مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

چینی نازک تنهایی من


به سراغ من اگر می آیید.
پشت هیچستانم
پشت هیچستان جایی است.
پشت هیچستان رگ های هوا پر قاصدک هایی است
که خبر می آرند از گل واشده در دورترین بوته خاک
روی شن ها هم نقش سم اسبان سواران ظریفی است که صبح
به سر تپه معراج شقایق رفتند

----------  ><(((:>  -------  ><(((:> ---------  ><(((:>

----  ><(((:>  -------  ><(((:> ---------  ><(((:>  -------  ><(((:>

-------  ><(((:> ------

----  ><(((:>  -------   -------  ><(((:> --

-------  ><(((:> ----------

-------  ><(((:> --------  ><(((:>  -------  ><(((:> ------

--------  ><(((:>  -----  ><(((:> ------

پشت هیچستان چتر خواهش باز است 
تا نسیم عطشی در بن برگی بدود
زنگ باران به صدا می آید
آدم اینجا تنهاست
و در این تاریکی سایه نارونی تا ابدیت جاری است
به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید
مبادا ترک بردارد چینی نازک تنهایی من
نظرات 36 + ارسال نظر
... شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 18:23

بهتره که نشناسی...فقط اجازه بده که هروقت دلم گرفت یه سر بزنم...بی معرفت

... سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 18:52

سلام داداشی دلم هواتو کرده بود...شکست چینی نازک تنهایی...بی معرفت

شما؟

[ بدون نام ] دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 23:01 http://peacegalaxy.blogsky.com

منم اومدم.

سلام خوش اومدی
ایشین خانم
به وبلاگت اومدم ولی مثل این که مشکل داره به سختی باز میشه
تمشو عوض کن شاید درست بشه
یه ادرس میزارم اینجا تمهای خوشگلی داره برو یکیشو انتخاب کن
http://www.mytheme.ir/
شرمنده شدم که نتونستم نظر بزارم وبلاگت لود نشد

فاطیما دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 00:33

به شقایق سوگند که تو برخواهی گشت
من به این معجزه ایمان دارم ...
باغبان دلشاد کنج ایوان زمزمه کنان می گوید:
" منتظر باید بود تا زمستان برود، غنچه ها گل بکنند ... "
دیرگاهیست که من روزنه را یافته ام
به امید رویش لحظه سبز دیدار
بذر بودنت را در دلم کاشته ام ...
با خودم می گویم :
" نکند بی خبر از راه رسی و من دلخسته
با آن همه گلهای آرزو
در سحرگاه وصال جان خود را به تن خسته دشت بسپارم ... "
از نسیم خواسته ام مژده آمدنت را
به من عاشق رنگین بدهد ...
شک نباید به دلم پای نهد
من خانه قلبم را با اشک مژه گانم آب و جارو کردم
به امید پیوند
به امید لبخند
به امید صحبت
آسمان می خندد ، ماه همچون کودکی معصوم
سرسازش دارد ...
موجها می رقصند، نسترن نیز چو آهوی دشت
به سرمه مشکی چشمانش می نازد ...
عشق را می بویم
زندگی می پویم
آسمان می جویم
دلم اما غمگین سبد شیشه ای نگاه می بوسد ...
هیچ تردیدی نیست
من به این معجزه ایمان دارم
که تو هم می آیی
همراه چلچله ها، همصدای چکاوک ، هم پرواز قاصدک
هیچ تردیدی نیست
من به این معجزه ایمان دارم
که تو هم می آیی
تو می آیی ...

فاطیما دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 00:31

اگر نمیتوانی شاهراه باشی ، کوره راه باش

اگر نمیتوانی خورشید باشی ، ستاره باش

با بردن و باختن اندازه ات نمیگیرند

هر آنچه که هستی بهترینش باش!

بله
هر آنچه که هستی بهترینش باش!
مرسی ابجی

فاطیما دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 00:31

همه ما را ناخدا که نمیکنند ، ملوان هم میتوان بود

در این دنیا برای همه ما کاری هست

کارهای بزرگ و کارهای کمی کوچکتر

و آنچه وظیفه ماست چندان دور از دسترس نیست

فاطیما دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 00:31


اگر نمیتوانی درخت باشی ، بوته باش

اگر نمیتوانی بوته ای باشی ،علف کوچکی باش

و چشم انداز کنار شاهراهی را شادمانه تر کن

اگر نمیتوانی نهنگ باشی ،فقط یک ماهی کوچک باش

ولی بازیگوش ترین ماهی دریاچه

مرسی خیلی قشنگ بود

فاطیما دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 00:30 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

این جاده ها که به تو نمی رسد می دانم

بیهوده است این همه سال چشم گذاشتن شاید که بیایی

که خبری از بنفشه بهار بیاوری

از شکوفه سپید ماه

این جاده ها که به تو نمی رسد می دانم

این کوره راها

این روزها

این سالها

هیچ کدام به تو ختم نمی شود

مرسییی خیلی قشنگ و با محتوا بود

فاطیما دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 00:28

اینم یه
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
یه
هورااااااااااااااااااااااااااا

به افتخار داداشی

مراقب دلت باش

مرسی ای جیغغغغغغغغغغغغغ کشیدنات منو کشته

فاطیما دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 00:27 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلاااااااااام داداش ایرجم
خوفی؟؟؟

واااااااااااای پسر امروز چقدر شیطووونی کردی توو جاده هاااا
بالاخره رییس کیه؟؟؟

این سمیه هم که اینجاست!!!

بله که میگممممممممممم
بلت نیستی ماهی نگه داری کنی
اونم ماهی های داداشی ایرج خودمو......

زود باش برشدار بیار تا نکشتممممممممممممممممت

این سمیه رو باید تنبیه کنیمممممم

فدااای داداشی

351453614523132 برای تو....

سلام
اره سمیه به من خیلی لطف داره
منو وارد دععفای دخترعمویی نکنین خواهشا :S017:]
مرسی اجی که بهم سر زدی

سمیه یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 13:00

سلااااااااااااااااام ایرج جوووووونم چطوری؟
خوش میگذره؟......
پستت عاااااالی بود..........
مخصوصا ماهی هاش
من که خوووودم یه نفر یه ماهی بهم داده به هیچکی نمیدمش تو ماهی ها تکه عروس ماهی هاست

ماهی من یه دونست دور دونست خیلی مراقبشم........
این اجی فاطیمایی هی میگه ماهیتو بده به من ولی....... من نیمدمش بهت اجی فاطیمایی

سلام
مرسیی
ماهی هاش قابل تو رو نداره همشون فدای تووووووو

سلام داداشی با اجازتون من آپم
این یکی از مهم ترین مطالب وبلاگمه
میدونم که نمیای ولی ازت خواهش میکنم که بیای و بخونیش و نظر بدی
دیگه هم نری پشت هیچستان قایم بشیا!!!!

چشم میام داداش کوچیکه

فاطیما جمعه 17 تیر 1390 ساعت 03:29 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااااااااام داداشی
خوفی؟؟؟

تو رو خدا قهل نباااااااااااش دیگه.......گناه دالم
بابا من که همیشه یادتم....اومدم که!!!
دو روز نیومدم قهل کردی؟؟؟
خوب من جویای احوال هستم


از دست تو ایرججججججججج
بترررکی
مردم از خنده........

حالا دیگه دخترا بی شوهر میمونن دیگه؟؟؟
اون وقت بعضی ها منظورت کی بود؟؟؟

یکی این ایرجووووووو بگیییرررره می خوام بکشممممممممممممممممممش....

چه تفکیکای خوبیه هاااااا
کاش اجراش کنن.....

ادم میره پارک دیوار داره دیگه چشت به پسرا نمیوفته......
ها ها ها.....

بعله.........

از دست تو

مهر چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 19:46

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام به اقا ایرج...داداش گل گلاب خوفی؟؟؟ایولا خیلی خوگشل بود..هم عکسی که گذاشتی وهم شعرقشنگ سهراب...........

خواهش میشه قابل شمارو نداره
مرسی که بهم سر زدی
شاد و پاینده باشی

مهر چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 19:44

گاهی باران همه دغدغه اش باغچه نیست....گاهی ازغصه تنهاشدنش میبارد..............

سلام مهری جان
خوشگل بود مرسی

آیشن چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 12:08

اولا سلام
دوما ممنون عید شمام مبارک
سوما میشیم مهندس ؟!کی گفته حالا من رشته ام مهندسیه؟!:))
چهارما سال دیگه؟!یادم نمی یاد گفته باشم ترم چندم:))
پنجما لطفا زود زود مطلب بذارید من خیلی دوست دارم بخونم اونم مطالب قشنگ ...ممنون

سلام ایشین جان

منظورم از سال دیگه مهندس میشیم خودم بودم
سال دیگه همین موقع درسم تموم میشه فارغ التحصیل میشم
به نظرم اینجا نوشته بودم دیگه رشته عمران میخونم تو تبریزپس اگه فارغ التحصیل بشم میشم مهندس

شاد باشی دوستم

فاطیما چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 00:41 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااااااااااام داداشی جووونم
خوفی؟؟؟

واااااااااااای تو رو خدا باهام قهل نکنننننننننننننن
گناه دالم...

داداشی به خدا درگیر امتحانامم....ولی همیشه یادت هستم...

مراقب دلت باش
هر چی ارزوی خوبه مال تو.............

قهر قهر تا روز قیامتتتتت

آیشن سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 20:21

فک کنم شناختی؟!راستش اسمم سمیراست..اما خیلی وقته این اسم انتخاب کردم برا خودم چون هر وقت ماهو تو آسمون می بینم می خندم(ماه شاد)خودمو معرفی کردم دیگه:پی

نه نشناختم!!!

آیشن سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 11:50

زنگ باران؟!گوشم زنگ می زند ..این صدای سکوت باران است می دانم.... و این تاریکیست که در چشمان ابدیت تنهایی من ,روشن است و به چینی خردشده ی گوشه تنهایی ,می خندد.
پشت هیچستان هم هیچ است...من نسیمی خواهم از نیستان آری...

سلام
مرسی به خاطر شعر قشنگت

سارا دوشنبه 13 تیر 1390 ساعت 01:00 http://http://ashknefrin.blogfa.com/

صـدای ســازم در نیــمه های شبـــ ,

ســـمفونـــی مرگــ خــودم را تــداعــی می کــــند ...!

چه کـــلاســیک ,
...
مــنـــ ... ,

شـــرابـــ ... ,

تیـــک تــاک ســاعتـــ ... ,

مــن مــی مـیرمـــ ... !

بــی تــو

امــا با یــاد تو ...

سلام
مرسی از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد