مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

مرا به ساحل باران ببر دلم تنگ است

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

دل مواج

باد ها
یاد آور کوران هایست
که روزی پشت سر گذاشته ایم
و اینک نسیم هدیه ایست از خدا
برای سرو ماندن در برابر دشواری ها ...
اما نمیدانم
چرا نسیم احساسم
موج های دریای دلم را مواج کرده اند
شاید دلتنگی
شاید زخم گذشته
شاید عشق
شاید خدا...
شاید

 

 

 

لطفا به من عشق تعارف نکنید !

سیرم

من به تنهایی کنار ساحل قدم میزنم

به تنهایی به دیدن غروب میروم

به تنهایی تنها میمانم!

عشق را میسپارم به چشمان آزاد و نترس موش های صحرایی

من شکستم ، دیروز تکه تکه هایم را با دست جمع کردم ، دستم برید ! از فردا خودم را گچ میگیرم

شاید دیگر هرگز پرواز نکنم اما هرگز زمین نمیخورم

شاید نخندم اما گریه هم نمیکنم

شاید جاودانه نشوم ! اما آسوده میمیرم

فردا قلبم را از جا میکنم ، چالش میکنم زیر خروارها خاک نم کشیده ی کویر

شما هم میتوانید در مراسم تدفینش شرکت کنید

فقط لطفا قلبم را ندزدید

من عاشق نمیشوم

حتی به قیمت پوسیدن

...!

----  ><(((:>  -------  ><(((:> -----


نظرات 54 + ارسال نظر
فاطیما چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 23:47 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام داداش ایرج
قالب جدیدت مبارک
خیلی قشنگه

عیدت مبارک
امیدوارم همیشه شاد باشی
هر چی ارزوی خوبه مال تو...............[گل]

غوغا:صاب خونه اجازه هست؟! یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 12:46

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
لطفا به من عشق تعارف نکنید !

سیرم

من به تنهایی کنار ساحل قدم میزنم

به تنهایی به دیدن غروب میروم

به تنهایی تنها میمانم
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

سلام داداش ایرج خوبی؟
پستت خیلی قشنگ بود

خدا قوت

دریا جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 17:46 http://daryaye-ehsas.blogfa.com

من خدا را دارم

کوله بارم بر دوش

سفری می باید

سفری بی همراه

گم شدن تا ته تنهایی محض

سازکم با من گفت

هر کجا لرزیدی از سفر ترسیدی

تو بگو از ته دل من خدا را دارم

من و سازم چندیست که فقط با اوئیم......

فاطیما جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 17:32 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با دو پست به روز شد
منتظر احساس سبزت هستم
هرچی ارزوی خوبه مال تو......................[گل]

یلدا چهارشنبه 2 شهریور 1390 ساعت 03:45 http://panah.loxblog.ir

سلام ایرج جان
ببخش دیربه دیر میام
خوفی؟
نماز روزت قبول
خواستم بگم چون وبلاگم هی هک میشه این وبلاگ جدیدمه.شبیه همونه. بیا اینجا برام پیام بزار:
http://inamorata.blogsky.com/

مرسییییییییییییی
التماس دعا

مهر دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت 19:55

دستهایم نمیرسد که ستاره ی آرزوی محال رابچینم!آنچه برای من ازچیدن ستاره مهم تراست،رویای ناب آرامش توست....

فاطیما یکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت 19:12 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلاااام داداشی
خوفی؟؟؟
ممنونم ازحضورت
کجاایی تو پسر!!!
دلم برات تنگیدددددددددددددده
خوش میگذره؟؟!!!

توو این شبا یادت نره دعام کنیااااا
مراقب دلت باش
التماس دعا

سمیه جون وروجک شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 18:43

احساس تو چون طراوت باران است

بر زخم شکوفه های گل درمان است

هر وقت که در هوای تو می چرخم

انگار نفس کشیدنم آسان است

سمیه جون وروجک شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 17:50

بهترین چیزی که در توان داری به دنیا هدیه کن ، حتی اگر کوچک باشد

زیرا در اخر در میابی زندگی هر آنچه هست ، میان تو و خدای توست . . .

سمیه جون وروجک شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 17:42

غنچه خوشبختی در جای تاریک و بی صدا و گودی پنهان است

که بسیار نزدیک به ماست ولی ما کمتر از آنجا می گذریم و آن دل خود ماست

سمیه جون وروجک شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 17:37

سلاااااااااااااااام ایرج جووووونم چطولی؟
خوبی عزیزم؟
دلم برات تنگ شــــــــده..........

چراا اپ نکردی عزیزم گفتم الان بیام اپ کردی میشم جزو اخرین نظرا.......
عزیزم منتظر پست قشنگت هستم.......


دعا میکنم غرق باران شوی / چو بوی خوش یاس و ریحان شوی

دعا میکنم در زمستان عشق / بهاری ترین فصل ایمان شوی . . .

شاد و سربلند باشی..........

فاطیما جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 20:45 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با فصلی دیگر از احساسم به روز شد
منتظر قدم های سبزت هستم
هر چی ارزوی خوبه مال تو...............[گل]

سلام چشم میام

. پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 16:06

.

فاطیما چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 16:07 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلاااام به داداشی خوبم
چطوووری پسر؟؟؟
خوفی؟؟؟
چه خفرا؟؟؟

گفتم بیام حالی بپرسم از داداشی خوبم
مراقب دلت باش
التماس دعا

سلام اجی
مرسی
خبر سلامتی

دریا چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 10:55 http://darya2.blogfa.com/


سلام

خیلی زیباودر عین حال غمگین بود .ولی قبول دارم تنهایی بعضی وقتها خیلی بهتره .البته اگه یه همراه یکرنگ نداشته باشی .برایت بهترینها را آرزومندم.

سلام دریا جان
خوشحالم خوشت اومد
مرسی

سلام داداشی
امیدوارم بی دغدغه و سلامت باشی
یک سری افراد ناشناس گاهی برای من کامنت میذارن من اصللا نمیشناسمشون!!!!!
مهم نیست داداشی خودت خوبی؟
چه خبر؟
راستی داداش ایرج مال کدوم شهر هستی؟
خصوصی بگو تا بعضیا ازت سوء استفاده نکنن
منظورم ضد تبعیضاست
موفق باشی

سلام داداش کوچیکه
مرسی که اومدی

فاطیما دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 17:25 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلااااام داداشی ایرجم
خوفی؟؟؟
ممنونم از حضورت عزیزم
فداااااااااااااااااااااای تو................

منم همیشه به یادتم
یه عالمه هم برات دعا می کنمممممممممممممم

مراقب دلت باش که بهترینه

سلام اجیییییی
مرسییییییی

مهر پنج‌شنبه 20 مرداد 1390 ساعت 19:27

خدایم رودوست دارم وباوفاترازاوسراغ ندارم...شایدبه رسم همین

وفاداریست که دوستانم رابه اومیسپارم.....سلااااااام داداشی خوبی؟نمازوروزه هات قبول باشه...اومدم یه سری بهت بزنم ویه سلامی داده باشم....شرمنده که دیردیرمیام اما به یاد همه بچه های گل جاده هستم....

سلام ابجی مهر
خیلی ممنونم که یادی از ما کردی
نماز روزه های شما هم قبول باشه
دشمنت شرمنده
خوشبت بشی انشاالله

فاطیما پنج‌شنبه 20 مرداد 1390 ساعت 14:37 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام داداشی ایرج
خوفی؟؟؟
ممنونم از حضورت عزیزم

واااای این ولوجک اینجا هم اومده که!!!!
از دست این سمیه.........

مراقب دلت باش
التماس دعا...............

سلام فاطیمایی
ابجی بزرگههههههههه
اره این ولوجک تا کچلمون نکنه دست بردار نیستتتت

سمیه جون وروجک پنج‌شنبه 20 مرداد 1390 ساعت 12:52

وااااااااااااای خودمو کشتم تا تونستم یه کامنت بزارم همش هنگ میکرد........

هنگ میکرددد؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد