکی از فرشته های مهربون خودشو بیاره توی زندگیم که با وجودش زندگیمو روشنایی ببخشه و در کنارش ارامش واقعی رو بهم هدیه بده

از خدای خودم میخوام که سال دیگه همین موقع که فارغ التحصیل میشم بهم کمک کنه یه کار خوب پیدا کنم که بتونم به بنده هاش خدمت کنم

خداجونم ازت میخوام منو جزو بنده های مخلص و پاک خودت قرار بدی

خداجونم من تو رو خیییییییللللیییییی دوست دارم میدونم تو هم منو دوست داری منو به خودت نزدیکتر کن

خدایا دلهای منتظر ما دیگه بیشتر از این طاقت دوری یتنها باز مانده  زهرا گل خوش بوی نرگس امام زمانمونو نداره الهم عجل لولیک الفرج

مولاجان:هر چندآمدنت حتمی است،
من اما در هراس نبودن خویشم ...
کاش نسیم،عطر نفسهایت را به غربتم برساند.
تو را ای گل همیشه بهار سلام میگویم
و باز چشم میدوزم به راه آمدنت ...
ولی شرمساریم از انتظار ...
برای آمدنت انتظار کافی نیست؟
دعا و اشک و دل بیقرار کافی نیست؟
خودت دعابکن ای نازنین که برگردی
دعای این همه چشم انتظار کافی نیست ؟
اللهم عجل لولیک الفرج

ارزو میکنم امشب هرکسی که ارزو میکنه ارزوهاش براورده بشه

امین یا رب العالمین

الهم صلی علی محمد وال محمد

درمورد ماه رجب روی لینک کلیک کنید


نظرات 37 + ارسال نظر
لپی جمعه 17 آذر 1391 ساعت 23:12

سلام داداشی میشه اسم وبلاگتو بگی که منم بیام ببینمش اسم عشق منم ایرجه فعلا از هم بیخبریم دعا کن برام مرسی داداش گلم

متوجه نشدم!

یکی دیگه پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 12:43

من اولین باره به وبلاگت سرمیزنم عالیه پسر/موفق باشی برای منم دعا کن مدتی راه خدا رو گم کردم.از بجنورد

بهار یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 11:13

سلام دوسته عزیز امروزمن شکست خورده ی عشقم برات ارزوی پیروزی دارم

امین خان شنبه 4 تیر 1390 ساعت 22:29 http://amin-khan.blogfa.com

داداش من خان نیستم دوستان خان صدام میکنن من اهل اردبیلم و ۲۷ سالمه سلامت باشی
یا حق

تنها سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 15:58

سلام
دفه قبل که نیومدید حداقل الان بیایید!

امین خان سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 10:11 http://AMIN-KHAN.BLOGFA.COM

سلام وب جالبی داری خوشم اومد ....!
یه سری هم به ما بزن رفیق....!
رفیق خوبی ام من....! البته همه اینجوری میگن...!
موفق باشی دادا....!

ملیکا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 16:12 http://melijoojoo74.blogsky.com

سلام آقا ایرج من همونیم که عاشقه وبلاگتون شدم دوست داشتین بیاین وبم آپ کردم نظرم بدین حتما حتما
مرسیییییییییییییییییییییییییی

فاطیما دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 02:42 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااااااااااااااام داداش ایرج
خواستم بگم به یادتممممممممممممممممم
و برات دعا میکنممممممممممممممممممممممممممممم

خیلی گلی...

54541541514541541584784787487 هم برای توووووووووو

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

هورااااااااااااااااااااا

فاطیما جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 15:51 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااام داداشی ایرج خودم
خوفی؟؟؟

وااااااااااااای بترررکی تو با این شلوخ بازی هات

کلی خندیدم از دست شما دو تا....

کاش ما هم همشهری داشتیم....

نصفه شبی رقصیددددم و چرخیدممممم و قر دادم گفتم نرمشی انجام داده باشم قبل خواب

بله.....


همشهریا مراقب هم باشیدااااا

فدااای داداشی

454564541541521521 هم برای تو

سلام

خوشحالم که کاری کردم که بخندییییی

برا داداشی کوچیکه دعا کن
۳۹۴۵۰۳۴۰۸۵۰۳۴۸۰۹۵۸۳۴۰۵۰۹۴۳۹۵۸۳۴۰۹۸۵۹۰۴۸۴

تنها جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 13:59 http://parvaneyetanhayi.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
آپم
اگه باهام قهر نیستید
بیایید!
خوشحال می شم!

هانیه جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 13:51 http://www.paeize-delgir.blogfa.com

باور کن نمی تونم با خودم کنار بیام ..

توکلت به خدا

هانیه جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 12:09 http://www.paeize-delgir.blogfa.com

ممنون که اومدی ایرج ...

والا چی بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بیخیال

به قول شاعر میدانی؟!هیچ نمیدانممممم

فاطیما جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 02:21 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

و در اخر میگم:

داداشی جوووووووووووووونم خیلی گلی

مراقب دلت و خودت باش

ایشالله امتحاناتو خوف خوف بدی

برات از ته قلبم دعا میکنم

تو هم دعام کن

شبت قشنگ و ستاره بارووووووووووووووووون

شاد باشی

بهترین ها مال تو..............


یا حق...

فاطیما جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 02:19 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

اینکه چیزی نیست......
هانیه الان بیداره منم بیدارممممممممممممم

و دلم می خواد نصفه شبی توو وبلاگت یه کاری کنم که همه بیدار شن....
چیکار؟؟؟ معلومه.....این کاررررررررر!

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یوهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

اهااااااااااااااااااااااااااااااااااای همه بیدار شید

یه قررررررررررررررررررررررررررر یه رقصصصصصصصصصصص

یه کف مرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتب به افتخار خودم

تا تو باشی وسط جاده جیغ نکشی...

جیغغغغغغغغغغغ میکشی واسه ما؟!

فاطیما جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 02:15 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

خدا بگم چیکارت نکنه ایرج

مردم از خندهههههههههههههههههههههههههه
بتررررکی تو..........

حالا میای وسط جاده جیغ میکشی؟؟؟؟؟
اونم نه یکی نه دو تا...هوارتااااااااااا

امروز دلم خیلی گرفته بود....این کانت جیغتو خوندم کلی خندیدم........
ممنونم داداشی

خیلی گلیییییییییییییییییی

ایشالله همیشه شاد باشی.......

اره میام جیغغغغغغغغ میکشم
خوشحالم که تونستم بخندونمت عزیزم
قربون خنده هات بشم ابجی بزرگه خوددم
مرسییی

فاطیما جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 02:12 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااااام داداشی ایرجممممممممممممم

به به......میبینم که خوب طرفدار همشهریاااااتیااااااا...
شیطوووووووووووووووون
چشمممممم مراقبشم.....
از دست تو.............بتررکی......
فدااای داداشی خودم.........................

ارههه طرفدارشونم
اونم ۲ اتیشه

هانیه جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 01:21 http://www.paeize-delgir.blogfa.com

rقربونت خوبم ...

امتحانا هم خوبه دیگه ... 20 نه اما 18 شدم ، نمره اول .

تو خوبی ؟

سلام
نیگاه به ساعت کردییییساعت 2 بامداده ها نخوابیدی تو هنوز؟؟
امتحانا اره سلام میرسونه دود از سر ادم بلند میکنه این امتحانات ماااا
ترم 6 هم داره تموم میشه
خدا خودش کمک کنه
افرین 18 شدی

منم خوبم
مرسی

سمیه پنج‌شنبه 26 خرداد 1390 ساعت 12:39

اسوه تقـوی علی و مظــهر ایمــان علی


عـزت آل پیمـــبر ، عاشــــق جانـان علی


منشــاء جـود و سخاوت ، موج دریای وفا


لعل رخشـــان ولایت ،گوهــر تـابـان علی


منبع مهــر ومحبت ، صــاحب لطف و کرم


افتـــخار شیـعیان و آیت الـرحمــــان علی


میلاد نور بر شما مبارک
روزت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک عزیزم

مرسی

تنها پنج‌شنبه 26 خرداد 1390 ساعت 12:19 http://parvaneyetanhayi.blogfa.com/

سلام
بازم ممنون که اومدی پیشم!
خوشحال شدم!

مرسی
خواهش میشه

فاطیما پنج‌شنبه 26 خرداد 1390 ساعت 01:30 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
من اپم........................

خوشحال میشم قدم به جاده ی احساسم بزاری و با عطر حضورت خوشحالم کنی و مرحمی باشی برای دل تنگ و گرفته م...............

ولادت حضرت علی و روز پدر بر شما مبارک

منتظرتم
هر چی ارزوی خوبه مال تو.................[گل]

سلام فاطیمایی
چشم میام حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد